امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فعالیت ۲۶ نشریه دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور لرستان

#1
فعالیت ۲۶ نشریه دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور لرستان 1


مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور لرستان از صدور مجوز انتشار ۱۱ نشریه دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، یزدان سهرابی در جمع خبرنگاران گفت: با موافقت کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور لرستان مجوز انتشار ۱۱ نشریه دانشجویی در این دانشگاه صادر شد.



وی ادامه داد: بر این اساس با موافقت کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور لرستان نشریه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی "گلابتون" به مدیر مسئولی نرگس خوانساری، نشریه فرهنگی و اجتماعی "اشترانکوه" به مدیر مسئولی رضوان خوانساری و نشریه فرهنگی - ادبی "پاتاف" به مدیر مسئولی فاطمه قاسمی هر سه از واحد ازنا، نشریه علمی - ورزشی "ورزش و تندرستی" به مدیر مسئولی مهدیه فتح‎اللهی و نشریه فرهنگی و اجتماعی "پیام‎آوران" با مدیر مسئولی مهناز عبدی هر دو از مرکز نورآباد موفق به اخذ مجوز انتشار شدند.



مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور لرستان خاطرنشان کرد: همچنین نشریه علمی - فرهنگی "پایار" با زبان انگلیسی و به مدیر مسئولی مهسا خسروی، نشریه فرهنگی، اجتماعی و هنری "چشم‎انداز" به مدیر مسئولی محمد مصطفی‎وند و نشریه فرهنگی "بصائر" به مدیر مسئولی سهند سلیمانی هر سه از مرکز بروجرد از دیگر نشریاتی بودند که مجوز انتشار آن‌ها توسط کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی صادر شد.



سهرابی ادامه داد: نشریه روان‌شناسی "چویی" با مدیر مسئولی حدیث احمدی چگنی و نشریه فرهنگی و ادبی "سبز گلشن" به مدیر مسئولی اکرم احمدی نرگسه هر دو از مرکز خرم‎آباد و نشریه فرهنگی و اجتماعی "هنارس" به مدیر مسئولی مهتاب پناهی از مرکز الشتر از دیگر نشریاتی بودند که موفق به اخذ مجوز انتشار از کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور لرستان شده‌اند.



وی یادآور شد: این نشریات در قالب ماهنامه، فصلنامه و گاهنامه منتشر خواهند شد.



این مقام مسئول افزود: با احتساب مجوز‌های جدید تعداد نشریات دانشجویی فعال دانشگاه پیام نور لرستان به ۲۶ نشریه افزایش یافت.



مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به رویکرد حمایتی دانشگاه پیام نور لرستان از نشریات دانشجویی بیان کرد: با مساعدت رئیس و معاون دانشگاه پیام نور لرستان بستر مناسب برای فعالیت نشریات دانشجویی در این دانشگاه فراهم شده است.



سهرابی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور لرستان از ۱۳ تا ۱۵ آبان میزبان ششمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور سراسر کشور است، اضافه کرد: امیدواریم که نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور لرستان بتوانند با استفاده از این فرصت به تجربیات خوبی دست یابند.



وی بیان کرد: خوشبختانه دانشگاه پیام نور لرستان در حوزه نشریات دانشجویی از حیث کمی در وضعیت مناسبی قرار دارد.



مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب خطاب به نشریات دانشجویی مبنی بر اینکه خودتان و دیگران را، رفقا، دوستان و آنهایی که نشریه شما را می‌خوانند با تقوا و متدین و پاک نهاد بار آورید، گفت: با این حال انتظار داریم که نشریات دانشجویی در راستای منویات معظم‎له گام بردارند.



انتهای پیام
فعالیت ۲۶ نشریه دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور لرستان 1


پاسخ
 سپاس شده توسط Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درخواست نویسندگی در بخش تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»
Windows نمونه سوالات مهم درس ۱۱ پیام های آسمان نهم
  جزوه فصل ۸ پیام های آسمانی نهم + نمونه سوال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان