امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

✽پـول ڪثیفـــــ(طنـز کثیفـــ)

#1
پول کثیفـ بہ زبانے ساده


پول کثیف پولی است که افتاده باشد توی لجن یا توی لگن و کثیف شده باشد. با توجه به اینکه الان همه‌جا آسفالت شده است و در سطح شهر لجن نداریم و با توجه به اینکه الان همه‌جا لوله‌کشی شده و دیگر لگن نداریم، پس امکانی برای اینکه پول بیفتد توی لجن یا توی لگن وجود ندارد، در نتیجه پول کثیف نداریم. 


چرک نداریم
پول، چرک کف دست است. با توجه به اینکه وزارت بهداشت ایران تنها وزارت بهداشت ایران در جهان است که به بهداشت ایران توجه زیادی می‌کند و در ردیف بودجه هم پیش‌بینی شده که برای هر ایرانی یک‌نفر را گذاشته‌اند که حتما دستش را با صابون بشوید، پس اصولا دست ایرانی‌ها تمیز است و کف دستشان چرک ندارد پس ما پول کثیف نداریم. 

پول نداریم
الان ما مشکل نقدینگی داریم و اصولا همه پول‌ها را خاوری برد بغل سلین دیون خانه خرید. پس وقتی پول نداریم، کثیف هم نداریم. 

نداریم
دانشمندان ثابت کردند کنترل تلویزیون از کاسه‌توالت آلوده‌تر و کثیف‌تر است. راست و دروغش به‌عهده سایت‌هایی که این خبر را تابه‌حال منتشر کرده‌اند. پس وقتی دانشمندان ثابت کرده‌اند کنترل تلویزیون از کاسه‌توالت کثیف‌تر است پس هیچ‌چیز دیگری کثیف نیست، در نتیجه ما پول کثیف نداریم. 

روزنامه که داریم
کی گفته روزنامه‌ها کثیف نیستند؟ ما خودمان از همین روزنامه برای پاک‌کردن شیشه استفاده می‌کنیم یا می‌اندازیم زمین و رویش می‌نشینیم. پس روزنامه‌ها کثیف هستند. وقتی هم چیزی کثیف باشد، کثیف می‌کند. 

خون کثیف
حالا یک پولی آمده و یک پولی رفته. کثیف و تمیزش دیگر فرقی ندارد. پس از لحاظ علمی الان پول کثیف نداریم چون پولی نمانده اما از لحاظ پزشکی، خون کثیف داریم. ما می‌گوییم اصلا چه‌کاری است؟ چرا خون خودمان را کثیف کنیم؟ بیایید برویم توی افق گم شویم و خلاص. 
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ ، sober ، ρσєѕɪ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان