امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درسی که امروز به استقلالی‌ها داده شد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درسی که امروز به استقلالی‌ها داده شد 1

بداخلاقی امروز کرار جاسم را می‌توان یک نمره منفی در کارنامه مظلومی که قول داده بود او را مهار می‌کند و همچنین باشگاه استقلال دانست که تصور می‌کرد با محدود کردن رسانه‌ها مشکلات این تیم مخفی می‌ماند.
 دیگر عادت کرده‌ایم به بی‌نظمی‌ها و جنجال‌های کرار جاسم تا جایی اگر او چند روز یک بار، سرو صدا و جنجال ایجاد نکند، نگرانش می‌شویم. کرار از سال اولی که به ایران آمده همین طور بوده؛ پرخاشگر و عصبی. با همه، سر ناسازگاری دارد، مهم هم نیست طرفش داور باشد، بازیکن باشد یا مربی و سرمربی؛ او کار خودش را می‌کند.


چند ماه پیش بود که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، در یک رای عجیب کرار را به دلیل رفتارهایش از حضور در فوتبال ایران محروم کرد اما نه در همان موقع بلکه پس از پایان قراردادش در فصل 95-94 (یعنی فصلی که در آن هستیم). این رای به این معنی بود که کرار حالا حالاها می‌تواند به بداخلاقی‌ها و بی‌نظمی‌هایش ادامه دهد تا زمانی که قراردادش با استقلال به پایان برسد که دیگر در آن صورت خود به خود باید ایران را ترک می‌کرد.

با این وجود باشگاه استقلال در آغاز فصل جاری درصدد قطع همکاری با این بازیکن عراقی بود. افشارزاده به عنوان مدیرعامل استقلال بارها و بارها به این موضوع اشاره کرده که موافق تمدید قرارداد کرار نبوده اما چون مظلومی اعلام کرده به او نیاز دارد در استقلال ماندنی شد. افشارزاده در این باره به تسنیم گفته بود: «مایل نبودم که کرار در استقلال بماند اما با توجه به شرایطی که وجود داشت و اینکه مظلومی گفته بود این بازیکن را مهار خواهند کرد، گفتم بماند. سال گذشته از کرار لطمات زیادی خوردیم و نامه‌های زیادی به علی کفاشیان، رئیس کمیته اخلاق و .. نوشتم و می‌دانستم در 6 ماه این بازیکن تغییر نمی‌کند.»

سایر مسئولان استقلال همچون پورحیدری و معینی نیز از این بازیکن ابراز نارضایتی کرده بودند و به نظر می‌رسد تنها فرد حامی کرار در مجموعه استقلال پرویز مظلومی است که قول داده بود این هافبک عراقی را مهار کند اما عملا در این راه ناکام بود. آنهایی که مظلومی را می‌شناسند می‌دانند که او کاریزمای بسیاری از مربیان در برخورد با بازیکنان خاطی را ندارد و از این رو نمی‌تواند چندان جلوی این مسائل بایستد. این فرصیه در حالی که هنوز چند هفته بیشتر از شروع لیگ نگذشته به اثبات رسید تا مشخص شود استقلال امسال از نظر مسائل حاشیه‌ای کار دشواری دارد. در این چند هفته فقط ماجرای کرار نبوده و مسائلی مانند اتفاقی که برای عمران‌زاده رخ داد نیز به وجود آمده است.
نکته پایانی اینکه شاید مسئولان استقلال تصور می‌کردند با بستن درها به روی رسانه‌ها و محدود کردن آنها با اقداماتی نظیر صدور کارت تردد برای حضور در تمرینات و ... می‌توانند جلوی انتشار اخبار حاشیه‌ای را بگیرند غافل از اینکه آنها باید ابتدا از داخل تیمشان پاکسازی را آغاز کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیگ یک / یک امتیاز ارزشمند برای استقلالی ها
  زلاتان امروز قراردادش با میلان را تمدید می‌کند؟
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
  موزیک فیلم استقلال بدویید استقلالی های عزیز
  حسین کیهانی: قول داده‌ام قوی‌تر برگردم/ برای کاهش محرومیت باید وکیل بگیریم
  نجاریان: کفاشیان و تاج به فوتسالی‌ها قول داده بودند
  استقلالی ها به پول رسیدند
  همه دستمزد می‌بخشند، استقلالی‎ها اعتصاب می‌کنند!
  ماجرای عجیب جلسه مرموز استقلالی‌ها در دوحه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان