امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طنز اخبار روز

#1
خبر اول
در مورد خانم فوتبالیستی که همسرش اجازه خروج او برای مسابقات فوتبال را به خارج از کشور نداد با خانم لاله افتخاری از نمایندگان مجلس مصاحبه ای شده، ایشان که از مدافعان جدی، چغر و مستحکم حقوق زنان هستند. فرمودند: اصلا زن بدون اذن شوهر از خانه هم نمی تواند خارج شود. روایات مختلفی از واکنش خبرنگاری که این مصاحبه رو تدارک می دیده گزارش شده. یک روایت می گوید خبرنگار گفته یا خدا و تلفن رو قطع کرده. یک روایت می گوید خبرنگار گفته ببخشید مثل این که اشتباه شده و فرار کرده. روایت دیگر هم حاکی از خودکشی دسته جمعی تحریریه است. که البته هیچکدام تاکنون تایید نشده است. در هر صورت وظیفه ما اطلاع رسانی بود و حرف دیگری نداریم.
خبر دوم
بنا به گزارش آکاایران : یک جهانگرد چینی که با دوچرخه به ایران آمده بود در سواحل محمودآباد مورد سرقت قرار گرفت و دوچرخه اش ربوده شد. این جهانگرد چینی پس از آن که به پلیس مراجعه و موضوع را با آنها در میان گذاشته، مورد دلجویی قرار گرفته و مردم و مسئولین برایش یک دوچرخه تازه خریدند که به ادامه مسیرش بپردازد. ولی ایشان در یک اقدام غیرمنتظره و حتی تاریخی گفت: نمیخوام! مسئولین گفتند: چرا؟ این جهانگرد در اقدامی عجیب جمله ای گفت که تنها در حکایات عبرت آموز از کوروش کبیر و بیل گیتس و پروفسور سمیعی می توان نظیر آن را یافت. این جهانگرد دوچرخه سوار گفت: ! که ترجمه اش می شود: من نمی توانم این دوچرخه را بپذیرم زیرا قیمتی کمتر از دوچرخه مسروقه ام دارد و من هم توان پرداخت بقیه مبلغ آن را ندارم. دوربین های مداربسته کلانتری محمودآباد نشان می دهند که دو نفر بعد از شنیدن این جمله هاراگیری کردند، سه نفر به اتاقی رفته و به کارهای بدشان فکر کردند و چهار نفر با هجوم به سرویس بهداشتی، های های اشک ریختند و عده کثیری هم خندیدند و با لهجه شیرین مازنی پرسیدند: مردی خِلِه؟
خبر سوم
نتایج مطالعات موسسه آلمانی آلفرد وگنر نشان می دهد شهر تهران در کنار 9 شهر دیگر از قاره های مختلف از جمله خطرناک ترین شهرها برای زندگی است. دکتر یوهان کلاگز زمین شناس آلمانی این رتبه بندی را بر اساس خطرات و بلایای طبیعی در کمین شهرهای بزرگ جهان انجام داده است. شخصیت های مختلفی به این تحقیقات واکنش نشان داده اند. یک بساز بفروش در گفت وگو با «بی قانون» گفت: مرگ دست خداست، ما وسیله ایم. یک احمدی نژاد نیز خود را به خبرنگار ما رساند و گفت: ما که گفتیم مردم از تهران برن، ولی خودتون دیدین کسی نرفت. با این حال جای نگرانی نیست، ایشالا بازم من میام و این خطرات کاهش پیدا می کنه. یک شهرداری نیز گفت: زلزله همه جا ممکن است بیاید، مثلا در ژاپن سالی اِن بار زلزله می آید ولی ملاحظه می فرمایید که مردم شان به دلیل تغذیه خوبی که دارند از استخوان بندی مستحکمی برخوردار بوده و همین باعث می شود که در برابر آوار مقاومت کنند و نمیرند. لذا این مسئله ای که شما عنوان می کنید به ما مربوط نیست و در حیطه اختیارات وزارت بهداشت است که فکری به حال تغذیه هموطنان بکنند که فردا اگر زلزله آمد آخ نگویند. حالا هم بفرمایید اینجا نایستید. همچنین یک زلزله با مشاهده اظهارات فوق فرار کرده و به ژاپن پناهنده شد.
تا بخش بعدی خبر خدا یار و نگهدارتان.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جدید ترین اخبار و نتایج کشتی کج
  اخبار گوناگون - گوسفندی که توله سگ زائید!
  اخبار شرکت صنعتی تولیدی فلو
Thumbs Up سایت اخبار خواننده ها و اهنگا شون خیلی بروزه
  معرفی برترین افراد خیر با کمک های میلیاردی در جهان مجموعه : اخبار چهره ها معرفی برتری
  اخبار روز استقلال
  آخرین اخبار از اعدام ریحانه جباری + تصویر
Heart اخبار علمی - تحریک مغز در چند دقیقه برای افزایش حافظه
  زیبا ترین و جذاب ترین گویندگان اخبار در جهان
  اخبار غزه را حذف کنید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان