امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین وضعیت استقلال/ واکنش به ماندن افشارزاده و اظهارات عابدینی

#1
آخرین وضعیت استقلال/ واکنش به ماندن افشارزاده و اظهارات عابدینی 1
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به تشریح آخرین وضعیت این باشگاه در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرداخت. وی همچنین به ماندن افشارزاده و صحبت‌های مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

عباس کردنوری در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر شرایط حساسی در استقلال وجود دارد و تمامی اعضای هیات مدیره تلاش می‌کنند تا آرامش خاصی در مجموعه باشگاه حاکم باشد تا کادر فنی و بازیکنان بتوانند بدون دغدغه نتایج خوبی در لیگ بدست بیاورند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص برگزار نشدن چند هفته‌ای جلسه هیات مدیره، گفت: متاسفانه به دلیل نبودن چند تن از اعضا در هفته‌های اخیر نتوانستیم جلسه را برگزار کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نبود نجف‌نژاد به دلیل سفر رئیس‌جمهور به مازندران و سفر خارج از کشور جهانیان باعث شد تا نتوانیم در هفته‌های گذشته جلسه را برگزار کنیم اما با هماهنگی‌هایی که به عمل آورده‌ایم، فردا بعدازظهر پس از چند هفته جلسه هیات مدیره برگزار خواهد شد.

کردنوری در خصوص ماندن افشارزاده در سمت مدیرعاملی باشگاه نیز گفت: از ماندن افشارزاده بسیار خوشحالیم زیرا با توجه به شناختی که او از استقلال دارد، کارها سرعت بیشتری گرفته است و دیگر دغدغه جابجایی او را نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: اگر شخص دیگری قرار بود جای وی بیاید تا می‌خواست با فضای استقلال و شرایط آشنا شود، زمان زیادی می‌برد و این کار را برای مجموعه استقلال سخت می‌کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که گفته شده قرار بوده شما جانشین افشارزاده شوید؟ گفت: اصلاً چنین چیزی صحت نداشته و نمی‌دانم این خبر از کجا آمده است. با من در این خصوص نه صحبتی شده بود و نه خود من علاقه‌ای به این کار داشتم.

کردنوری در خصوص وضعیت اسپانسر استقلال نیز گفت: در خصوص اسپانسر مشکل خاصی وجود ندارد و قرار است طبق برنامه‌ای که با سبک‌دست داریم، این روند ادامه پیدا کند که قرارداد ما با سبک‌دست یکساله است و تا سه سال هم قابل تمدید می‌باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قرارداد ما با همراه اول با تفاهم سبک‌دست می‌باشد و تلاش می‌کنیم تا پرداختی‌های اسپانسر به موقع صورت بگیرد و بازیکنان در خصوص دریافت مطالباتشان مشکلی نداشته باشند.

عضو هیات مدیره باشگاه در خصوص صحبت‌های عابدینی در مورد اسپانسر همراه اول نیز گفت: برخی سئوال‌ها را باید از خود عابدینی پرسید و من نمی‌توانم در این مساله ورود کنم اما تا آنجا که می‌دانم همراه اول زودتر از آنکه با ما قرارداد ببندد، با پرسپولیس قرارداد بست.

کرد نوری در خصوص 40 هزار دلار پرداختی به ریوالدو نیز گفت: تا آنجا که من می‌دانم قرار بود پس از بررسی کارهای قضایی و حراستی آن که توسط مسئولین انجام می‌گرفت، این موضوع مشخص شده و در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد و حتی شنیده بودم که امروز نتیجه آن مشخص می‌شود، اما تا الان که با شما در ارتباط هستم، خبری از این موضوع به دستم نرسیده است.

وی در پایان و در خصوص عملکرد فنی استقلال در هفته‌های گذشته نیز گفت: در حال حاضر در صدر جدول هستیم و می‌توانستیم مقابل پدیده پیروز شویم ولی گل زودهنگامی که دریافت کردیم، باعث شد تا کمی شرایط تیم به هم بریزد و موقعیت‌های زیادی از دست برود و در پایان با تجربه‌ای که کادر فنی و بازیکنان استقلال دارند، توانستند یک امتیاز حساس را از تیم پدیده، کسب و خود را برای دیدار مقابل استقلال خوزستان آماده کنند.
منبع: تیتر اخباردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://yurdweb.ir/
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور ترکیه
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان