امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پول بلوکه شده فوتبال ایران چه می شود؟

#1
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، اولین اتفاقی که با رفع تحریم ها برای ورزش ایران روی می دهد آزاد شدن ۱۰۰ میلیون دلار پول بلوکه شده فوتبال است که می‌تواند زیرساخت های مناسبی برای فوتبال و ورزش کشور به حساب بیاید.

خبرگزاری رویترز در گزارشی پیرامون این ماجرا نوشت: ورزش ایران را باید درخشان ترین و رو به رشدترین ورزش منطقه دانست. ایران که تا پیش از این در ورزش های گروهی موفقیت چندانی نداشت امروز پیشرفت شایان توجهی را به خود دیده است و در رویدادهای جهانی به میدان می رود. بسکتبال و هندبال ایران رشد خوبی داشته اند و والیبال را باید جزو قدرتهای جهانی دانست.

ایران در کشتی، وزنه برداری، ورزش های رزمی، فوتبال ساحلی، فوتسال، شمشیربازی، تنیس روی میز، دو و میدانی و ورزش های پارالمپیکی نه تنها سرآمد کشورهای منطقه بلکه در برخی از آنها در جهان یکه تاز است. این در حالی است که این کشور در سال های گذشته در انزوا قرار داشته و حتی برگزاری برخی دیدارهای دوستانه هم برای ورزشکاران میسر نبوده است.

اکنون با رفع تحریم ها، نه تنها میلیون ها دلار بلوکه شده در انتظار آزاد شدن است، بلکه مسیر روابط فیمابین هموار می شود. همه اینها منوط به این است که مدیریت صحیحی در این خصوص صورت بگیرد.

تیم های ورزشی بزرگ جهان از جمله بارسلونا، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و چلسی سال های سال است که اردوهای تابستانی خود را در کشورهای منطقه و آسیا برگزار می کنند. قطر و امارات کشورهای کوچک منطقه هستند که به راستی امکانات و مواهب طبیعی کشور ما را ندارند اما از آنجا که زیرساخت های مناسبی دارند و البته دیپلماسی ورزش آنها از ورزش ما کارآمدتر است، هرساله میزبان این تیم ها هستند که بی تردید به رشد ورزش کشورشان کمک کرده است.

منطقه آزاد کیش یکی از مناطقی است که می تواند گردشگری ورزشی را رونق ببخشد به شرط آنکه زیرساخت های لازم، فراهم شود. اکنون که مذاکرات ایران با قدرت های جهانی به سرانجام رسیده ورزش هم باید از این موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی بهره مند شود و شاهد رشد آن باشیم.

اکنون بحث مدیریت ورزشی مطرح است و البته دیپلماسی ورزشی. باید دید آیا در سال های آینده می توان شاهد حضور تیم های بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید و منچستریونایتد در کشور باشیم. روابط چندجانبه با این باشگاه ها می تواند گام بلندی باشد در جهت توفیقات بیشتر ورزشی.
.
پاسخ
 سپاس شده توسط Tɪɢʜᴛ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  جهانبخش و تنیس فوتبال به جای اردوی تیم ملی(عکس)
  شرم آور؛ تکرار یک اتفاق تلخ در فوتبال انگلیس
Heart روزهای درخشان در انتظار مرد ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی فوتبال ایران!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان