امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کنایه معنی دار استیلی به پرسپولیسی‌ها

#1
به گزارش تابناک ورزشی، حمید استیلی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با ملوان در جام حذفی که بعدازظهر امروز شنبه در سازمان لیگ برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا جا دارد از دوست و همبازی سابق خودم مرحوم سیروس قایقران یاد کنم که چندین بازی جام حذفی پرسپولیس با ملوان مقابل هم بازی کردیم. در جام حذفی ملوان شرایط ویژه ای دارد. گذشته نشان داده که بیشترین جام ملوان، جام حذفی است.

وی با بیان اینکه دیدار ملوان و پرسپولیس یک فینال زودرس است افزود: سال گذشته با راه آهن در هفته دوم به مصاف پرسپولیس رفتیم که در ضربات پنالتی حذف شدیم. امسال پرسپولیس را خوب آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم فردا با حمایت هوادارانمان که هواداران ویژه ای هستند، از این مرحله صعود کنیم.

سرمربی ملوان تاکید کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و جایگاهش در جدول مهم نیست. این تیم مربی خوبی دارد که در تیم ملی هم نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم شرایط پرسپولیس هم هر روز بهتر شود.

سرمربی ملوان در خصوص بازی فردا که ممکن است در صورت باخت پرسپولیس مسابقه آخر برانکو باشد، گفت: قرعه کشی به ضرر ما شد که میهمان شدیم. بازی قبل هم در حذفی میهمان بودیم. بازیهای فشرده ما را یک مقدار اذیت می کند. در هر صورت اگر اسیر اتفاقات نشویم، بازی خوبی انجام خواهیم داد. امیدوارم فقط مسائل فنی در مسابقه فردا باشد و مسائل دیگر در بازی فردا دخیل نباشد.

استیلی ادامه داد: ملوان نماینده سه استان شمالی ایران است و قرار است هواداران زیادی به تهران بیایند. امیدوارم آنها هم کمک کنند نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره اشتباهات داوری تاکید کرد: امیدوارم برای این بازی داور با تجربه انتخاب کنند که مسئله داوری در برد و باخت موثر نباشد. مسائل داوری هست و در بازی قبل پرسپولیس هم وجود داشت. این تفکر هواداران نسبت به داور و داور نسبت به تیم را عوض می کند ولی امیدوارم داورها فقط به همین بازی فکر کنند نه مسابقات گذشته. اگر داوران را تحت فشار بگذاریم، اشتباهاتشان بیشتر می شود. این اشتباهات همه جای دنیا هست ولی ما آنها را تحت فشار می گذاریم. فغانی را آنقدر تحت فشار گذاشتند که اشتباهاتی می کند و برگشتن آن به جامعه داوری سخت است.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان فردا یکشنبه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  توئیت کنایه‌ای پدیده سیتی در مورد امباپه (عکس)
  تبریک کنایه آمیز پدر هالند به منچسترسیتی (عکس)
  کلکسیون فرصت سوزی پرسپولیسی‌ها در مشهد!
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
  استوری کنایه‌آمیز فرهاد مجیدی (عکس)
Heart پرسپولیسی ها عذار شدن مرگ مهرداد میناوند
  میزبانی فینال آسیا از پرسپولیسی ها گرفته می شود ؟
  پیام جدید استوکس به پرسپولیسی‌ها: نمی‌آیم اما باید پولم را بدهید
  یک پرسپولیسی دستیار برانکو در تیم ملی عمان شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان