امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرمایه گذاران بزرگ چگونه زمان خود را مدیریت می کنند؟

#1
صاحبان کسب وکارهای کوچک با وقت گذاشتن روی کارهای ساعتی ۱۰ دلار، وقت خودشان را تلف می کنند، کارهایی مثل گشتن به دنبال وسایل اداری.

صاحبان کسب وکارهای کوچک با وقت گذاشتن روی کارهای ساعتی ۱۰ دلار، وقت خودشان را تلف می کنند، کارهایی مثل گشتن به دنبال وسایل اداری. این به قیمت تلف کردن زمان انجام فعالیت هایی است که ساعتی هزار دلار درآمد دارد، مثل فرستادن ایمیل درست به طرف مناسب، یا مذاکره برای تعدیل قرارداد، یا متقاعد کردن یک کارگزار به کار کردن با شما.

سرمایه گذاران بزرگ نمی دانند که قاعده هشتاد بیست( قاعده ای که می گوید: هشتاد درصد فروش را بیست درصد ازکل مشتریان می خرند) در همه ابعاد کسب وکار کارآیی دارد و این شامل مدیریت زمان هم هست.

سرمایه گذاران بزرگ عمیقا برای توجیه کردن استعداد دارند و مدام در حال بیان جملاتی چون «خودم می توانم انجام دهم» هستند. به این ترتیب آنها شش ساعت وقت صرف آن می کنند که یک ویروس را از کامپیوتر خود پاک کنند یا شیر آبی را که چکه می کند، تعمیر کنند.

قطعا توانایی انجام این کارهای کوچک را داریم و قطعا گاهی، در شروع کار، باید هر کاری را کرد. اما شما با این رویکرد کاری با ساعتی ۱۰ تا ۲۰ دلار را انجام می دهید که به قیمت انجام ندادن کار اصلی تان که همان پیداکردن مشتری و حفظ آن است، تمام می شود این کار ساعتی صد تا هزار دلار می ارزد.

بسیاری از کسب وکارهای امیدبخش با چنین کارهای خردی شکست خورده اند. وقتی می گویند «مدیریت زمان»، احتمالا به یاد جداول زمانی، فهرست کردن اهداف و کتاب هایی چون «چگونه کارها را انجام بدهیم» می افتید. اما توجه داشته باشید با شلوغ کردن سر خودتان هیچ گاه پولدار نمی شوید.

ما عادت داریم برای کارهای سخت آدم استخدام کنیم، مثلا فروش، بازاریابی و روابط عمومی. اینها کارهایی است که تخصص زیادی می خواهد و تقریبا ممکن نیست بتوان این کارها را به فرد غیر متخصص محول کرد. اما در مورد انجام کارهای خرد مانند کسی که لباس ها را بشوید، یا کسی که ایمیل ها را مرتب کند، رویکردتان چیست؟

در ادامه با پنج کاری که به عنوان یک سرمایه گذار باید فورا انجام دهید تا جلوی اتلاف وقت را بگیرید و به کارهایی بپردازید که درآمدزایی بالا دارند، آشنا می شوید.

یک مستخدم استخدام کنید

اگر همسر دارید، او هم شکرگزار این کار خواهد بود. به سادگی می توان افرادی را پیدا کرد که مهارت انجام این کارها را دارند و می توانند به شما کمک کنند. همین الان بسیاری هستند که به دنبال یافتن چنین شغلی هستند.

فراموش نکنید که مهارت های اصلی شما سرمایه گذاری و توسعه کسب وکارتان است که می تواند سالی هزاران دلار برای شما درآمد داشته باشد. پس دلیلی ندارد که خانه را خودتان تمیز کنید. درحقیقت از نظر من شما وظیفه اخلاقی دارید که یک نفر را برای این کار استخدام کنید. این یک اصل برای صاحبان کسب وکار است. به طوری که اگر سرمایه داران آمریکایی انجام کارهای نظافتی خود را به افراد متقاضی این کار بسپارند، بیکاری در آمریکا پنج درصد کم می شود.

سعی کنید فضای آرام بخشی ایجاد کنید

کارهای ساعتی ۱۰ دلاری خودتان را کنار بگذارید. فرض کنیم شما دیگر فرش های خانه را جارو نمی کنید. اما اگر هنوز وسواس «بهره وری» داشته باشید، دارید به خودتان آسیب می زنید. این روش هشتاد بیست نیست. در عوض از خودتان بپرسید: «چه کار دیگری هست که مهارت زیادی لازم ندارد و من دارم انجام می دهم؟ کارهایی که با انجام ندادنشان می توان زمان بیشتری به دست آورد؟ چگونه می توانم مدیریت زمان بهتری داشته باشم؟»

یک دستیار شخصی استخدام کنید

با کمی تلاش می توانید کسی را با ساعتی ۸ تا ۱۵ دلار به عنوان یک دستیار اتنخاب کنید. من یکی از آشنایان دوستم را که فردی مطمئن بود و برای کار اداری به من پیشنهاد شده بود، استخدام کردم. او در ۶ ماه توانست بر کار کاملا مسلط شود و همه برنامه ها و ایمیل های من را سامان داد، یک جور تریاژ که فقط نامه های واقعا مهم را بخوانم. زمانی که به این ترتیب خریده ام از طلا هم باارزش تر است.

از استراحت کردن احساس گناه نکنید

فعال ترین انسان ها هم کمی تنبل اند. اگرکار شما به نحوی است که در روز فقط چند ساعتی درگیر آن هستید آیا واقعا باید بقیه روز را به خودتان زهر کنید؟ توجه داشته باشید که زمان استراحت به شما فرصت فکر کردن می دهد. وقتی از صبح تا شب خود را درگیر کار کنید، دیگر نمی توانید یک استراتژیست بزرگ باشید.

بر زمان خلاقیت خود تمرکز کنید

هر کسی درساعاتی از روز، بهترین کارآیی را دارد. ارنست همینگوی اول صبح می نوشت. باراک اوباما جغد شب است. (می گویند حتی برنامه ریزی های روزانه خود را که چه بخورد و چه بپوشد هم دراین موقع انجام می دهد.)

بهترین ساعات کار برای من بین ساعت ۷ تا ۱۰ صبح است. قبل از ۱۰ تا ۱۱ ایمیل نمی زنم. این زمان را باز می گذارم برای نوشتن یا انجام کارهای واقعا استراتژیک. این زمان ساعاتی از روز است که ذهن بیشترین بهره وری را دارد. این تغییرات را اعمال کنید تا زمان شما تنها به ساعت های هزاردلاری در هفته اختصاص یابد. تنها آن زمان است که از مزایای واقعی سرمایه گذار بودن بهره مند خواهید شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چگونه بدون سرمایه پولدار شویم؟
  خریداران خودرو که ۱۰۰ میلیون تومان سود می‌کنند باید مالیات بدهند
  معجزه آبخیزداری»| مشکل پدیده گردوغبار را چگونه حل کنیم؟
  جذب سرمایه از شرق
Thumbs Up زمان واریز وجه حاصل از فروش سهام عدالت!
Thumbs Up مشکلات اساسی کشور مربوط به مدیریت است!
  اعلام ورشکستگی یک برند بزرگ دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمریکا !
  چگونه بازاریابی شبکه های اجتماعی در غرفه‌های شما ایفای نقش می‌کنند
  اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن
  بررسی محدودیت های سرمایه گذاری خارجی در کشورهای پیشرفته

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان