امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تشریح فعالیت های صنفی دانشکده تغذیه علوم پزشکی اصفهان

#1
تشریح فعالیت های صنفی دانشکده تغذیه علوم پزشکی اصفهان 1


سخنگوی شورای صنفی دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شورای صنفی در انجام بسیاری از کارهای صنفی یا علمی به پل‌های فرهنگی نیاز دارد.



حامد مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با تشریح فعالیت های صنفی این دانشکده، در مورد برگزاری انتخابات شورای صنفی به صورت دانشکده‌ای اظهار کرد: قرار بود انتخابات شورای صنفی دانشکده تغذیه و علوم غذایی در فروردین 94 برگزار شود که برای این کار عده‌ای کاندیدا شدند و بعد از تأیید سوابق توسط کمیته انضباطی و معاونت دانشجویی، با توجه به اینکه تعداد نامزدها با تعداد کسانی که باید در شورای مرکزی شرکت کنند برابر بود، معاونت دانشجویی دانشگاه بدون انتخابات، کار را با هیئت مؤسس شروع کرد تا به صورت موقت تا مهرماه کارها را انجام دهند.



سخنگوی شورای صنفی دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پاسخ به سؤالی در مورد همکاری مسئولان دانشگاه با شورای صنفی گفت: همکاری مسئولان راضی کننده بوده و تا حدی که امکان داشته درخواست‌های شورا را عملی کرده‌اند.



مردانی در مورد کمیته‌های شورای صنفی دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: شورای صنفی دانشکده علوم تغذیه سه کمیته دارد که عبارتند از کمیته ترویج تغذیه سالم، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی؛ همچنین شورا نشریه "ترنج " را نیز انتشار می‌دهد که ویژه‌نامه آن بعد از عید منتشر شد و در حال حاضر به صورت فصلنامه منتشر می‌شود.



وی با اشاره به جشن بزرگ دانشجویان رشته تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سوم اسفند 93 تأکید کرد: نقش اصلی در برگزاری این جشن را کمیته فرهنگی ایفا کرد و برگزاری مراسم‌ها بر عهده کمیته فرهنگی است.



سخنگوی شورای صنفی دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با انتقاد از کسانی که می گویند شورای صنفی نباید در مسائل فرهنگی دخالت کند، گفت: من با این نظر مخالفم چون شورای صنفی در انجام بسیاری از کارهای صنفی یا علمی به پل‌های فرهنگی نیاز دارد. به عنوان نمونه، در سال تحصیلی جدید اگر بخواهیم دانشجویان جدیدالورود را به شورای صنفی جذب کنیم به ابزارهای فرهنگی نیاز داریم و بهتر است با قالب‌های فرهنگی و بدون تعرض به حریم کانون‌های فرهنگی یا دیگر نهادها پیاممان را منتقل کنیم.



مردانی در پاسخ به سؤالی در مورد فعالیت شورای صنفی دانشکده تغذیه و علوم غذایی در خوابگاه‌ها تصریح کرد: مبنای فعالیت شورای صنفی بازدهی است و با توجه به اینکه جمعیت دانشجویان دانشکده تغذیه و علوم غذایی کم است و ممکن است در یک خوابگاه فقط 10 نفر دانشجوی تغذیه به صورت پراکنده داشته باشیم، بازده فعالیت شورای صنفی دانشکده تغذیه و علوم غذایی در خوابگاه زیاد نیست.



وی در مورد برنامه های شورای صنفی دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای سال تحصیلی جدید و نقش آن در ایجاد شور و نشاط بین دانشجویان گفت: امسال 24 مهر "روز جهانی غذا " مقارن با ایام محرم است و در این زمان نمی‌شود جشنی برگزار کرد، اما در ماه اسفند که "روز جهانی رژیم درمانی " است، برنامه داریم، همچنین برای جدیدالورودها، قصد داریم با همکاری دانشکده جشن هایی را برگزار کنیم.



به گزارش ایسنا، اولین برنامه شورای صنفی دانشکده تغذیه و علوم غذایی که از زمستان سال 93 شروع به فعالیت کرد، برگزاری جشن بزرگ تغذیه بود که در سوم اسفند همان سال برگزار و رییس و بیشتر معاونان دانشگاه هم در این مراسم حضور داشتند.



انتهای پیام
تشریح فعالیت های صنفی دانشکده تغذیه علوم پزشکی اصفهان 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Question سوالات نهایی علوم و فنون ادبی ۳
  کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی خیلی سبز
  آزمون 7 خان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی
Wink سریال تیر آخر { علوم و فنون ادبی}
  علوم سیاسی........ღ¸.•*` `*•.¸ ღ
  جزوه علوم و فنون ادبی ماز - حمیدرضا تاجیک
Book رشته های دانشگاهی گروه علوم تجربی(به تفکیک زیرگروه)
Book تغذیه در دوران کنکور
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  تشریح کامل صفت در ادبیات فارسی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان