امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وقتی سامسونگ ویژگی های جدید اندروید M را لو می دهد

#1
به احتمال بسیار زیاد هفته های آینده مشخص می شود حرف M برای اندروید بعدی نشان دهنده چه خوراکی جدیدی خواهد بود. هر چند دو روز پیش در ویدئویی که از سوی کارکنان گوگل منتشر شده بود اشاره هایی به استفاده از نام Marshmallow برای ورژن بعدی، یعنی اندروید 5.2 شده بود اما باز هم نمی توان با قطعیت درباره آن صحبت کرد و برای شنیدن اسم رسمی باید کمی بیشتر صبر کنید. اگر یادتان باشد پیش از معرفی کیت کت هم عده زیادی تصور می کردند K اول عبارت Key Lime Pie یا همان پای لیمو ترش خواهد بود، اما در آخرین لحظه مشخص شد گوگل با کمپانی نستله قراردادی امضا کرده و اندروید بعدی را با نام شکلات های این شرکت روانه بازار می کند. به هر حال مدت زیادی تا معرفی رسمی اندروید 5.2 باقی نمانده و در همین شرایط سامسونگ تصمیم گرفته است برخی از ویژگی های اندروید M را برای طرفداران این سیستم عامل رونمایی کند. در ادامه با ما همراه باشید.

سامسونگ برای این کار پوسترهایی را تهیه کرده و در هر کدام از آنها به یکی از ویژگی های اندروید بعدی پرداخته است که می توانید در گالری ادامه مطلب این پوستر ها را مشاهده کنید. توضیحات به نقل از سامسونگ به این صورت هستند:
 
App Permission
دوست ندارید برنامه هایی که روی دستگاهتان نصب می کنید به همه جزئیات مانند موقعیت جغرافیایی، تصاویر و مخاطبین دسترسی داشته باشند؟ در ورژن بعدی اندروید می توانید هر گونه اجازه دسترسی که تمایل دارید را به هر برنامه ای که نصب می کنید اختصاص دهید. برای مثال ترجیح می دهید WhatsApp به موقعیت جغرافیاییتان دسترسی نداشته باشد؟ خیلی راحت عملکرد Location را در لیست app permission برای این برنامه غیر فعال کنید.
 
Track Memory
دوست دارید بدانید کدام یک از برنامه هایی که روی دستگاهتان نصب کرده اید بیشترین مقدار حافظه RAM را اشغال می کند؟ تب جدید حافظه (Memory) در اندروید M به شما اجازه می دهد ببینید هر برنامه چه مقدار از RAM را مصرف می کند و همچنین میزان عملکرد آنها را نیز تحت نظر داشته باشید.
 
Quick Finger Print Access
در اندروید M نه تنها می توانید برای باز کردن قفل گوشی از حسگر اثر انگشت استفاده کنید، بلکه می توانید با همین روش وارد پلتفرم هایی مانند فروشگاه گوگل پلی شوید. بر خلاف اندروید آب نبات چوبی، نیازی به تایپ رمز عبور برای انجام هر کاری نیست و می توانید در عوض از حسگر اثر انگشت دستگاهتان برای صدور دسترسی خرید در فروشگاه گوگل استفاده کنید.
 
Auto Backup
آیا می ترسید که اطلاعات با ارزشتان را از دست بدهید؟ مخصوصا زمانی که قصد دارید از یک گوشی به گوشی جدیدتری مهاجرت کنید؟ اندروید M به صورت خودکار از تمامی داده های کاربران و همچنین تنظیمات آنها پشتیبان تهیه می کند و تا 25 مگابایت به ازای هر برنامه آنها را در Google Drive ذخیره می کند (به نظر می رسد این یک مورد آنقدرها برای کاربرانی مثل ما که در ایران زندگی می کنیم خوشایند نباشد).
 
Power Saving
به کمک اندروید M می توانید از باتری دستگاهتان به صورت بهینه تری نسبت به اندروید آب نبات چوبی استفاده کنید (هر چند که خود اندروید Lollipop پیشرفت چشمگیری در نحوه مصرف باتری نسبت به نسخه های قبلی این سیستم عامل داشت). در ورژن جدید، سیستم عامل به صورت خودکار تشخیص می دهد که مدت زمان مشخصی است که از دستگاه استفاده نشده، به این ترتیب Doze Mode فعال می شود که در آن پردازش های پس زمینه به کاهش می یابند تا مصرف باتری تا حد ممکن کمتر شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط Son of anarchy
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  اپلیکیشن Health سامسونگ دیگر از گوشی‌های هوشمند قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد
  گوشی گلکسی اف ۶۲ سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد
  آشنایی با نخستین نسخه پیش‌نمایش اندروید 12
  سامسونگ آپدیت One UI 3.1 را برای پرچمداران قدیمی و میان‌رده‌هایش منتشر می‌کند
  مشخصات سامسونگ گلکسی A52
  معرفی بهترین برنامه های ضبط فیلم از صفحه برای اندروید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان