امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برانکو: استحقاق خود برای حضور در رده‌های بالای جدول را نشان دادیم

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برانکو: استحقاق خود برای حضور در رده‌های بالای جدول را نشان دادیم 1

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه با هم تلاش کردیم و نشان دادیم استحقاق حضور در رده‌های بالا را داریم.
برانکو ایوانکوویچ قبل از شروع تمرین امروز پرسپولیس در نشست خبری در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط تیمش، گفت: طبیعی است که بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان و پیروزی که در اهواز به دست آوردیم سر حال تر هستیم. چیزی که به عنوان مربی تیم از آن خوشحال هستم این است که همه با هم تلاش کردیم و نشان دادیم استحقاق حضور در رده‌های بالا را داریم.
وی ادامه داد: این برد بهترین جایزه برای هوادارانمان بود تا ببینند چه می‌کنیم و با کارمان به نتیجه مطلوب رسیدیم. جا دارد صمیمانه از هواداران تشکر کنم که با وجود بحرانی که داشتیم صمیمانه از تیم حمایت کردند تا به اولین برد برسیم.


وی افزود: طبیعی است که این برد کار ما را در ادامه بهتر می‌کند. در مسابقه مقابل فولاد از لحاظ تاکتیکی عالی بودیم. چراکه در آن شرایط آب و هوایی کنترل بازی سخت بود. طی 90 دقیقه به طور مستمر خوب بازی کردیم و افتی نداشتیم. غیر از برخی دقایق که بازی در دست حریف بود نبض بازی را در اختیار داشتیم. حریف از همان ابتدای بازی خطرناک بود. آنها 2 سال قبل قهرمان شده بودند و خیلی خوب بود که بعد از مدت‌ها در اهواز فولاد را بردیم. از هواداران تشکر و تقدیر می‌کنم.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برانکو: استحقاق خود برای حضور در رده‌های بالای جدول را نشان دادیم 1

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که 7 بازیکن را در تمرینات به دلیل حضور در تیم‌های ملی ندارند، گفت: ایده‌آل این بود که همه نفرات را داشته باشیم اما به خاطر همین مسئله که آنها نیستد با بازیکنان فعلی تمرین می‌کنم. قبول دارم ممکن است این مسئله برایمان مشکل ساز شود چراکه بیش از نیمی از تیم غایب هستند اما نمی‌توانیم کاری کنیم.

ایوانکوویچ در مورد بشار بازیکن عراقی خاطرنشان کرد: این بازیکن را دیدم اما به خاطر مسائل مالی در مورد او به طور جدی صحبت نکردم. در حال حاضر اولویت حل مشکل بازیکنان فعلی است تا اینکه نفرات جدیدی اضافه کنیم.
وی در مورد برنامه خود در تعطیلات یادآور شد: برنامه سختی داریم. 4 مرحله تمرین داریم که در هر کدام 5 روز کار می‌کنیم. 3 بازی دوستانه انجام می‌دهیم تا این بازیکنان که به تمرینات اضافه شدند و نفراتی که در تمرین هستند را در این شرایط آماده کنیم. با توجه به اینکه جام شهدا لغو شده است این بازی‌ها را در نظر گرفتیم تا تیم کارش را دنبال کند. 4 شنبه یک بازی دیگر انجام می‌دهیم. امروز یک بازی مقابل تیم ناشنوایان داریم و هفته بعد مسابقه دیگری خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه در زمانیکه بحث حضور او در پرسپولیس مطرح بود برخی از شاگردانش در جام جهانی 2006 گفتند که او اعتقادی به دستیارانش ندارد و در تمرینات این تیم دیده می‌شود که مسئولیتی به دستیار ایرانی خود نمی‌دهد، عنوان کرد: متوجه این سوال نشدم اما تا حدی جواب می‌دهم. 3 کمک از کرواسی آوردم یک نفر مربی تخصصی دروازه‌بانان است نفر دوم مربی بدنساز و نفر سوم دستیار اولم است. طبق قراردادم 2 مربی ایرانی هم دارم که کریم باقری و مصطفی قنبرپور هستند.

وی افزود: کار در زمین و سازماندهی تمرین گاهی همه ما و گاهی فقط من را مشغول می‌کند. دستیارانم در کنترل تمرین حضور دارند. در بخشی از تمرین کمک‌ها با من و در برخی تمرینات تنها کار می‌کنم نمی‌دانم مشکل کجاست؟ گاهی نقش آنها بیشتر و گاهی کمتر است، به طور مثال در تمرین امروز همه درگیر بودیم. امروز که بازی داریم مربیان بازیکنان را گرم می‌کنند و کارشان کمتر است. وقتی در دو دروازه کار داریم و تمرین تاکتیکی است فقط من کار می‌کنم چرا که 5 مربی نمی‌توانند در این شرایط کار کنند. وقتی که تمرینات ما شکل دیگری دارد سایر اعضا هم فعالیت جدی دارند.
ایوانکوویچ در مورد گلایه‌ای که بعد از بازی با ذوب آهن به داور کرد، گفت: در آنالیز بازی که با بازیکنان انجام دادیم مسبب اصلی خود بازیکنان بودند اما این دلیلی نمی‌شود که داور به ما ضربه بزند. اگر نمی‌توانیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم چرا باید بازنده شویم. طبیعی است که ابتدا نوک پیکان انتقادات به سمت خودمان است. همانطور که گفتم به خاطر اتفاقاتی که در طول آماده سازی برایمان افتاده کسی را متهم نمی‌کنیم. داور به ما لطمه زده و نمی‌توان انکار کرد.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برانکو: استحقاق خود برای حضور در رده‌های بالای جدول را نشان دادیم 1

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مورد اینکه در 2 بازی پرسپولیس 2 پنالتی از دست داده اند، گفت: پنالتی که در اهواز از دست دادیم در نتیجه اثر نگذاشت. در هر دو بازی کسانی پنالتی زدند که جزو مطمئن‌ترین نفرات ما هستند، هادی نوروزی، مهدی طارمی، امید عالیشاه و رامین رضائیان در همه تمرینات پنالتی کار می‌کنند اما در بازی نمی‌توان پیش‌بینی اتفاقات را کرد.

وی در مورد اینکه آیا کادرفنی اتاق فکر دارد، اظهار داشت: من تصمیم می‌گیرم و طبیعی است که با کمک‌های خود صحبت می‌کنم. خیلی طبیعی است که از آنها بپرسم چه بخشی خوب و چه کاری بد است. کمک‌ها باید در فلسفه کاری من باشند نه اینکه در فلسفه کار کسی دیگر کار کنند. کسی نتواند فلسفه کاری من را انجام دهد در تیم من نیست. طبیعی است که در این مورد با یکدیگر صحبت می‌کنیم.

برانکو در مورد روند تیمش در 5 هفته گذشته، گفت: اگر یادتان باشد قبل از بازی با فولاد به بازیکنان به طور علنی گفتم که دلیل خوش بینی من به تیم، بازیکنان و روش کار آنها است. همان موقع با وجود قرار داشتن در انتهای جدول گفتم تلاش ما این است که قهرمان شویم. در 5 هفته باید 15 امتیاز می‌گرفتیم اگر 15 امتیاز نشد حداقل باید 13 امتیاز می‌گرفتیم اما بدشانسی و عوامل دیگر این شانس را به ما نداد. پدیده، ذوب آهن و استقلال اهواز این شانس را برای پیروزی نداشتند فقط سپاهان چند موقعیت ایجاد کرد که آنها هم با اشتباه ما گل شد. متاسفم همه با هم نیستیم تا از این 20 روز تعطیلی استفاده کنیم.

وی در مورد تغییرات مداوم خط دفاعی، تصریح کرد: می‌دانید عده‌ای از بازیکنان ما در ابتدای فصل محروم بودند، مایکل اومانیا یک روز قبل از شروع لیگ به تیم آمد. رضا نورمحمدی قبل از بازی با سپاهان مصدوم شد و ماریچ هم دچار آسیب دیدگی شد. طبیعی است که تغییرات مداوم داشته باشیم. در مسابقه مقابل سپاهان از 6 بازیکن خط دفاع 5 نفر جدید بودند. ایمان صادقی، کمال کامیابی‌نیا، ماریچ و رضائیان نفرات جدید بودند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه محسن مسلمان قصد جدایی دارد، گفت: چرا از میلاد کمندانی نمی‌پرسید و فقط از مسلمان سوال می‌کنید؟ مسلمان برای بازی جزو کاندید‌اهای اول ما است. در مسابقات اخیر نفراتی خودشان را به تیم تحمیل کردند و خوب بازی کردند. مسلمان آخرین نفر بود که به ما اضافه شد.

ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که این برد آیا پرسپولیس را از بحران در آورده است و می‌تواند نوید روزهای خوب را بدهد، گفت: طبیعی است که ما از اینکه هوادارانمان را شاد نکردیم ناراحت شدیم. آنها مهمترین فاکتور برای ما هستند. هر کاری برای آنها می‌کنیم. تمام تلاشمان شادی هواداران است تا آنها بخندند و از فوتبال لذت ببرند. چیزی که هواداران متوجه شدند این است که ما در بازی کردن بحران نداشتیم بلکه بحران در نتیجه بود. آنها حمایت عجیبی از تیم کردند این پیروزی یک جایزه بزرگ برای هواداران بود. بازی‌های با کیفیت را ادامه می‌دهیم و امیدوارم که غیبت بازیکنانی که به تیم ملی رفتند در بازی بعدی احساس نشود. هدفمان را می‌شناسیم و در هر بازی به دنبال کسب برد هستیم.

وی در مورد اینکه قبل از شروع لیگ برتر به تیم جوان اشاره کرد و آیا می‌توان گفت تیمش به پختگی رسیده است، گفت: طبیعی است هر بردی که به دست می‌آید بهترین وسیله برای عادت کردن به برد است. با کسب پیروزی فضای شادی در تیم ایجاد می‌شود. طبیعی است که انتظارم این است که با همین ریتم ادامه دهیم. این هدف اصلی ما بدون توجه به این است که چه شرایطی هست. وقتی با الهلال بهترین تیم آسیا بازی می کردیم که به لخویا 4 گل زده است از آنها فقط برد می‌خواستیم. فقط کمی برای رد شدن از مرحله یک هشتم فرصت داشتیم که این مسئله محقق نشد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قدوس برای لیورپول خط و نشان کشید!
  خط و نشان لوئیس انریکه برای تیم ملی ایتالیا(عکس
  طارمی: ما برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم
  حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود
  سعید معروف آماده احضار آلکنو برای حضور در اردو/ خوشخبر: در حال تلاش برای حضور آلکنو ه
  زمان حضور سرمربی تیم ملی والیبال در ایران مشخص شد
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  خط و نشان سرمربی الریان برای بازی با پرسپولیس بعد از تساوی با گوا
  گاف برانکو در تیم ملی عمان جنجالی شد
  حضور دوباره بانوان سوری در ورزشگاه آزادی/عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان