امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دانشگاه آزاد مشکلی در تامین اعتبارات عمرانی ندارد

#1
دانشگاه آزاد مشکلی در تامین اعتبارات عمرانی ندارد 1


معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه مشکلی در تامین اعتبارات عمرانی ندارد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، "محسن هاشمی" در حاشیه سفر دو روزه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتبارات عمرانی پاسخگوی نیازهای دانشگاه است و با توجه به اینکه دانشگاه قابلیت دریافت وام از بانک ملی دارد، مشکلی در تامین اعتبارات عمرانی نداریم.



وی تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد را یک میلیون و 700 هزار دانشجو و 100 هزار نفر کارمند عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان فرض می‌شود، به همین علت نیاز است تا نشست‌ روسا و مدیران دانشگاه آزاد به صورت مستمر انجام شود تا بتوانند بهترین تصمیمات را برای رسیدن به اهداف دانشگاه بگیرند.



هاشمی بحث و گفت و گو در رابطه با مشکلات دانشگاه آزاد واحد همدان را از برکات سفر دو روزه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: بحث ساخت بیمارستان برای دانشگاه آزاد همدان هنوز مطرح نشده و قرار است پس از فعال شدن رشته پزشکی در دانشگاه آزاد همدان، احداث بیمارستان در دستور کار قرار گیرد.



وی با بیان اینکه در ابتدای ورود رئیس جدید دانشگاه، نزدیک به دو میلیون و 500 هزار مترمربع پروژه نیمه‌کاره بوده و تکمیل نشده بود، عنوان کرد: در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار مترمربع از این میزان تمام شده و نزدیک به یک میلیون مترمربع پروژه باقی مانده که در حال تکمیل است.



هاشمی خاطرنشان کرد: نزدیک به 11 میلیون متر مربع فضای مسقف و 35 میلیون مترمربع محوطه در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که از استاندارد بالایی برخوردار هستند.



وی با تاکید بر توسعه مناطقی که به فضای استاندارد نرسیده اند و واحدهایی که سرانه استاندارد 10 متر برای هر دانشجو را ندارند، گفت: سازمان سما در سال 70 تشکیل شده و 60 هزار دانش‌آموز و 114 هزار دانشجو دارد و این سازمان دارای 636 واحد آموزشی و 953 هزار مترمربع زمین است.



معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آموزشکده‌های سما نیز یک میلیون 355 هزار مترمربع زمین در اختیار دارند، گفت: در حال حاضر 117 آموزشکده سما در سطح کشور فعال بوده و به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند. همچنین این سازمان در حال حاضر 17 پروژه در دست اجرا دارد که هشت پروژه از این تعداد بلاتکلیف است و باید در روند اجرایی آنها تسریع صورت گیرد.



انتهای پیام
دانشگاه آزاد مشکلی در تامین اعتبارات عمرانی ندارد 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»
  azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 99
  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن -9998

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان