امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیماری که 70 درصد دخترا دارن.

#1
بیماری که 70 درصد دخترا دارن. 1
بیماری که 70 درصد دخترا دارن. 1
بیماری که 70 درصد دخترا دارن. 1
بیماری که 70 درصد دخترا دارن. 1

یا راهی برای از بین بردن دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ترکهای پوستی که در اثر چاقی و لاغری بوجود میاد وجود دارد؟استریا، خطوط تقریباً فرو رفـته پوستی است که بیشـتر در نواحی تحـت کشــش به وجود می آیـد. این عـارضه بسیار شـایع است و در بسیاری از زنان در سنین جـوانـی و در دوران بارداری دیده می شود....

 
استریا، خطوط تقریباً فرو رفـته پوستی است که بیشـتر در نواحی تحـت کشــش به وجود می آیـد. این عـارضه بسیار شـایع است و در بسیاری از زنان در سنین جـوانـی و در دوران بارداری دیده می شود. با شـروع بلوغ جنسـی در بدن تحت تأثیر افزایش هورمون های جنسی تغـییراتی به وجود می آید. عـلاوه بر این تغــییرات ، تغــییرات دیگـری نیـز بـه وقـوع مـی پیـوندد کـه از این گـروه می توان به ایجـاد خطـوط پوستی اشاره کرد. با شروع بلــوغ ، جــثه افراد به طور سریع رشد می کند و این رشد در دخترها بارزتر است. چـون رشــد، سـریـع است پوسـت توانایـی وفـق دادن خـود با این تغییر جــثـه را ندارد و در نتـیجه ، به علت شکسـتگی در فیبرهای الاسـتین که مسـئول کشـش پوسـت هستند، پوست در نواحـی تحت کشش دچار خطوطی می شود و معمولاً به رنگ سفید براق در می آید. این نشانه ها در ۳ نفر از هر ۵ خانم حامله ایجاد گشته و در بین دختران نوجوان كه دچار جهش رشدی میشوند، شایع است.
 
در افراد چاق هم ممكن است این نشانه ها به وجود آیند، به ویژه اگر افزایش وزن سریع باشد. این نشانه ها همچنین در افراد مبتلا به سندرم كوشینگ و در مصرف كنندگان كورتیكواستروئیدهای خوراكی یا كورتیكواستروئیدهای موضعی ایجاد میشوند. برای پیشگـیری می توان از آماده کردن پوست برای افزایش وسعت آن، با چرب کردن و مـاساژ دادن مکرر سـود جست. البته در مواردی می توان از ویتـامـین E و کرِم های موضـعی آمـونیـوم لاکـتات با درصـد های متـفاوت و ترتینوئن برای پیشـگیری اسـتفاده کرد که باید تحـت نظـر پزشـک تجـویز شود و نیاز به پیگـیری و مراقبـت پزشـک مربوطـه دارد.
 
در ابتدا این خطـوط ، برجسـته و تحـریک پذیر هستند و به مرور زمان صـاف می شوند و رنگ آن از قرمز به ارغوانی تغییر یافته و در نهایت سفید یا نقره ای می شوند. این خطوط بیشتر در نواحی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شکم ، پستان ( بعد از شیردهی ) ، باسن و ران ها پدید می آیند.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیماری که 70 درصد دخترا دارن. 1
 
چه افرادی بیشتر مستعد این عارضه هستند؟


- افراد با استعداد چاقی.
- افراد با رشد جسمی سریع به ویژه در بلوغ.
- افراد با بیماری غدد درون ریز مانند: سندروم کوشینگ ( پر کاری غده فوق کلیوی ).
-افرادی که به دلایلی از پماد یا کِـرِم های کورتون به مدت طولانی مصرف می کنند.
- خانم های باردار.
 
بعد از بــلوغ و پایان حاملگی ممکن است از وضوح این خطوط کاسته شود ولی از بین نمی روند و تا آخر عمرباقی می مانند. برای پیشگـیری از این عـارضه می توان از آماده کردن پوست برای افزایش وسعت آن، با چرب کردن و مـاساژ دادن مکرر سـود جست. البته در مواردی می توان از ویتـامـین E و کرم های موضـعی آمـونیـوم لاکـتات با درصـد های متـفاوت و ترتینوئن برای پیشـگیری اسـتفاده کرد که باید تحـت نظـر پزشـک تجـویز شود و نیاز به پیگـیری و مراقبـت پزشـک مربوطـه دارد. در عین حال باید دانست که در بیشتر موارد این درمان ها تأثیر چندانی ندارد و اثرات آنها محدود است.
 
در ضمن چون هر نوع دارو در دوران دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حاملگی می تواند اثر سـوء بر روی جنیـن داشـته باشـد این داروها بایـد حتـماً تحـت نظر یک پزشک متخصص پوست و یک پزشک متخصص زنان و زایمان تجویز شود. همانطور که گفته شد تمام درمانهایی که برای برطرف کردن استریاها استفاده می شود تاثیری نسبی دارند. درمانهای دیگری مانند لیزر و مزوتراپی هم در این مورد استفاده می شود . ولی همه ان درمانها نسبی بوده و به طور کامل نمی توانند استریاها را برطرف کنند.


آب لیموترش

تعجب کردید؟ آب لیموترش هزار و یک خاصیت شگفت‌انگیز دارد. آب لیموترش سرشار از اسید و ویتامین c می‌باشد، خاصیت پاک‌سازی سلول‌های مرده را دارد، جای زخم را تا حدودی محو می‌کند و به طور قابل ملاحظه‌ای از علائم ترک‌های پوستی می‌کاهد.
مواد لازم:
۱عدد لیموترش
روش کار:
لیمو را از وسط نصف کنید
نیمی از لیمو را با ملایمت روی علائم و ترک‌ها به صورت دایره‌وار بمالید
حداقل به مدت ۱۵دقیقه این حرکت را تکرار کنید (زمان لازم برای جذب موثر خواص لیمو)
بدن را با آب ولرم آبکشی کنید تا کار به اتمام برسد
نکته: برای اثربخشی روزی یک‌بار این فرایند را تکرار کنید
آب سیب‌زمینی
آب سیب‌زمینی؟ واقعا؟ چرا که نه؟ تحقیقات از رازهای شگفت‌انگیزی که در ورای این محصول ارزان اما مغذی پنهان شده، پرده برداشته است. سیب‌زمینی سرشار از ویتامین‌ها (ویتامین C و B) و مواد معدنی (منیزیم، کلسیم، روی، پتاسیم، فسفر و غیره) می‌باشد که به رشد و بازسازی سلول‌ها و ساخت کلاژن و الاستین کمک می‌کند.
مواد لازم:
۱سیب‌زمینی
۱چاقو
روش کار:
با استفاده از چاقو سیب‌زمینی‌ها را به صورت برش‌های نازکی در‌بیاورید
یک برش بردارید و با حرکت دایره‌وار روی تمام ترک‌ها بمالید (مطمئن شوید که آب سیب‌زمینی روی همه سطوح دارای ترک مالیده شده)
اجازه دهید که آب سیب‌زمینی برای جذب بهتر به مدت ۱۵دقیقه روی سطح بدنتان بماند و در همین حین به مالیدن ادامه دهید
بعد از اتمام کار بدنتان را با آب ولرم شستشو دهید
نکته: برای اثربخشی روزی یک‌بار این فرایند را تکرار کنید
آلوورا
آلوورا به درمانی طبیعی و موثر برای انواع مشکلات پوستی معروف است. از جمله این مشکلات پوستی: سوختگی‌های خفیف، سوزش و خارش و ترک‌های پوستی است. آلوورا به این دلیل که منبعی از ترکیبات فعال ومغذی است، چنین تاثیرات شگفت‌آوری دارد.
دو روش برای استفاده از آلوورا در درمان علائم ترک پوست وجود دارد:
کمی ژل آلوورا برداشته (از هر داروخانه‌ای می‌توان این ژل را تهیه نمود) و به آرامی روی ترک‌ها بمالید. به مدت ۱۵دقیقه این عمل را تکرار کنید سپس با آب ولرم آبکشی نمایید.
برگ آلوورا را از وسط نصف نمائید و لایه خارجی آن را در بیاورید. ژل آلوورا را در کمال ملایمت روی سطوحی از بدن که ترک وجود دارد بمالید.
نکته: برای اثربخشی این فرایند را روزی یک‌بار انجام دهید
روغن زیتون
چراکه نه؟ اثرات شفابخش روغن زیتون در درمان بسیاری از علائم پوستی به اثبات رسیده است، از جمله در ترک پوستی و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جای آکنه . از آن‌جایی که سرشار از آنتی‌اکسیدان و مواد مغذی فوق‌العاده است، ارزش امتحان کردن را دارد. با توجه به نتایج بدست‌آمده از تحقیقات تیم تخصصی پوست و زیبایی در آلمان، روغن زیتون یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری و درمان ترک‌های پوستی می‌باشد.
مواد لازم:
۲تا ۳قاشق روغن زیتون
روش کار:
یک قاشق از روغن زیتون را روی دست خود ریخته و با ملایمت روی سطوح دارای ترک بمالید.(که موجب بهبود گردش خون شده و به طور قابل ملاحظه‌ای از ترک می‌کاهد)
حداقل به مدت ۳۰دقیقه اجازه بدهید که روغن زیتون روی پوست شما بماند تا کاملا مواد مغذی آن جذب پوست شما گردد (این ۳۰دقیقه برای جذب تمام ویتامین‌ها E، B وC کافیست)
نکته: برای اثربخشی این فرایند را روزی یک‌بار تکرار کنید.
سفیده تخم‌مرغ
سفیده تخم‌مرغ سرشار از پروتئین (بالغ بر۴۰نوع پروتئین) و اسید آمینهاست که موجب بازسازی پوست می‌گردد. به‌علاوه، سفیده تخم‌مرغ حاوی ویتامین E و کلاژن می باشد. به دلیل وجود تمام این ترکیبات طبیعیِ فوق‌العاده، سفیده تخم‌مرغ برای درمان ترک پوست کاملا موثر است.
مواد لازم :
۲عدد سفیده تخم‌مرغ
۱کاسه و ۱چنگال
روش کار:
ابتدا سفیده‌های تخم‌مرغ را در کاسه به خوبی هم‌بزنید.
سفیده‌های زده شده را روی تمام سطح بدن که علائم ترک وجود دارد با ملایمت به صورت داریره‌وار بمالید
اجازه دهید که سفیده تخم‌مرغ روی پوست شما کاملا خشک شود و سپس با آب ولرم آبکشی کنید.
نکته: برای اثربخشی این فرایند را روزی یک‌بار تکرار نمایید.
بیماری که 70 درصد دخترا دارن. 1
پاسخ
 سپاس شده توسط eɴιɢмαтιc ، ( lιεβ ) ، # αпGεʟ
آگهی
#2
پسرام دارن

من خودم رو کمرمو و پشت رونم از این ترکا پره
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علائم بیماری پارکینسون در سالمندان
  علت بیماری شقاق در زنان چیست + علائم و درمان شقاق بارداری
  فیستول چیست؛ علائم، علت، عوارض و تشخیص بیماری فیستول مقعد
  فلسفه ی طب سوزنی و درمان بیماری ها با آن
  خونریزی مقعد چه ارتباطی با بیماری بواسیر دارد؟
  بیماری که نمیذاره عرق کنیم !
  زردی زبان نشانه کدام بیماری است؟
  بیماری نیمن پیک: بررسی انواع مختلف نیمن پیک، علائم و درمان
  گلیکوژن و بیماری ذخیره سازی گلیکوژن چیست ؟
  9 مشکل سلامتی و بیماری که دستانمان به ما نشان می دهند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان