امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دیوید لینچ از بازسازی سریال ناتمامش انصراف داد

#1
دیوید لینچ از بازسازی سریال ناتمامش انصراف داد 1

«دیوید لینچ»، کارگردان نامدار سینمای جهان از پروژه بازسازی سریال «توئین پیکس» (Twin Peaks) که در دهه ۹۰ نیمه‌کاره مانده بود، کناره‌گیری کرد.

پس از این که هواداران سریال محبوب «توئین پیکس» نسبت به یافتن پاسخ سوال های خود درباره ماجرای این سریال امیدوار شده بودند، «دیوید لینچ» به دلیل کمبود منابع مالی از بازسازی این پروژه سینمایی کناره‌گیری کرد.
داستان این مجموعه که در سال ۱۹۹۰ پخش شد، در شهر خیالی «توئین پیکس» در ایالت واشنگتن با آمدن چند مامور FBI برای بررسی قتلی که تازه در شهر اتفاق افتاده، آغاز می‌شود. مجموعه از دو فصل به ترتیب ۸ و ۲۲ قسمتی تشکیل شده‌ بود که در اواسط فصل دوم در اثر فشار شبکه «ABC» قاتل معرفی می‌شود، پس از آن به سرعت علاقه بینندگان به مجموعه افت می‌کند که باعث لغو ساخت و پخش این سریال می‌شود.
«لینچ» در صفحه ئوئیتر خود در این‌ باره نوشت: “پس از یک سال و چهار ماه مذاکره از پروژه بازسازی سریال «تویین ژیکس» کناره‌گیری کردم چرا که منابع مالی مورد نیاز برای ساخت این سریال بر اساس آنچه در تصور من است فراهم نشده است”.
مجله تایم مجموعه «توئین پیکس» را در لیست ۱۰۰ مجموعه تلویزیونی برتر تاریخ قرار داده‌ است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیوید لینچ از بازسازی سریال ناتمامش انصراف داد 1 تصویری از سریال «توئین پیکس»

این فیلم‌ساز بزرگ در سال ۱۹۶۶ به آکادمی هنر پنسیلوانیا پیوست و ساخت فیلم‌های کوتاه را آغاز کرد. «شش مرد مریض»، «الفبا» و «مادربزرگ» از جمله اولین ساخته‌های سینمایی لینچ بودند.
اولین فیلم بلند لینچ «کله پاک‌کن» بود که در سال ۱۹۷۸ ساخته شد، هرچند به‌علت مشکلات مالی چندین‌بار پروژه متوقف شد.این فیلم که به نوعی تاثیر زندگی و تحصیل در فیلادلفیا بر لینچ را نشان می‌دهد، لینچ را به‌عنوان کارگردانی مستعد به دنیا معرفی کرد و وی برای ساخت فیلم «مرد فیل‌نما» انتخاب شد.
«مرد فیل‌نما» محصول ۱۹۸۰ پس از اکران موفقیت بزرگی به‌دست آورد و در هشت بخش ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد جایزه اسکار شد و جایگاه لینچ را به‌عنوان یک کارگردان مستعداد تحکیم بخشید. این فیلم جایزه بهترین فیلم خارجی سزار فرانسه را نیز دریافت کرد.
لینچ در اواخر دهه ۸۰ با «مارک فارست»، تهیه‌کننده معروف برای ساختن سریال تلویزیونی «برج‌های دوقلو» قرارداد بست. این فیلم در دهه ۹۰ در شبکه ABC به نمایش درآمد و به موفق‌ترین سریال تلویزیونی دهه ۹۰ تبدیل شد.
یکی از موفق‌ترین آثار کارنامه سینمایی لینچ «در قلب وحشی» است که در سال ۱۹۹۰ موفق به دریافت جایزه نخل طلای کن شد. در سال ۱۹۹۷ لینچ فیلم «بزرگراه گمشده» را ساخت. این فیلم در گیشه موفقیتی به دست نیاورد و نقدهای مثبت و منفی دریافت کرد.
در سال ۲۰۰۱ بود که فیلم «جاده مالهلند» به عنوان یکی از آثار ماندگار لینچ به دنیای سینما آمد. این فیلم با نقش‌آفرینی «نائومی واتس» جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کن و نامزدی اسکار بهترین کارگردانی را برای لینچ به‌همراه آورد و در جوایز سزار فرانسه بهترین فیلم خارجی انتخاب شد. انجمن منتقدین فیلم لس‌آنجلس فیلم «جاده مالهلند» را به‌عنوان بهترین فیلم دهه‌ گذشته سینمای جهان انتخاب کرد.
در سال ۲۰۰۵ «لینچ» در جشنواره کن اعلام کرد درحال ساخت اولین پروژه دیجیتالی خود بانام «امپراتوری درون» است. این فیلم در سال ۲۰۰۶ اکران شد و منتقدین استقبال چشمگیری از آن داشتند. این کارگردان نامدار در همان سال جایزه شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز را دریافت کرد.
خوب، ولی اشتباه...
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان