امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رییس دانشگاه آزاد خبر داد: معرفی 26 هزار عضو هیات علمی به واحدها

#1
رییس دانشگاه آزاد خبر داد: معرفی 26 هزار عضو هیات علمی به واحدها 1


نوزدهمین جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این جلسه دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک عید سعید غدیر و آرزوی توفیق الهی برای تمام هموطنان، تصمیمات اتخاذ شده در جلسات کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی را منشا خیر و برکت برای دانشگاه دانست.



دکتر میرزاده با تاکید بر اینکه اصلاح هرم هیات علمی از برنامه های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال گذشته بوده است، گفت: بیش از 67 درصد اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در دوسال گذشته دارای رتبه مربی بوده اند که این آمار در حال اصلاح و رو به پیشرفت است.



تکمیل قرارداد 8300 نفر عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی



وی افزود: در حال حاضر 26 هزار عضو هیات علمی به واحدها معرفی شده و این اختیار به واحدها داده شده که پس از انجام مصاحبه کار قرارداد متقاضیانی که دارای شرایط لازم هستند انجام شود که در حال حاضر قرارداد 8300 نفر عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی تکمیل شده است.



دکتر میرزاده با بیان اینکه در سال 93 ، 27 مرکز رشد و 50 شرکت دانش بنیان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر 67 مرکز رشد و بیش از 460 شرکت دانش بنیان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد.



همچنین در این جلسه گزارشی در خصوص تاثیر بودجه سال 1393 دانشگاه آزاد اسلامی بر عملکرد، تحقق برنامه ها، شاخص های کارکردی و ساختاری دانشگاه توسط دکتر رهنما معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان ارائه شد.



در ادامه جلسه دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه رتبه188 دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه ESI از نظر تولیدات علمی تثبیت شده است، گفت: پایگاه ESI که معتبرترین پایگاه به دلیل تحت پوشش قرار دادن مجلات ISI و IF مثبت است رتبه دانشگاه آزاد اسلامی را 188 اعلام کرده این در حالی است که دانشگاه آزاد اسلامی حدود یک دهه فعالیت تولید علم را بطور جدی دنبال می کند.



وی با بیان اینکه بالغ بر 60 درصد اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی دارای رتبه مربی بوده و درصد بالایی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم انسانی فعالیت می کنند، اظهار داشت: تقریبا بالای 95 درصد تولیدات علمی این دانشجویان و اعضای هیات علمی در مجلات علمی پژوهشی داخلی به چاپ می رسد که در پایگاه ESI ثبت نمی شود.



حسین زاده لطفی با بیان اینکه تا به امروز برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مقالات خود را به اشتباه و نادرست در پایگاه ESI ثبت می کردند، گفت: این اقدام واحدها باعث کاهش تولیدات علمی دانشگاه و تضعیف رتبه دانشگاه شده بود که با مکاتبات متعدد این مشکل حل شد و تمام تولیدات علمی دانشگاه در حال حاضر در این پایگاه به نام دانشگاه آزاد اسلامی ثبت شده است.



مصوبات جلسه عبارت است از:



در این جلسه آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مفاد آن از جمله ترکیب اعضای کمیسیون معاملات در استان ها، واحدهای دانشگاهی، واحدهای جامع مستقل و سازمان سما به تصویب اعضای کمیسیون رسید.



همچنین یک سری از مفاد آیین نامه مالی معاملاتی از جمله نحوه خرید تجهیزات پژوهشی و مواد مورد نیاز پژوهشی در سطح سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی با تمهیداتی به تصویب رسید.



اصلاح اساسنامه سازمان سما موضوع دیگری بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد که اساسنامه اصلاح شده سازمان سما برای بحث و بررسی به هیات امنای مرکزی دانشگاه ارسال شود.



همچنین دستور العمل، اهداف، اختیارات، مسئولیت ها و ترکیب کمیته حسابرسی و بررسی های مالی و بودجه ای دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه مطرح و کلیات و دایره اختیارات در قالب یک منشور به تصویب اعضای کمیسیون رسید.



انتهای پیام
رییس دانشگاه آزاد خبر داد: معرفی 26 هزار عضو هیات علمی به واحدها 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق
  معرفی ۱۶ زمان در زبان انگلیسی
  معرفی رشته «پرستاری »
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  ۶۰ هزار دانش‌آموز خبرنگاری می‌آموزند
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان