امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

صاف كردن مو چه عوارضی دارد؟

#1
صاف كردن شش ماهه مو چه عوارضی دارد؟   

صاف كردن مو به دلیل مواد قوی كه مصرف می‌شود، آب مو را خشك می‌كند. بعد از مدتی مو شروع به شكستن می‌كند و ریزش مو شروع می‌شود؛ البته اگر مواد استاندارد استفاده شود و كسی هم كه این كار را انجام می‌دهد به این موضوع وارد باشد، صدمه كمتری به مو وارد می‌شود.

در سال چند بار موها رنگ شود آسیب كمتری می‌بیند؟

این سوال را می‌توان این گونه جواب داد؛ در صورتی كه رنگ مو و اكسیدان مناسب با جنس مو انتخاب شود، میزان آسیب دیدگی مو نیز به حداقل می‌رسد. در صورت امكان از رنگ كردن موهای‌تان با رنگ‌های تركیبی كه به تازگی توسط افراد غیرمتخصص در فروشگاه‌ها تجویز می‌شود خودداری كنید چون مدت زمان اثر رنگ كوتاه است و پس از گذشت زمان رنگ از روی مو پاك می‌شود و آسیب‌های جدی به مو‌های شما می‌زند. پس دفعات رنگ كردن مو به این بر می‌گردد كه شما از چه موادی و در چه زمانی استفاده می‌كنید. سپردن مو به یك متخصص و آگاه بودن از سلامت مو بسیار مهم است.



صاف كردن مو چه عوارضی دارد؟ 1

برای از بین رفتن وز و خشكی نوك موها چه باید كرد؟

ابتدا با كوتاه كردن و آبرسانی، موهای آسیب دیده را باید از بین ببرید. منظور از آبرسانی استفاده كردن از ویتامینه‌ها و ماسك موهای مناسب است. ترجیحا یك هفته قبل از رنگ كردن از ویتامینه‌ها و روغن‌های طبیعی، بادام تلخ و روغن كنجد تازه استفاده كنید تا مو آسیب كمتری ببیند. این كار باعث می‌شود تا خشكی نوك موها گرفته شود و مو جان تازه‌ای بگیرد.

برای جلوگیری از سفید شدن مو چه باید كرد؟

سفید شدن مو امری ارثی است و بیشتر اوقات نمی‌شود جلوی آن را گرفت اما می‌شود روند آن را کند كرد. استفاده از سیاه‌دانه می‌تواند روشی مناسب برای این كار باشد. سیاه‌دانه را روی پوست سر بمالید تا مو‌های‌تان دیر‌تر سفید شود؛ البته استفاده از حبوباتی مانند لوبیا سیاه كه امروزه در ژاپن برای جلوگیری از سفید شدن مو‌ها مصرف می‌شود نیز خیلی موثر است.

لطفا راهنمایی كنید كه بعد از  اپیلاسیون چرا نواحی زیر بغل تیره می‌شود و چه كار باید كرد تا تیره نشود؟

تیرگی زیر بغل و كشاله ران بستگی به تیرگی پوست فرد دارد. با این حال می‌شود از كرم‌های سفید كننده مخصوص اپیلاسیون استفاده كرد ولی در حالت عادی استفاده دائم از اپیلاسیون باعث روشنی پوست می‌شود.

برای كاشت ناخن چه مدلی بهتر است؛ ناخن گرد یا صاف؟

بهتر است این سوال را ‌طور دیگری جواب داد؛ اصولا برای كاشت ناخن سلامت انجام آن بسیار مهم‌تر از مدل ناخن است. مدل ناخن سلیقه‌ای است. شما می‌توانید براساس مد جلو بروید و همیشه به روز باشید ولی هرگز فراموش نكنید كاشت ناخن باید توسط كسی انجام شود كه در این كار ماهر است و نكات بهداشتی را به دقت رعایت می‌كند.



صاف كردن مو چه عوارضی دارد؟ 1

برای اینكه ناخن‌های براق و درخشنده‌ای داشته باشیم، بهتر است از پولیش استفاده كنیم یا برق ناخن؟

ناخن هم نیاز به مراقبت و زیبایی دارد. استفاده از سوهان و پولیش یك امر ضروری برای مرتب نگاه داشتن ناخن است. اگر می‌خواهید روی ناخن‌های‌تان لاك نزنید، بهتر است از پولیش ناخن جهت براق كردن آن استفاده كنید تا ناخن‌های براق و زیبایی داشته باشید. ولی اگر می‌خواهید مدت زمان بیشتری ناخن‌های‌تان براق بماند، حتما از لاك‌های براق‌كننده استفاده كنید.

چگونه ابروها را پرپشت‌تر نشان دهیم؟

با زدن سایه داخل ابروها یا استفاده از مداد‌های مخصوص ابرو می‌توانید به راحتی به ابرو‌های تان كادر دهید یا حتی آنها را پر كنید. اگر ابروهای‌تان با مداد یا سایه شكل نمی‌گیرند، آخرین راه استفاده از تاتوی هاشور است تا ابرو‌های شما را به‌طور طبیعی پرپشت نشان ‌دهد.

من مو و ابرویی مشكی و تنك دارم. (پراكنده) تاتوی قهوه‌ای زشت نیست؟چه راه‌حلی پیشنهاد می‌كنید؟

خوشبختانه اگر جای مناسبی را برای كار تاتو خود انتخاب كنید به راحتی می‌توانید به تاتوی دلخواه‌تان برسید. جدیدا، رنگ‌های تاتویی آمده كه قابلیت رنگ‌پذیری دارند و به‌راحتی می‌توانید هر زمانی كه مایل بودید از رنگ دیگری استفاده كنید. بین موهای پراكنده ابرو نیز می‌توانید هاشور كركی یا سایه بزنید تا ابرو پر به نظر بیاید و جلوه زیباتری به چهره‌تان بدهد.

من فقط 3 ماه ایران هستم، این زمان برای ایجاد یك ابروی تاتو شده خوب مناسب است؟


بله. شما می‌توانید در این زمان تاتو كنید. فاصله نرمال زدن تاتو تا ترمیم بین یك ماه تا چهل روز است. پس با خیال راحت این كار را در ایران انجام دهید.

آیا استفاده از كرم‌های روشن‌كننده در آرایش تاثیری دارد؟

بله. روی پوست صددرصد تاثیر می‌گذارد. فرورفتگی‌ها و برجستگی‌های روی پوست را پوشانده و آن را براق می‌كند و در نتیجه آرایش زیباتر و تمیزتر جلوه می‌كند.



صاف كردن مو چه عوارضی دارد؟ 1

چه كار كنم لك‌های روی پوستم و سیاهی زیر چشمم از بین برود؟

برای حذف كامل این لك‌ها باید در درازمدت مراقبت‌هایی را طبق دستور پزشك انجام دهید اما اگر شما می‌خواهید به ‌مهمانی بروید و لك‌های روی پوست‌تان شما را ناراحت كرده بهتر است از كرم‌های مخصوص گریم استفاده كنید تا لك‌ها پوشیده شود. برای سیاهی زیر چشم نیز از كانسیلر استفاده كنید. این كار باعث می‌شود سیاهی زیر چشم به خوبی گرفته شود.


از چه زمانی باید از كرم دور چشم استفاده كنیم و كدام مارك بهتراست؟

كرم‌های دور چشم معمولا باید از 25 سالگی به بعد استفاده شود. فراموش نكنید كه همواره دور چشم باید مرطوب و چرب باشد تا از ایجاد چین و چروك جلو‌گیری شود. مارك‌های كرم‌های دور چشم حتما باید با مشاوره پزشك متخصص یا آرایشگری كه متخصص در كار پوست است، انتخاب شود. همه این اقدامات می‌تواند باعث این شود تا چروك دور چشم شما كمتر از قبل شود یا اثری از آن نماند.

برای داشتن ابرویی پرپشت چه باید كرد؟

اگر می‌خواهید ابروهای‌تان پرپشت شود، باید از محصولاتی كه برای این كار هستند استفاده كنید. به عنوان مثال شما می‌توانید از محصولات سینره كه برای پرپشت شدن ابروهاست استفاده كنید؛ البته مارك‌های دیگری هم در بازار موجود است. قدیمی‌ها می‌گفتند بادام سوخته را در ابرو‌ها بكشید تا پرپشت‌تر شود
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سیلر ماروچی چه ویژگی‌هایی دارد؟
  هولتر مانیتورینگ فشار خون چیست و چه کاربردی دارد؟
  آیا درمان خانگی فیستول با گیاهان دارویی واقعیت دارد؟
  خونریزی مقعد چه ارتباطی با بیماری بواسیر دارد؟
  دستگاه اکسیژن ساز چیست و چه کاربردی دارد؟
  بدترین نوع پاپ کورن با عوارضی جدی
  رابطه زناشویی در ماه رمضان چه حکمی دارد ؟
  چشم بند خواب چیست و چه فوایدی برای سلامت انسان دارد؟
  آیا امکان مجددعمل بینی وجود دارد یا خیر؟
  زایمان به صورت سزارین چه خطرات و عوارضی دارد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان