امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راهنمای خرید ساعت حضور و غیاب

#1
راهنمای خرید ساعت حضور و غیاب

به منظور انتخاب بهترین نوع ساعت حضور و غیاب توجه به نکات زیر ضروری است:

1.انتخاب فناوری استفاده شده در ساعت های حضور و غیاب
در حال حاضر اکثر ساعت های حضور و غیاب موجود در بازار از 3 نوع فناوری جهت شناسایی افراد و ثبت تردد و حضور و غیاب استفاده می کنند.
الف) فناوری RFID که در این فناوری از کارت های RFID به منظور ثبت تردد و ورود و خروج افراد استفاده می شود.
ب) فناوری سنسور اثر انگشت که در حال حاضر سنسورهای اثر انگشت نوری و سنسورهای نسل پیشرفته پلیمری وجود دارد. سنسورهای نوری دارای معایبی نظیر عدم شناسایی اثر انگشت تقلبی، عدم امکان شناسایی اثر انگشت های خیس، چرب، جوهری، کثیف و آلوده هستند که این معایب در سنسور های پلیمری بر طرف شده است.
ج) فناوری تشخیص چهره که در محیط های که امکان انتقال بیماری های واگیر دار وجود دارد و یا افراد به دلیل شرایط کاری سخت دارای اثر انگشت های معیوب هستند از آن استفاده می شود.

2.    تعداد پرسنل :
سازمان ها و ارگان ها و شرکت ها با توجه به تعداد پرسنل موجود در سازمان خود می بایست اقدام به خرید ساعت حضور و غیاب کنند به عنوان مثال شرکت ها و سازمان های با تعداد پرسنل کم می توانند از دستگاه های ساده تر حضور و غیاب استفاده کنند این در حالی است که سازمان ها و ارگان های دارای تعداد پرسنل بالا می بایست از دستگاه های قدرتمند دارای مشخصات فنی بالا و پردازنده قوی استفاده کنند چرا که در هنگام ثبت تعداد بالای اثر انگشت در ساعت های حضور و غیاب ساده تر عملکرد تشخیص اثر انگشت در آنها کند شده و گاها تا چندین ثانیه طول می کشد.

3.    شرایط محیط کار
الف) در محیط های کارگری و کارگاه های ساختمانی و مکان هایی که دارای گرد و قبار زیاد هستند و همچنین به منظور استفاده از ساعت حضور و غیاب و سیستم کنترل تردد در بیرون ساختمان از ساعت های حضور و غیاب ضد آب و ضد گرد و قبار(IP65) استفاده می شود.
ب) در محیط هایی که امکان انتقال بیماری از طریق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظیر بیمارستان ها و محیط های درمانی از ساعت های حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده می شود.
ج) در شرایط عادی از ساعت های حضور و غیاب اثر انگشتی استفاده می شود که به منظور شناسایی افراد با اثر انگشت چرب، کثیف و آلوده و همچینین به منظور شناسایی افرادی که تعریق دست دارند ساعت های حضور و غیاب با سنسورهای پلیمری استفاده می شود.

با توجه به موارد اشاره شده در بالا می توان بهترین گزینه جهت خرید ساعت حضور و غیاب را مد نظر قرارداد و خریدی مقرون به صرفه انجام داد.


منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ساعت حضور و غیاب - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیستم حضور و غیاب -دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حضور و غیاب - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کنترل تردد - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیستم کنترل تردد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خانه هوشمند -
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart بایدن: حاضر به حضور در دور دوم مناظره انتخاباتی با رییس جمهور هستم
Heart «صباح الاحمد»، از 40 سال حضور در وزارت خارجه کویت تا میانجیگری در منطقه
  نحوه حضور دانش آموزان مدارس غیردولتی اعلام شده است!
  هر ساعت 9 کرمانشاهی "کرونا" می‌گیرند
  این دختر فقط 2 ساعت در روز بیدار است! (عکس)
  حضور همه کارمندان در محیط کار از ۱۰ خرداد
  چرا از خرید آنلاین می ترسید؟
  "ساعت مرگ ترامپ" در میدان ساعت نیویورک
Heart الاخباریه: جلسه پارلمان یک ساعت به تعویق افتاد
Heart معافیت عراق برای خرید برق از ایران ۱۲۰ روز تمدید شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان