امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش مربی تیم فوتبال امید

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
واکنش مربی تیم فوتبال امید 1

مصدومیت کریمی مربوط به تیم امید نیست؛
واکنش مربی تیم فوتبال امید به اظهارنظر سرمربی استقلال
مربی تیم فوتبال امید ایران در واکنش به اظهارنظر سرمربی استقلال گفت: برزای نسبت به اردوهای قبلی کیفیت لازم را نداشت و به همین دلیل خط خورد.
 هادی طباطبایی در خصوص خط خوردن بهنام برزای از تیم امید و اظهار تاسف پرویز مظلومی از این موضوع گفت: من نمی‌دانم دلیل این اظهار نظر سرمربی استقلال چه بوده است. نمی‌دانم برخی افراد بر چه مبنایی می‌گویند خط خوردن برزای به بازی نکردن وی در تیم استقلال مرتبط است. شرط دعوت شدن یک بازیکن به تیم امید و خط خوردن آن فقط به بازی کردن یا نکردن آن بازیکن در تیمش مربوط نیست.

 
وی افزود: با توجه به مدت زمان کمی که ما بازیکنان تیم امید را در اختیار داریم، پیگیری بازی بازیکنان در تیم‌هایشان و همچنین عملکرد آنها در تمرینات تیم‌های خود اهمیت زیادی برای ما دارد اما این موضوع تنها فاکتور ما در دعوت بازیکنان و یا خط خوردن آنها نیست. فاکتوری که برای ما اهیت زیادی دارد کیفیت یک بازیکن در اردوی تیم امید و بازی‌های تدارکاتی است و در این خصوص به چشمان خود اعتماد می‌کنیم. برزای نسبت به اردوهای قبلی کیفیت لازم را نداشت و به همین دلیل خط خورد ضمن اینکه آنقدر کیفیت بازیکنان ما به هم نزدیک است و انگیزه دارند که کار ما برای انتخاب خیلی سخت است و این موضوع را همه می‌دانند.
 
طباطبایی در مورد اینکه سرمربی استقلال گفته محسن کریمی و روزبه چشمی را مصدوم از تیم امید گرفته، گفت: با توجه به اینکه تیم‌ها روی بازیکنان خود حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، سلامت بازیکنان برای ما اهمیت زیادی دارد. تا امروز اتفاق نیفتاده که بازیکنی را سالم از باشگاهی تحویل گرفته و مصدوم به آن باشگاه تحویل دهیم. خاکپور روی این موضوع حساسیت زیادی دارد. در مورد محسن کریمی هم باید بگویم وی درد مزمنی دارد که وقتی به اردوی تیم امید آمد این موضوع را به ما اطلاع داد.
 
وی ادامه داد: مصدومیت کریمی ریشه‌ای و حدودا یک سال است که با آن درگیر است و امیدوارم کادرپزشکی استقلال که اتفاقا کادر مجربی نیز است فکری به حال این بازیکن کنند. چشمی هم یکی از بهترین‌های ما در اردوی تیم امید بود و هفته گذشته هم برای تیمش بازی کرد و مشکل خاصی ندارد.
 مربی تیم امید در مورد گلایه مظلومی مبنی بر اینکه کاشانی برنامه‌های تمرینی بازیکنان در تیم امید را به ما بدهد اما این اتفاق رخ نداده، خاطرنشان کرد: نظر خاکپور این است که برای اینکه تیم‌ها بتوانند روی بازیکنانشان برنامه‌ریزی کنند بلافاصله پس از پایان هر اردو گزارش‌های مربوط را به آنها بدهیم. ما این کار را انجام می‌دهیم اما در این اردو فدراسیون از ما خواست این کار از کانال آنها صورت بگیرد و به همین دلیل بلافاصله گزارش‌ها را در اختیار فدراسیون قرار دادیم بنابراین دوستان باید این موضوع را از فدراسیون فوتبال پیگیری کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  ادعای خبرنگار عراقی: کی روش مربی عراق می شود
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  آلکنو: مربی که قول نتیجه دهد، شارلاتان است!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان