امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی تبلت Lenovo Yoga Tablet 2 AnyPen با Windows

#1
لنوو یوگا تبلت 2 دارای Windows دستگاهی عالی است که طراحی آن در گروه خود بهترین بوده و دارای باتری عالی و عملکرد مناسب میباشد.



معرفی

ما رسما روی صفحه چاقو کشیدیم. روی آن ضربه زدیم و کلید و تیغ هم کشیدیم. نه به دلیل این کهLenovo Yoga Tablet 2 AnyPen دارایWindows ما را عصبانی کرده بود، نه؛ بلکه این کاری است که Lenovo به ما گفت با تبلتی که از قدرت Atom بهره میبرد انجام دهیم.

مزایای اصلی

طراحی و ساخت دوستدار محیط زیست
عملکرد عالی باتری
AnyPen و دیگر خصوصیات جالب و مفید اضافه شده است


معایب اصلی

گزینه های محدود برای پورت ها
میتوانست از حافظه داخلی بیشتری بهره ببرد

راز این دستگاه در AnyPen عالی آن است. به گفته Lenovo این دستگاه « به شما اجازه میدهد تا هر خودکار معمولی یا مداد گرافیتی ای را به عنوان وسیله نوشتن استفاده کنید.» چاقو، چنگال، قاشق، قیچی، سوزن ته گرد، و هر چیز فلزی ای که یک سر دارد نیز میتواند استفاده شود.
اما آیا همین نکته برای جدا کردن جدید ترین پشنهاد ویندوزی Lenovo از بازاری که توسط Dell، Asus، Acer، Toshibaو دیگر دستگاه های Lenovoپر شده است کافیست؟ در ادامه به جواب آن پی خواهید برد.

طراحی و ساخت

طراحی جذاب است، و به نسبت دستگاه های رقیب از نظر ارگونومیک برتر است. پایه قوی آن قابلیت استفاده از دو حالت ایستاده را فراهم میکند که بی شک کاربران روی آن تکیه خواهند کرد، و لبه منحنی، به دست گیری آن را برای مدت زمان های طولانی راحت میکند.
پایه با زاویه حدود 180 درجه ای باز می شود و یک شکاف برای متوقف کردن آن در زاویه 90 درجه ای دارد. این پایه به قدری محکم است که بتواند تبلت را در هر درجه ای بین این دو درجه نگه دارد. در بخش میانی آن نیز یک دهانه دارد که کاربران میتوانند این تبلت ویندوزی را از یک قلاب آویزان کنند.
البته شاید تصور موقعیتی که این مورد لازم می شود سخت باشد اما وجود این سوراخ چیزی را از جایی کم نمی کند و احتمالا تعداد زیادی از کاربران از این مزیت استفاده خواهند کرد.
Lenovo Yoga Tablet 2 AnyPen دارای Windows تبلتی است که با وجود این که کمتر از یک پوند وزن دارد از نظر فیزیکی قوی است. ساختار واقعا خوبی دارد و هم ظاهر و هم کارایی آن مانند یک دستگاه با کیفیت است.

صفحه نمایش

Yoga Tablet 2 AnyPen هشت اینچی دارای صفحه 1920 x 1200 پیکسلی IPS است. این میزان تقریبا معادل 283 پیکسل در اینچ است که یکی از خصوصات قوی آن محسوب میشود. شاید به iPad Mini 2 یا 3 نرسد اما از تبلت های 8 اینچی Atom سال قبل بهتر است که در بهترین حالت 1280 x 800 بودند و حتی Surface Pro 2 که 10.6 ایچی بود صفحه 1920 x 1080 داشت.

صفحه عالی به نظر میرسد و زوایای دید عالی و روشنایی زیادی در حالت بیشینه تنظیمات روشنایی دارد. این صفحه کمی جاذب لک است و چشم دوختن به آن کمی مشکل ایجاد میکند اما این مشکلات به قدری شدید نیست که چیزی از ارزش های یک صفحه نمایش بسیار عالی کم کند.
البته که AnyPen خصوصیت اصلی صفحه نمایش است. در واقع هر نقطه فلزی یا گرافیتی را تبدیل به یک قلم می کند. «قلم» اصلا به معنی حساسیت به فشار یا دیگر حقه های مربوط به قلم های الکترونیکی Surface Pen نیست ( این صفحه با Surface Pen طوری برخورد می کند که با یک چاقو یا چنگال برخورد میکند ). این صفحه عملکرد لمسی را دو برابر می کند، همین. این افزایش دقت میتواند باعث سود زیادی شود، چون طبق گفته Lenovo این تبلت هر قطر دایره ای حدود 1mm را تشخیص میدهد. پس با این که Fruit Ninja بازی کردن با یک چاقوی واقعی جالب است، اما استفاده از یک قلم به همراه صفحه کلید مجازی تبدیل دستخط به متن در Word یا بررسی دقیق در منوی فایل های Windows 8 کامپیوتری بسیار مفید تر است.

بعد از این که یک دور Fruit Ninja را با چاقوی Swiss Army بسیار تیز بازی کردیم، هر ترسی که در مورد خراش افتادن روی صفحه نمایش داشتیم رفع شد. احتمالا کاربران اگر تلاش کنند میتوانند روی صفحه خراش بیاندازند اما ما مطمئنیم پس از یک هفته انجام این آزمایش ها، صفحه نمایش Lenovo Yoga Tablet 2 AnyPen با Windows می تواند سختی های کاربرهای روزانه عادی را تحمل کند.
در کل، AnyPen دقیق و قابل اعتماد است و نادیده گرفتن افرادی که ایده چاقو انداختن روی صفحه آنها را هیجان زده نمی کند کار ساده ای است. این که Lenovo مجبور نبود هیچ چیزی مانند دقت صفحه یا حساسیت لمسی را فدا کند، اضافه کردن این خصوصیت، آن را تبدیل به خصوصیات عالی می کند.

اسپیکرها

در کل حد پایینی برای عملکرد اسپیکرهای تبلت های 8 اینچی است و این تبلت ویندوزی Lenovo با سادگی این حد پایین را رد کرده و حتی بالاتر از آن هم قرار می گیرد. اما این بدان معنا نیست که اسپیکرها خیلی قوی هم هستند. در واقع این اسپیکرها در میزان صدایی که برای کاربری شخصی مناسب است فقط افت کیفیت صدا در اثر فشرده شدن آن را پخش نمی کنند، همین. این هم به آن دلیل است که به لطف طراحی Yogaاسپیکرها در بخش جلویی قرار گرفته اند.
اسپیکرهای بسیاری از تبلت ها در بخش پشتی یا کناری قرار دارد که به طور مستقیم صدا را به کاربر نمیرساند. این اسپیکرها این کار را میکنند که تفاوت خیلی زیادی ایجاد می کند.


دکمه ها و پورت ها

این تبلت Lenovo Yoga دارای پورت های استاندارد موبایل و تبلت است که شامل جک صدای 3.5mm، ورودی microUSB و یک وروی کارت microSD است. دکمه ها شامل دکمه پاور بزرگ در بخش کناری لبه گرد، یک کلید Windows کوچک، و یک سوراخ سوزنی برای ریست کردن است. یک دوربین جلوی 1.6 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی دارد.
با این که دستگاه های مشابه چیز بیشتری ندارند اما بازهم انتخاب های صورت گرفته در این بخش مایوس کننده است. یک پورت mini-HDMI یا USB در اندازه کامل این تبلت را در رتبه اول فهرست بهترین های ما قرار می دهد. این تبلت نسخه کامل Windows 8.1 را داراست و پردازنده Atom آن بسیار قابل است. همراه آن حتی یک سال رایگان Office 365 ارائه میشود که به این ترتیب میتواند یک جایگزین تقریبا مناسب کوچک برای کامپیوتر باشد. برای این که این به همین صورت از یک کامپیوتر بتوان استفاده کرد باید همراه آن لوازم وایرلس، آداپتور و تقسیم کننده باشد که برای بیشتر کاربران عملی نیست.

Lenovo Yoga Tablet 2 AnyPen همراه Windows دستگاهی عالی است. طراحی Yoga با فاصله زیاد، بهترین طراحی بین تبلت های گروه Atom است. پایه کاربردی و چندکاره است و ساختار قوی دارد. به علاوه، تبلت عملکرد خوبی دارد و عمر باتری آن بین هم گروه هایش اول است. و البته یک سال رایگان Office 365 و چند نرم افزار دیگر را هم دارد.
Lenovo روی AnyPen برای بازاریابی این Yoga Tablet 2 حساب کرده است. که البته فروش آن آسان است. همین، داشتن این خصوصیت خوب است و ما با چاقو کشی روی صفحه خوش گذراندیم اما این خصوصیتی ضروری نیست. این خصوصیت را حذف کنید و باز هم نقاط قوتی که در بالا ذکر شد برای جلب رضایت و تحسین ما کافی است.

اما خریداران احتمالی از محدودیت های آن آگاه خواهند بود که در این گروه از دستگاه ها ذاتی است. این تبلت از کمبود پورت و حافظه داخلی و بهترین عملکردهایی که باید به عنوان یک تبلت داشته باشد رنج می برد. یک کیبورد بلوتوثی میتواند برای کاربردی تر کردن آن کمک زیادی کند، اما لوازم سیمی و صفحه نمایش های خارجی نیاز به تعداد زیادی آداپتر و تقسیم کننده خواهند داشت.
Lenovo تبلت 8 اینچی را 300 دلار در زمان نوشتن این بررسی به فروش میرساند و تبلت 10 اینچی آن هم 400 دلار عرضه می شود. تبلت 8 اینچی واقعا ارزش این قیمت را دارد، حتی با وجود این که تبلت های Atom ارزان تر هم وجود دارد. Dell Venue 8 Proهای جدید با قیمت 150 دلار موجود هستند و دارای خصوصیات پردازش، حافظه، و فضای ذخیره مشابه هستند. این طراحی Yoga است که Lenovo را تبدیل به دستگاه برتر می کند.

سخن پایانی

Lenovo Yoga Tablet 2 AnyPen با Windowsدستگاهی با طراحی درجه یک، باتری عالی و عملکرد مناسب است.
پاسخ
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی تخصصی ASUS ZenPad S 8.0
  نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد اپل همراه با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی کمتر عرضه می‌‌شوند
  تبلت های جدید و متفاوت از سامسونگ
  آموزش روت و نصب ریکاوری تبلت با استفاده از Odin
  آموزش تعمیر تبلت
  تصاویر بزرگترین تبلت دنیا
  تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد
  آپدیت اندروید مارشمالو برای تبلت ال جی جی پد ایکس 10.1 منتشر شد
  تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد
  تبلت ASUS ZenPad Z8 با نمایشگر 7.9 اینچی 2K معرفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان