امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی تبلت Samsung Galaxy Tab S 8.4

#1
اگر بتوانید قیمت آن را پرداخت کنید، با خرید سامسونگ گلکسی تب اس 8.4 تبلتی را به دست خواهید آورد که صفحه نمایش آن جزء بهترین‌ها در بازار تبلت می‌باشد. هم چنین کارایی و عملکرد نرم‌افزار و سخت‌افزار تبلت هم بدون نقص است.


معرفی

Galaxy Tab S 8.4 به تازگی به بازار عرضه شده و یکی از اولین تبلت‌های هشت اینچی‌ است که دارای رزولوشن 1600x2560 (WQXGA)می‌باشد. صفحه نمایش آن AMOLED هم می باشد. نامی که با زیبایی شناخته می‌شود. اما آیا مزایای این تبلت در حد ظاهر آن است؟ ما برای کشف این قضیه یک مدل از آن را آزمودیم و در زیر نتایج آن را با شما در میان می‌گذاریم:



مزایای اصلی

  +صفحه‌ای زیبا با رزولوشن بالا
  +عملکرد عالی
  +کیفیت ساخت بالا


معایب اصلی
─ قیمت بالا

ساخت و طراحی

همانند بیشتر محصولات سامسونگ، طراحی و ساخت Galaxy Tab S 8.4 فوق‌العاده است. تبلت در دو رنگ ارائه شده است: سفید و برنزی. مدلی که ما آن را آزمودیم، برنزی بود که بسیار لوکس و شیک به نظر می‌رسد. دور دستگاه برنزی رنگ و پشت آن از جنس پلاستیک می‌باشد که لوگوی سامسونگ با رنگ طلایی بر روی آن حک شده است. از در دست گرفتن این محصول واقعاً لذت خواهید برد و حس خوبی خواهید داشت. حاشیه کنار صفحه هم به اندازه کافی است که هم گرفتن را آسان می‌کند و هم از لمس تصادفی جلوگیری می‌نماید.

صفحه نمایش

همه می‌دانیم که صفحه نمایش در گوشی‌های امروزی چه اهمیت بالایی دارند. هر چه باشد تنها رابط کاربری گوشی‌ها، صفحه نمایش آن‌هاست و به همین دلیل، عامل اصلی تعیین کننده کیفیت تجربه مشتری، کیفیت صفحه نمایش است. صفحه نمایش Galaxy Tab S 8.4 علاوه بر رزولوشن بالا، نور، طراوت و تازگی آن هم خیره کننده است. پیشنهاد ما اینست که این موضوع را خودتان از نزدیک ببینید، زیرا بزرگترین مزیت این تبلت همین است.
علاوه بر مزایا، صفحه نمایش این تبلت از نوع AMOLED می‌باشد. این نوع صفحه نمایش با اینکه همواره گران‌تر است، ولی عملکرد و کارایی بهتری دارد. به لطف این نوع صفحه نمایش، Galaxy Tab S 8.4 رنگ‌هایی زنده، وضوح بالایی در نور و انعکاس بسیار کمی دارد.
در رزولوشن 1600x2560 محتوا را به گونه‌ای مشاهده می‌کنید که تا کنون آن را تجربه نکرده‌اید. با این صفحه نمایش می‌توانید کل یک صفحه وب را بدون بالا پایین رفتن ببینید، فیلم‌های Full HD تماشا کنید (یک نمونه در دستگاه وجود دارد) و بازی‌ها را با کیفیتی اجرا کنید که تا کنون ندیده‌اید.تراکم پیکسلی این دستگاه 360 ppi می‌باشد که یکی از بیشترین‌ها در نوع خود است.
حسگر اثر انگشت

در ابتدا فکر می‌کردیم حسگر اثر انگشت که با دکمه خانه ادغام شده است را زیاد استفاده نخواهم کرد ولی این گونه نبود. یک نرم‌افزار مخصوص در گوشی وجود دارد که می‌توانید سه اثر انگشت را با استفاده از آن ذخیره کنید. این نرم‌افزار هم دقیق و ساده است و هم در هر دو حالت افقی و عمودی کار می‌کند.
حسگر اثر انگشت به سرعت انگشت را شناسایی کرده و پس از پنج بار اشتباه به مدت سی ثانیه قفل می‌شود. یک رمز عبور جایگزین هم وجود دارد که با آن هم می‌توانید دستگاه را باز کنید.

دکمه‌ها و درگاه‌ها

تمامی دکمه‌ها و درگاه‌های لازم برای پاسخ‌گویی به انواع نیازها در این تبلت گنجانده شده است.
در بالای گوشه سمت راست دکمه خاموش/روشن، صدا، امیتر IR و درگاه microSD وجود دارد. درگاه USB، جک هدفون و بلندگو در پایین دستگاه قرار دارد. یک میکروفن و یک بلندگوی دیگر هم در طرف دیگر می‌باشند.
در جلوی دستگاه دکمه‌ای وجود دارد که هم دکمه خانه است و هم حسگر اثر انگشت. یک دوربین 2.1 MP و یک حسگر نور هم در جلوی دستگاه دیده می‌شود. در پشت دستگاه یک دوربین 8 MP، یک فلاش و دو محل جاگیری محافظ، قرار داده شده است. در سمت چپ دستگاه هیچ پورتی وجود ندارد.
بیشتر تبلت‌هایی که مورد آزمایش قرار داده‌ایم مشکل کوچکی و قرارگیری بد دکمه روشن/ خاموش را داشتند. ولی باید بگویم که تمامی درگاه‌ها و پورت‌های Galaxy Tab S 8.4 در اندازه مناسب و محل مناسب قرار دارند.
کمتر تبلتی وجود دارد که دارای یک دکمه خانه باشد ولی در این تبلت دکمه خانه سه کار انجام می‌دهد. این نکته بسیار مثبتی است و کار را بسیار ساده می‌کند ولی در ابتدای کار کمی زمان لازم است تا به آن عادت کنید.

وسایل جانبی

در پشت این تبلت دو دکمه وجود دارد که با محافظ مخصوص سامسونگ به قیمت 59.99 دلار جفت می‌شوند. این محافظ هوشمند است و علاوه بر محافظت، به صورت خودکار با باز و بسته شدنش صفحه نمایش را روشن و خاموش می‌کند.
ممکن است دلیل اصلی خرید این تبلت برای بسیاری از کاربران زیبایی آن باشد ولی از نظر عملکردی و سخت افزار هم این تبلت در حد بالایی قرار دارد.
قیمت این تبلت و وسایل جانبی آن بالاست. سامسونگ این تبلت را به قیمت 400 دلار می‌فروشد در حالی که Galaxy Tab 4 8.4 270 دلار است. البته چند ماه پس از عرضه محصول به بازار، قیمت این تبلت به 300 دلار رسید که بسیار مناسب‌تر است.
اگر توان مالی شما اجازه می‌دهد، توصیه می‌کنم حتما این تبلت را بخرید. هم از زیبایی ظاهری آن لذت خواهید برد، هم از کیفیت آن و هم از وسایل جانبی که سامسونگ عرضه می‌کند.

سخن پایانی

اگر بتوانید قیمت آن را پرداخت کنید، با خرید Galaxy Tab S 8.4 تبلتی را به دست خواهید آورد که صفحه نمایش آن جزء بهترین‌ها در بازار تبلت می‌باشد. هم چنین کارایی و عملکرد نرم‌افزار و سخت‌افزار تبلت هم بدون نقص است.
پاسخ
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی تخصصی ASUS ZenPad S 8.0
  نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد اپل همراه با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی کمتر عرضه می‌‌شوند
  تبلت های جدید و متفاوت از سامسونگ
  آموزش روت و نصب ریکاوری تبلت با استفاده از Odin
  آموزش تعمیر تبلت
  تصاویر بزرگترین تبلت دنیا
  تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد
  آپدیت اندروید مارشمالو برای تبلت ال جی جی پد ایکس 10.1 منتشر شد
  تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد
  تبلت ASUS ZenPad Z8 با نمایشگر 7.9 اینچی 2K معرفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان