امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی اجمالی پاور +GREEN GP1050B-OC : پاوری برای حرفه ای ها

#1
در این مقاله قصد داریم جدیدترین پاورهای کمپانی GREEN که تحت عنوان +OC طی یکی دو هفته آینده به‌صورت عمده وارد بازار خواهد شد را به شما معرفی کنیم. این سری محصولات که بدون شک در حال حاضر جزو مدرن‌ترین، باکیفیت‌ترین، کارآمدترین از نظر بازدهی انرژی و در عین حال خوش قیمت‌ترین پاورهای رده بالا و حرفه‌ای موجود در داخل کشور محسوب می‌شوند آماده‌اند تا تمامی انتظارات اورکلاکرها، گیمرها و حرفه‌ای‌های کامپیوترهای شخصی را به‌صورت کامل برآورده کنند.


مقدمه
اگر شما نیز از زمره کاربران حرفه‌ای، اورکلاکر و یا گیمر کامپیوترهای شخصی (Desktop) باشید به‌احتمال فراوان به این موضوع واقف هستید که یکی از مهم‌ترین ارکان یک سیستم کاملاً پایدار، با عمر بالا و حتی کم سر و صدا برخورداری از یک پاور قدرتمند، مدرن، باکیفیت، کم سر و صدا و از همه مهم‌تر با بازدهی انرژی بالاست. در حال حاضر پاورهایی که دارای ویژگی‌ها نام برده باشند دارای استانداردها، قابلیت‌ها و امکاناتی نظیر:
  • پشتیبانی از استاندارد ATX12V v2.3x یا جدیدترین نسخه ATX12V v2.4 برای مشخصات پیکربندی مادربرد (توسعه داده شده توسط کمپانی اینتل از سال 1995)
  • دارای گواهینامه‌های 80PLUS برای تعیین بازدهی انرژی بیش از 80 درصد و ضریب قدرت (Power factor) بیش از 0.95 در Load 100%
  • پشتیبانی از استاندارد SSI EPS 12V (مجموعه استانداردهای بسیار سخت‌گیرانه در بخش‌های مختلف اعم از محدوده ولتاژ و ریپل ریل‌های خروجی، تعبیه پروتکشن های حیاتی نظیر OCP، OVP، OTP و ...، حرارت کیس پاور، حداکثر نویز و سر و صدای فن پاور و ...)
  • ErP Lot-6 2013 برای کاهش مصرفی انرژی سیستم به کمتر از 0.5W در حالت Standby
  • پشتیبانی از مدارات هوشمند تصحیح ضریب قدرت (Power Factor) از نوع Active PFC با قابلیت تصحیح این پارامتر بیش از 0.95
  • استفاده از متریال بسیار باکیفیت و ممتاز نظیر خازن‌های ژاپنی ساخت کمپانی‌های خوش‌نام در مدارات اولیه و ثانویه مدار سوئیچینگ، استفاده از خازن‌های جامد در بخش رگولاتور DC-DC، استفاده از فیلترهای CLC برای کاهش ریپل ریل‌های خروجی و استفاده از PCB های چند لایه دارای Wire های مسی با ضخامت و خلوص بیشتر از مقادیر استاندارد
  • پشتیبانی از فن‌های مدرن و کم صدا و کنترلرهای فن هوشمند برای کاهش سرعت چرخش فن یا حتی توقف آن در Load های پایین
  • پشتیبانی از قابلیت Cable Management برای مدیریت فضا و کاهش پیچیدگی‌های موجود در حین اسمبل سیستم
  • پشتیبانی از توپولوژی‌های مدرن طراحی برای کاهش ریل‌های 12v+ به کمتر از 2 شاخه جهت توزیع و تعمیم بهتر جریان این شاخه مهم برای پردازنده مرکزی (CPU) و مجموعه GPU های موجود در پیکربندی‌های چندگانه Multi GPU نظیر nVIDIA SLI و AMD CrossFireX
 بررسی اجمالی پاور +GREEN GP1050B-OC : پاوری برای حرفه ای ها 1
از طرفی همان‌طور که می‌دانید کمپانی سیاره سبز (GREEN) از جمله باسابقه‌ترین، خوش‌نام‌ترین و در عین حال حرفه‌ای‌ترین کمپانی‌های وارد کننده و پشتیبان محصولات مرتبط با کامپیوترهای شخصی نظیر کیس، پاور، سیستم‌های خنک کننده، سیستم‌های نیمه آماده و لوازم جانبی مانند کیبورد ماوس و تستر و نمایشگر پاور محسوب می‌شود. از مهم‌ترین عواملی که باعث محبوبیت این کمپانی در بین اکثریت کاربران، فروشندگان و کارشناسان سخت افزار داخل کشور شده واردات قطعات درجه یک و ممتاز به داخل کشور به همراه پشتیبانی و تضمین خدمات بسیار باکیفیت و منصفانه این کمپانی در طی نزدیک به 2 دهه فعالیت در این بخش می‌باشد.
طی آخرین همکاری‌های این کمپانی با شرکای خارجی، شرکت سیاره سبز با کمپانی بسیار خوش‌نام و معروف تایوانی High Power Electronic در صنعت طراحی و ساخت پاورهای سوئیچینگ شاهد ورود بسیاری از پاورهای رده متوسط و بالا سری EU، ZS، HP و برخی مدل‌های OC ساخت این کمپانی به داخل کشور بودیم. پاورهایی که روی هم رفته کیفیت قابل قبولی داشتند و با استقبال خوبی نیز از طرف خریداران مواجه شدند.
 بررسی اجمالی پاور +GREEN GP1050B-OC : پاوری برای حرفه ای ها 1
در این مقاله قصد داریم جدیدترین سری محصولات تولید کمپانی High Power Electronic که تحت عنوان +OC توسط کمپانی GREEN طی یکی دو هفته آینده به‌صورت عمده وارد بازار خواهد شد را به شما معرفی کنیم. این سری محصولات که بدون شک در حال حاضر جزو مدرن‌ترین، باکیفیت‌ترین، کارآمدترین از نظر بازدهی انرژی و در عین حال خوش قیمت‌ترین پاورهای رده بالا و حرفه‌ای موجود در داخل کشور محسوب می‌شوند آماده‌اند تا تمامی انتظارات اورکلاکرها، گیمرها و حرفه‌ای‌های کامپیوترهای شخصی را به‌صورت کامل برآورده کنند.
مدل‌هایی که توسط کمپانی High Power Electronic برای سری +OC پاورهای کمپانی GREEN فراهم شده است در 4 رنج Wattage 750، 850، 1050 و 1200 وات وارد بازار خواهند شد که در این بررسی مدل نمونه 1050W برای لابراتوار ما فرستاده شده و در آینده نزدیک و با ورود نسل جدید سخت افزارها به لابراتوار شهر سخت افزار مدل 850W این سری جایگزین پاور کنونی لابراتوار (GREEN GP-885B EPS) خواهد شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی ویژگی‌های جدید MSI در خنک کننده کارت‌های گرافیک GeForce RTX 30
  بررسی و ساختار cpu
  بررسی تخصصی کیس MSI AEGIS؛ اژدهای کوچک
  بررسی فن کنترلر Aerocool V12XT
  نقد و بررسی هارد دیسک‌های ADATA
  مادربورد ASUS Maximus VIII Formula معرفی شد؛ محصولی شگفت انگیز برای گیمرهای حرفه ای
  معرفی قطعات جدید لابراتوار شهرسخت افزار: کیس رومیزی GREEN OC Station و کولرThermalrig
  بررسی بچه غول گیگابایت: GIGABYTE BRIX Gaming
  بررسی ASUS VivoPC: توانمند در درون، زیبا از بیرون
  محصول جدید گیگابایت برای اورکلاکر‎های حرفه ای ؛ Gigabyte-Z170X SOC Force

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان