امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اپل واچ کاربران را بیشتر جذب می‌کند

#1
اپل واچ کاربران را بیشتر جذب می‌کند 1

تحقیق جدید ریستلی براساس سوالاتی انجام شده که از کاربران اپل واچ به‌صورت هفتگی پرسیده می‌شود. در حال حاضر می‌توان گفت اپل واچ رضایت بسیاری از کاربران را با خود به‌همراه دارد، شاید حتی بیشتر از آیفون و آیپد.
آماری که در ادامه می‌بینید به درصد رضایتمندی کاربران از اپل واچ مربوط است. بیش از 800 کاربر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و، این‌طور که از آمارها برمی‌آید، بیش از 97 درصد آنها از اپل واچ خودشان راضی‌اند.

اپل واچ کاربران را بیشتر جذب می‌کند 1

این درحالی است که فقط حدود 3 ماه از عرضه اولین نسخه اپل واچ می‌گذرد و رضایتمندی 97 درصدی بیش از 800 کاربر ممکن است خبر بسیار خوبی برای تیم کوک و سایر مدیران اپل باشد.
اما آنچه این تحقیق را جذاب‌تر می کند مقایسه رضایتمندی کاربران از اولین نسخه آیفون و آیپد با اولین نسخه اپل واچ است. باز هم تصاویر نشان می‌دهد میزان رضایت کاربران از اپل واچ به‌طور چشمگیری از دو محصول دیگر اپل، یعنی آیفون و آیپد، بیشتر است. اپل واچ با 97 درصد در صدر قرار گرفته است و آیفون با 92 درصد و آیپد با 91 درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. به این نکته توجه کنید که آیفون و آیپد نسخه اول در این مقایسه قرار گرفته‌اند.

اپل واچ کاربران را بیشتر جذب می‌کند 1


در میان کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند 9 درصدشان کاربرانی‌اند که اپلیکیشن موبایل طراحی و تولید می‌کنند و 34 درصد آنها نیز در صنایع مربوط به تکنولوژی فعالیت می‌کنند (Tech Insider). شغل 53 درصد از کاربران این محصول به تکنولوژی و صنایع آن مربوط نمی‌شود و 4 درصد باقیمانده نیز در دنیای رسانه‌ها فعالیت می‌کنند.
در تصاویر زیر می‌توانید نسبت کاربران و میزان رضایتمندی آنها را مشاهده کنید.

اپل واچ کاربران را بیشتر جذب می‌کند 1

با توجه به این تصاویر درمی‌یابیم تعداد کاربرانی که شغلشان به تکنولوژی مربوط نیست ولی از اپل واچ خود بسیار راضی‌اند به مرز 73 درصد می‌رسد. در خصوص کاربرانی که در حوزه تکنولوژی و اپلیکیشن فعالیت می‌کنند این آمار به‌ترتیب 63 درصد و 43 درصد است. در زمان عرضه اپل واچ گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر این که این محصول پوشیدنی اپل افرادی را که به تکنولوژی علاقه ندارند جذب نمی‌کند و از اپل واچ فقط افراد و گروه‌های خاصی استفاده می‌کنند، اما حالا می‌بینیم بسیاری از افرادی که فعالیتی در حوزه تکنولوژی ندارند از اپل واچ خودشان بسیار راضی‌اند.

اپل واچ کاربران را بیشتر جذب می‌کند 1

ایجاد خط تولید محصول با مواد اولیه فراوان و سایزهای متنوع یکی از رموز موفقیت اپل به شمار می‌رود. برای درک بهتر این موضوع نگاه دقیق‌تری می‌اندازیم به رضایتمندی کاربران و رضایت آنها را در مورد کیفیت ساخت، طراحی و زیبایی محصول، ویژگی‌ها، کاربردها و... می‌سنجیم.
به‌طور قطع باید بپذیریم اپل بار دیگر موفق شده محصولی باکیفیت و زیبا تولید کند. بیش از 80 درصد کاربران از کیفیت ساخت اپل واچ بسیار راضی‌اند و 74 درصد نیز از طراحی زیبا و هوشمندانه اپل واچ بسیار راضی‌اند.
البته در این تحقیقات معلوم شده میزان رضایت بانوان از راحتی استفاده اپل واچ بیشتر از آقایان است. 58 درصد زنان از راحتی استفاده از اپل واچ بسیار راضی‌اند، در حالی که فقط 48 درصد مردان چنین حسی نسبت به این ویژگی دارند.

اپل واچ کاربران را بیشتر جذب می‌کند 1

در کل برای صحبت در مورد میزان موفقیت اپل واچ در بازار اندکی زود است و باید تا ارائه اولین آمار در مورد موفقیت یا عدم موفقیت اپل واچ در بازار صبر کرد، اما این تحقیقات نشان می‌دهد در یک جامعه آماری کوچک، که شامل افراد مختلفی می‌شود، میزان رضایت افرادی که از اپل واچ استفاده می‌کنند چقدر است. شاید بتوان این اطلاعات را به جامعه آماری بزرگ‌تر نیز بسط داد، اما باز هم تکرار می‌کنیم که برای قضاوت در مورد اپل واچ هنوز خیلی زود است.
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هشدار به کاربران ایفون در ایران
  پژوهش‌های اپل نشان می‌دهد که کاربران از قدرت شنوایی خود مراقبت نمی‌کنند
  برترین گوشی های هوشمند2020 از دیدگاه کاربران
  اندروید 12 قابلیت دو بار تپ بر قاب عقب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد
  سامسونگ در فصل اول امسال 57 درصد بیشتر نیمه‌رسانا تولید کرده است
  چند ترفند ساده برای استفاده بیشتر و بهتر از آیفون
  جمع آوری اپل , سود بیشتر بازار سیاه!
  ۲۰ مشکل رایج کاربران سیستم عامل اندروید و روش حل آنها
  فروش بیشتر گوشی های بالا رده سامسونگ نسبت به اپل در هند
  کاربران چه کشور‌هایی پول بیشتری برای خرید آیفون می‌پردازند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان