امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تلفن هوشمند Pro 5 از میزو

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلفن هوشمند Pro 5 از میزو 1

شرکت های چینی تکنولوژیک این روزها به سرعت در حال رشد هستند و یکی از برندهای برخواسته از این سرزمین نیز کمپانی Meizu محسوب می شود که بنا دارد به زودی موبایل پرچمدار جدیدی موسوم به Pro 5 را رونمایی کند.
البته آنها امسال پرچمداری با نام MX 5 را نیز معرفی کردند و در ابتدا گمان می رفت در طول سال دیگر خبری از یک محصول قدرتمند جدید نباشد، ولی ظاهراً میزو می خواهد تنوع بیشتری به دیوایس های تولیدی اش بخشیده و حق انتخاب کاربران را بیشتر نماید.
تا امروز شایعات بسیاری را در مورد Pro 5 شنیده ایم و اکنون نیز جزئیات قابل توجهی از آن به اینترنت راه یافته است.


Li Nan، معاون ارشد برند میزو، از جمله اشخاصی محسوب می شود که اطلاعات گوناگونی را در مورد اسمارت فون مورد اشاره در بالا در اختیار رسانه ها قرار داده و البته وی به نوعی سعی دارد با بهره گیری از چنین راهکاری حواس ها را بیش از هر زمان دیگری متوجه کمپانی متبوعش نماید.
اینبار و در یک تلاش تازه نیز Nan سعی کرده بگوید در مورد Pro 5 باید انتظار عملکرد بسیار مطلوبی از باتری داشته باشیم. در همین راستا وی دو تصویر از تستی که از باتری موبایل یاد شده گرفته را روی اشتراک Weibo خود قرار داده و مطابق این اسکرین شات ها اسمارت فون تا پیش از اینکه ظرفیت منبع تامین انرژی اش به چهار درصد برسد ۱۶ ساعت و ۴۶ دقیقه تحت استفاده بوده.

عکس دیگری نیز وجود دارد که می گوید پرچمدار بعدی میزو توانسته ظرف ۱۶ ساعتی که ذکر شد اسکرین تایمی برابر با ۸ ساعت را رقم بزند که به باور بسیاری برای یک موبایل اندرویدی که تحت استفاده و فشار مداوم قرار داشته بازه ی زمانی مطلوبی به حساب می آید.
Li Nan در کنار اسکرین شات ها یادآوری کرده که روی دیوایس نسخه ی نهایی رابط کاربری Flyme سوار نبوده و با آماده شدن آن شاید بازهم شاهد بهبود عملکرد باتری باشیم.
در صورتیکه تصاویر به اشتراک گذاشته شده و ادعاهای صورت پذیرفته صحت داشته باشند می توان متصور بود که میزو در پرچمدار بعدی اش به سراغ باتری با ظرفیت بیش از ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت (احتمالاً ۴۰۰۰ میلی آمپری) رفته تا بتواند چنین کارایی ایده آلی را رقم بزند.

بر اساس دیگر شنیده ها Meizu Pro 5 به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p مجهز شده، ۳ الی ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد و چیپست هشت هسته ای و ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۴۲۰ نیز به آن قدرت می بخشد. در پشتش نیز دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی و در قسمت جلویی هم دوربینی ۵ مگاپیکسلی جای گرفته.
میزو بنا دارد تا در ۲۳ سپتامبر مصادف با اول مهر ماه مراسم ویژه ای را برگزار کرده و در آن از اسمارت فون جدیدش رونمایی به عمل بیاورد، لذا اگر چند روزی صبر پیشه کنیم می توانیم دریابیم که کدامیک از شایعات آمده در بالا صحت داشته اند و کدامیک غیر واقعی بوده اند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چگونه عکس‌برداری پردازشی به یاری دوربین گوشی‌های هوشمند آمده است؟
  گوشی هوشمند Realme Narzo 30 Pro و Narzo 30A معرفی شدند؛ آشنایی با مشخصات فنی
  اپلیکیشن Health سامسونگ دیگر از گوشی‌های هوشمند قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد
  معرفی یک تولید کننده قاب محافظ برای گوشی‌های هوشمند
  گوشی های هوشمند 5G بازار چین را زنده می‌کند؛ 40 درصد از حجم بازار!
  ١٠ نکته برای عکس گرفتن با تلفن‌های هوشمند
  ساعت جدید اپل با قابلیت اتصال مستقیم به شبکه تلفن همراه
  معرفی گوشی هوشمند جدید موتورولا با ظاهری متفاوت + عکس
  معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند با ارائه شارژ سریع و پرسرعت
  10 گوشی موبایل هوشمند برتر دنیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان