امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ورود دانشجومعلمان به دانشگاه فرهنگیان بر اساس نیازسنجی استانی

#1
ورود دانشجومعلمان به دانشگاه فرهنگیان بر اساس نیازسنجی استانی 1

سرپرست امور پردیس‌های فرهنگیان استان مرکزی گفت: ورود دانشجومعلمان به دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی براساس نیازسنجی اتفاق می‌افتد و این امر موجب ایجاد رقابت بیشتر خواهد شد.



دکتر سعید فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی- با اشاره به اولویت‌های سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: دانشگاه فرهنگیان استان با دو پردیس شهید باهنر و زینب کبری(س) در مجموع دارای 10 رشته تحصیلی است.



وی افزود: در حال حاضر پردیس پسرانه شهید باهنر اراک دارای 9 رشته زبان انگلیسی، تربیت بدنی، علوم تربیتی، ادبیات، الهیات، شیمی، زیست شناسی، علوم اجتماعی و رشته مشاوره است.



فخاری تعداد رشته‌های موجود در پردیس دخترانه زینب کبری(س) را چهار رشته شامل رشته‌های تاریخ، ادبیات، علوم تربیتی و علوم اجتماعی برشمرد و گفت:‌ این دانشجویان جزو دانشجویان پیوسته هستند که از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان شده‌اند.



فخاری با اشاره به دو روش ورود به این دانشگاه بیان کرد: در کنکور سراسری سه برابر ظرفیت دانشجو پذیرفته شده و تعداد لازم پس از مصاحبه گزینش می‌شوند که به این دسته از افراد دانشجومعلمان پیوسته گفته می‌شود یعنی از مقطع دیپلم وارد این دانشگاه می‌شوند.



رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اراک اضافه کرد: گروه دیگر دانشجومعلمان شامل فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها هستند که پس از ورود، مراحل آموزش در حوزه مهارت‌آموزی را به مدت یکسال می‌گذرانند.



وی ادامه داد: براساس اساسنامه دانشگاه فرهنگیان امسال شاهد ورود اولین گروه پنج هزار نفری فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مختلف به دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور هستیم. این مهم تنها راه ورود علاقمندان فارغ‌التحصیل از سایر دانشگاه‌ها به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان است.



سرپرست لایه استانی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افزود: از سال 91 اولین ورودی‌ها به تعداد 25 هزار نفر دانشجو معلم در دانشگاه‌های سراسر کشور پذیرفته و از بدو ورود استخدام شدند.



وی با اشاره به این اساسنامه در استان مرکزی گفت: ورود این افراد به دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی براساس نیازسنجی اتفاق می‌افتد که موجب ایجاد رقابت بیشتر می‌شود.



فخاری بیان کرد: از آنجاکه بسیاری از افراد علاقمند به ورود به آموزش و پرورش هستند، این مهم فرصت خوبی برای کسانی است که توانمندی‌ها و تخصص‌های لازم را جهت بهره بردن از این ظرفیت‌ها دارند.



انتهای پیام
ورود دانشجومعلمان به دانشگاه فرهنگیان بر اساس نیازسنجی استانی 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Lightbulb ● ویژه کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳
Book خلاصه آیات تعلیمات اسلامی ( ویژه کنکور فرهنگیان)
  200 سوال و جواب اصلی مصاحبه فرهنگیان
Exclamation سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق
  ☂ بانک تست دین و زندگی فرهنگیان
Exclamation کتاب کنکور اختصاصی فرهنگیان | ویژه آزمون فرهنگیان ۱۴۰۳
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  آموزش ورود به کلاسهای مجازی {ویژه دانشجویان}
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان