امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی ASUS VivoPC: توانمند در درون، زیبا از بیرون

#1
قطار تولید و عرضه مینی پی سی ها شتاب بیشتری نسبت به گذشته گرفته است و اینبار به ایستگاه ایسوس رسیده است. در میان سر و صدای زیاد تولید کنندگان، سرشناس ترین برند تایوان هم بیکار نمانده و تجربیات و دست آوردهای خود را در زمینه مینی پی سی ها با نام ASUS VivoPC معرفی نموده است. با ما همراه باشید تا ببینیم ایسوس چگونه می تواند ما را شگفت زده کند، آیا VivoPC محصولی شایسته تقدیر و تحسین است یا اینکه صرفاً برای بقا در بازار تولید شده است؟

روزگار و تقدیر عجیبی برای بازار کامپیوترهای رومیزی در حال رقم خوردن است، سازندگان زیادی در تلاش هستند تا راه نفوذی به بازار مناسب Mini PC ها پیدا کنند و شانس خود را برای کسب سود بیشتر امتحان محک بزنند. ایسوس را به خوبی می شناسیم و با طیف بسیار وسیع محصولات آن آشنا هستیم. اما با مینی پی سی های این شرکت چطور؟ خب اکنون فرصت خوبیست تا مینی پی سی های ایسوس را که با نام VivoPC شناخته می شوند را بیشتر بشناسیم.
مقدمه
اینطور که معلوم است، تایوانی ها ساخت و توسعه Mini PC ها را بسیار جدی گرفته اند. تاکنون بخش زیادی از تنوع کالایی این کامپیوترها متعلق به شرکت های تایوانی بوده است، رقبایی که سعی می کنند در بازارهای جدید هم برای همدیگر شاخ و شانه بکشند و توان خود را به معرض آزمایش بگذارند.
بررسی ASUS VivoPC: توانمند در درون، زیبا از بیرون 1
بررسی ASUS VivoPC: توانمند در درون، زیبا از بیرون 1
ایسوس نیز یکی از همین شرکت های سرشناس است که با خانواده ای کامل از Mini PC ها تحت برند VivoPC پا به میدان گذاشته است. البته ایسوس سری های دیگری را همچون ROG، VivoMini و K به بازار معرفی کرده است، اما بطور کلی VivoPC ها کاملترین سری از MiniPC های ایسوس می باشند، بطوری که در 8 مدل مختلف با تنوع سخت افزاری بالا تولید شده اند.
مدلی که برای بررسی به شهر سخت افزار آمده است VivoPC VM60 می باشد، VivoPC ها در طراحی و ابعاد تفاوتی با یکدیگر ندارند اما رنگ بندی ها و جنس بدنه متفاوت هستند. با اینکه ایسوس خیلی به VivoPC می نازد و بر روی آن خیلی مانور می دهد اما بهتر است در نسل بعدی آنها تغییرات عمده ای اعمال کند تا امکان رقابت با برندهای دیگر را از این لحاظ داشته باشند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی ASUS VivoPC: توانمند در درون، زیبا از بیرون 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی ASUS VivoPC: توانمند در درون، زیبا از بیرون 1

مشخص است که ایسوس بر خلاف رقیب هموطن اش سعی کرده است تا بازار میان رده ها را هدف بگیرد، VivoPC ها در بهترین کانفیگ دارای پردازنده های Core i5 بوده و از گرافیک های پایین رده ی Geforce استفاده می کنند. VM60 که در ادامه به بررسی مشخصات سخت افزاری آن خواهیم پرداخت مدلی میان رده از VivoPC ها است.[url=http://www.shahrsakhtafzar.com/fa/images/pmr/vivopc/m/14.jpg][/url]

متاسفانه ایسوس درون جعبه هیچ لوازم خاصی را عرضه نکرده است، تنها نکته ی مثبتی که وجود دارد براکتی است که اجازه می دهد کاربر دستگاه را به مانیتور یا دیوار متصل کند. شارژری که ایسوس برای VivoPC در نظر گرفته است همان مدلی است که بر روی لپ تاپ های میان رده اش یافت می شود، یک منبع تغذیه 19 ولتی که می تواند تا 3.42 آمپر جریان خروجی داشته باشد، ظاهراً برای VivoPC کافیست. در زیر مشخصات سخت افزاری VivoPC VM60 را مشاهده می کنید:
- سیستم عامل: N/A - پیشنهادی ویندوز 8.1
- چیپست: Intel® HM76
- پردازنده: Intel® Core i3® 3217U 1.8GHz 2Cores 4Threads
- گرافیک: Intel® HD Graphics 4000
- حافظه رم: 4GB DDR3L 1600MHz
- فضای ذخیره سازی: 500GB HDD SATA 6Gbps 3.5” + SD Card Slot
- شبکه کابلی: 10/100/1000Mbit Realtek
- شبکه بی سیم: a/b/g/n/ac Wi-Fi 802.11 + Bluetooth v4.0
- صدا: 3.5mm Line in/Mic in/Speaker out + Optical S/PDIF out + 2*2 W Speakers
- تصویر: HDMI + VGA
- اتصالات: USB2.0 * 4 + USB3.0 * 2
مشخصات سخت افزاری VivoPC نشان می دهد که با یک PC میان رده اما با پتانسیل کاربری مالتی مدیا بسیار خوب طرف هستیم، ایسوس سازنده دست و پا بسته ای نیست و به خوبی می داند در حال انجام چه کاری است. ایسوس با دیدی باز مسیر مینی پی سی های خود را از هم جدا نموده است. برای طرفداران دستگاه های قدرتمند سری ROG را در نظر گرفته است تا علاوه بر پردارش های طولانی مدت و سنگین بتوانند بازی هم کنند، از سوی دیگر برای کاربران خانگی و کسانی که به دنبال دستگاهی برای کاربردهای مالتی مدیا هستند نیز VivoPC ها را خلق کرده تا بهترین پاسخ را به طرفداران خود داده باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρυяρℓє_ѕку
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی ویژگی‌های جدید MSI در خنک کننده کارت‌های گرافیک GeForce RTX 30
  ۲۵ مدل کیبورد مخصوص بازی زیبا و ارزان
  بررسی و ساختار cpu
  بررسی تخصصی کیس MSI AEGIS؛ اژدهای کوچک
  بررسی فن کنترلر Aerocool V12XT
  نقد و بررسی هارد دیسک‌های ADATA
  مادربورد ASUS Maximus VIII Formula معرفی شد؛ محصولی شگفت انگیز برای گیمرهای حرفه ای
  ASUS ROG Maximus VIII Impact، اوج شکوه یک مادربرد mini-ITX
  بررسی بچه غول گیگابایت: GIGABYTE BRIX Gaming
  بررسی اجمالی مانیتور BenQ RL2755HM: نمایشگری ایده آل مخصوص گیمرهای آماتور

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان