امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه محقق اردبیلی تشکیل می شود

#1
انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه محقق اردبیلی تشکیل می شود 1


سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی از ایجاد انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه محقق اردبیلی تا پایان ترم جاری خبر داد و تاکید کرد: به اعضای این انجمن کارت فارغ التحصیلی هوشمند با اعتبار مشخص نیز داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، گودرز صادقی در مراسم اختتامیه مرحله دانشگاهی هشتمین جشنواره ملی حرکت بر مشارکت دانشجویان در برنامه های فرهنگی دانشگاه تاکید کرد و گفت: در جامعه امروز مدرک گرفتن امتیازی ندارد، بلکه چگونگی مدرک گرفتن از لحاظ نوع دانشگاه، معدل و ... دارای امتیاز است.



وی با بیان اینکه انسان باید در زندگی دارای الگوهای مختلفی باشد، افزود: دانشجویانی که در انجمن های علمی فعالیت می کنند، تجربه خوبی بدست می آورند.



صادقی با بیان اینکه باید به فکر رقم زدن آینده بهتر برای خود و جامعه باشیم، تصریح کرد: باید وظیفه ای که به هر یک از ما داده شده را به نحو احسن انجام دهیم و از فرافکنی پرهیز کنیم.



سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه کسب مهارت باید از اولویت های ویژه دانشجویان باشد، افزود: با توجه به اینکه اردبیل به عنوان استان پایلوت طرح توانمندسازی و اشتغال آموزی انتخاب شده است، باید در ایران آزاد، آباد و رو به پیشرفت اقدام به مهارت آموزی کنیم.



محمدرضا مولایی مدیر امور فرهنگی دانشگاه نیز با بیان اینکه جشنواره حرکت حاصل تلاش یک سال فعالیت علمی دانشجویان است، گفت: انجمن های علمی نهالی هستند که در 78 تصویب و ابلاغ شده اند.



وی با بیان اینکه هم اکنون 2000 انجمن علمی در دانشگاه های سراسر کشور و 41 انجمن علمی در دانشگاه محقق اردبیلی فعالیت می کنند، افزود: تعداد انجمن های علمی در دانشگاه محقق اردبیلی نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.



مولایی با بیان اینکه انجمن های علمی در تولید، انتقال و اشاعه علم تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: امید می رود در سالتحصیلی جدید برای هر رشته، یک انجمن علمی در دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم.



مدیر امور فرهنگی دانشگاه با بیان اینکه 1.5 درصد از تولید علم دنیا توسط جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد، اظهارامیدواری کرد: طبق سند چشم انداز، جمهوری اسلامی ایران در منطقه آسیای غربی رتبه اول علم و فناوری را در سال 1404 بدست آورد.



وی ساخت دستگاه شبیه ساز باران و برخی پروژه های تحقیقاتی را از جمله مهمترین دستاوردهای انجمن های علمی دانشگاه عنوان و تصریح کرد: امید می رود انجمن های علمی دانشگاه در تولید علم با برند دانشگاه محقق اردبیلی در سطح کشور مطرح باشند.



میترا اجودی کارشناس انجمن های علمی دانشگاه نیز با بیان اینکه نمایشگاه جشنواره حرکت در اردیبهشت ماه سالجاری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، گفت: در مرحله بعد ، پس از داوری طبق معیارهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از 47 طرح رسیده، 9 طرح و 13 انجمن علمی قابل تقدیر شناخته شدند.



وی با بیان اینکه در هشتمین جشنواره ملی حرکت که از تاریخ 17 لغایت 20 مهرماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، غرفه ای نیز برای ارائه فعالیت های انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی اختصاص داده شده است، افزود: سیستم اتوماسیون انجمن های علمی دانشگاه به زودی آغاز بکار می کند و انتخابات انجمن ها نیز از این طریق انجام خواهد گرفت.



در پایان این مراسم از انجمن های علمی و دانشکده های برتر دانشگاه تقدیر شد.



انتهای پیام
انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه محقق اردبیلی تشکیل می شود 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»
  azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 99
  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن -9998
  میخای دانشگاه چه رشته ای بری؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان