امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بدترین شروع مرد محبوب استقلالی‌ها +جدول عملکرد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بدترین شروع مرد محبوب استقلالی‌ها +جدول عملکرد 1

این روزها آسمان نفت در لیگ برتر فوتبال ایران آبی نیست. در لیگ قهرمانان آسیا هم شکست خانگی برابرالاهلی امارات سبب شد تا امیدهای این تیم برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر قاره کهن کمتر شود.

تیمی که قرار بود با منصوریان و ستاره های اسمی اش در مسیر قهرمانی آسیا گام بردارد، با رفتن چند بازیکن کلیدی در انتهای فصل پیش و البته مشکلات درونی که بیشتر به خاطر مسائل مالی بوده، شروعی ناامید کننده در فصل پانزدهم داشته تا جایی که پس از گذشت 5 بازی هنوز رنگ برد را ندیده است.

نفت تیم شگفتی ساز لیگ چهاردهم، فصل را با تساوی خارج از خانه مقابل تراکتورسازی استارت زد و پس از آن در خانه مقابل صبا به تساوی رضایت داد. شاگردان منصوریان در هفته سوم به سیاه جامگان تازه وارد باختند و پس از آن هم در خانه مقابل ملوان به تساوی 3-3 رسیدند. تازه‌ترین ناکامی طلایی پوشان تهرانی هم در آسیا رقم خورد، جایی که نفت در خانه به الاهلی امارات باخت تا در آستانه حذف از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

قابل تامل اینکه کسب تنها 3 امتیاز از 5 بازی، هم بدترین شروع نفت در تاریخ لیگ برتر بوده و هم بدترین شروع منصوریان در دوران مربیگری اش به حساب می آید. برای روشن شدن این موضوع نگاهی به تمام شروع های نفت و منصوریان داشته ایم.

* بدترین استارت علی منصور

پیش تر عنوان شد که منصوریان در سومین فصل دوران مربیگری اش از 5 بازی ابتدایی تنها 3 امتیاز گرفته است. این در حالی است که وی فصل پیش از 5 بازی بازی ابتدایی فصل با نفت تهران، 7 امتیاز گرفته بود و وضعیت بهتری نسبت به امسال داشت. البته فراموش نکنیم که نفت امسال پنجمین بازی اش را در آسیا انجام داده و یک بازی لیگ برتری اش به تعویق افتاده است.


به گزارش مشرق، شروع این فصل مرد محبوب آبی‌ها حتی از شروع این مربی با پاس همدان در لیگ نهم هم ضعیف تر بوده است. منصوریان در 5 هفته ابتدایی لیگ نهم برای پاسی ها 4 امتیاز جمع کرد تا یک امتیاز بیشتر از امسال در کارنامه داشته باشد.


تا پیش از شروع فصل پانزدهم، بدترین شروع نفت تهران در تاریخ لیگ برتر به نام حسین فرکی ثبت شده بود. در لیگ دهم نفت تهران از 5 بازی ابتدایی اش در لیگ برتر تنها 6 امتیاز گرفت تا در پایان هفته پنجم تیم یازدهم جدول رده بندی باشد. نفت در اولین فصل حضورش در لیگ برتر برای بقا می جنگید و با این شروع موفق شد سهمیه اش را حفظ کند.
حالا منصوریان در 5 هفته ابتدایی 3 امتیاز کمتر از فرکی جمع کرده و همین مساله می تواند باعث نگرانی مسوولان نفت شود. فراموش نکنیم مدیران نفت تا به امروز هیچ وقت در میانه راه مربیان خود را اخراج نکرده اند اما باید دید این اتفاق هم برای منصوریان هم رخ نمی دهد یا سرنوشت دیگری در انتظار وی است؟
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیگ یک / یک امتیاز ارزشمند برای استقلالی ها
  رئیس الهلال نظاره گر عملکرد مارگا (عکس)
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
  کونسیسائو : به عملکرد پورتو افتخار می کنم
  تصمیم یحیی گل محمدی در خصوص عیسی آل کثیر/ مهاجم محبوب به مشهد می‌رود
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
  شروع قدرتمند یاران سعید معروف در لیگ چین
  شروع دوباره؛ تکلیف سردار مشخص شد
  کمربند میانی استقلال، آماده شروع لیگ (عکس)
  شکست سنگین آنتورپ. عملکرد بسیار ضعیف بیرانوند.نمره۴.۷

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان