امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مطالبی در مورد پرش پلک

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مطالبی در مورد پرش پلک 1

چرا پرش پلک اتفاق می افتد و مهمتری علت این عارضه چیست چرا این اتفاق می افتد و بهترین راه درمان برای این مشکل چیست آیا علت آن ضعف در بینایی است چه نوع درمان هایی برای این مشکل وجود دارد؟

دکتر کی‌پور اپتومتریست بیان کرد: معمولاًدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرش چشم عارضه‌ای شایع و خوش خیم است که به انقباضات متوالی و تکرار شونده عضلات پلک مربوط می‌باشد و اکثر افراد ‌درطول مدت زندگی چنین وضعیتی را تجربه می‌کنند.
وی افزود: مدت زمان تظاهر این وضعیت کوتاه بوده و بدون نیاز به لحاظ نمودن تدابیر درمانی خاصی برطرف می‌شود.
این اپتومتریست با اشاره به عواملی که پرش چشم را ایجاد می‌کند، تصریح کرد: عواملی مثل خستگی و کار مداوم بی وقفه، کم خوابی، مصرف مفرط مواد حاوی کافئین(قهوه و چای و …)و اضطراب و استرس می‌توانند به ایجاد حالت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرش چشم منتهی شوند، همچنین در افرادی که دچار خستگی چشم هستند، پرش مکرر پلکی به وفور دیده می‌شود.معمولاًکسانی که پرش پلک دارند با حساسیت به نور و پلک زدن‌های سریع مواجه هستند.
وی اظهار داشت: در موارد ‌حادی که پرش پلک‌ها به مدت طولانی تداوم پیدا کند و برای فرد آزار دهنده باشد، انجام تدابیر درمانی تخصصی‌تر مثل تزریقات برای فلج ساختن عضلات درگیر که در فواصل زمانی سه ماهه صورت می‌پذیرد و یا انجام اعمال جراحی به منظور خارج کردن عضلات در چشم مبتلا، از دیگر تدابیری است که در موارد مقتضی بعد از ارزیابی‌های لازم توسط متخصص و در صورت ادامه پرش پلک‌ها صورت کی‌گیرد.
دکتر کی‌پور خاطرنشان کرد: معمولاً اصلاح سبک زندگی و تنظیم الگوی خواب و استراحت و پرهیز از مواجه با تنش و استرس می‌تواند از بروز دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرش پلک‌ها جلوگیری کند.
باشگاه خبرنگاران جوان
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان