امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش مهارت شناخت دیگران به فرزند .

#1
آموزش مهارت شناخت دیگران به فرزند . 1

بهتر است به جوانانمان مهارت شناخت و تحلیل دیگران را آموزش دهیم و نگذاریم در دوران بلوغ و جوانی به بیراهه بروند!
حجت الاسلام محمودی در نشست ” ازدواج تا سه راهی زندگی(سعادت، تحمل، جدایی)” افزود: ما مهارت شناخت را به جوانان یاد نداده‌ایم و ایجاد ارتباط برای شناخت، به جای داد و ستد شناخت، موجب داد و ستد عاطفه می شود که این موضوع، فاجعه بار است و موجب وابستگی شده و مانع آشنایی و شناخت طرفین می‌شود.
این استاد دانشگاه، همچنین به حضور تئوریسین ها در کنار تکنسین ها نیز در امر آموزش و ارتباط بین جوانان تاکید کرد.
معاون فرهنگی دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیز در این مراسم اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی که در موضوع ارتباط دختر و پسر در جامعه ما وجود دارد، این است که دخترها و پسرهای امروزی، از نظر بلوغ مشکل دارند و اگر ارتباط های دو طرف به جاهای باریک می رسد، به این دلیل است که دختر و پسر از عالم بچگی خارج نشده اند و احساسات و شهوات بر عقلانیت غلبه دارد.
حجت الاسلام شربیانی افزود: این مسایل رفته رفته بیشتر می شود و در اغلب موارد کسانی که در بحث ازدواج دچار مشکل شده اند، به وجود مشکلاتی در خانواده هایشان بر می گردد.
وی گفت: در رابطه بین دختر و پسر، بیشتر دخترها نگران آینده خود هستند و باید در نوع این رابطه ها و تفهیم درست آن، به جوانان کمک کنیم.
رئیس موسسه مطالعات تطبیقی قم نیز در این نشست گفت: هیچ رابطه ی خاص بین زن و مرد از نظر شرعی ، جز در قالب ازدواج اعم از دائم و موقت نمی تواند وجود داشته باشد که این ازدواج، هم شامل ازدواج دائم می شود و هم ازدواج موقت.
حجت الاسلام رهبری افزود: رابطه بین زن و مرد نامحرم، یا با زنا که مراتب مختلف دارد اعم از زنای چشم و .. برطرف می شود و یا با ازدواج اعم از موقت و دائم که شرعی است و اگر با این دید نگاه کنیم، ازدواج موقت می تواند یک امتیاز خوب و منحصر به فردی برای تشیع باشد و ازدواج تنها راهی است که خدا برای برطرف کردن نیازهای انسان، در مقابل او قرار داده است
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان