امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تکنولوژی مورد استفاده در شرکت فلو

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هواساز دستگاهی برای تهویه هوا می باشد و از یک فن یا هواکش برای جریان هوا، یک فیلتر برای تصفیه هوا،کویل های حرارتی و برودتی برای تنظیم دما، رطوبت زن برای تنظیم رطوبت هوا و تجهیزات کنترلی برای تنظیم دما، جریان هوا و رطوبت.. تشکیل شده است. این دستگاه را می توان در تمام مراکز بزرگ و آپارتمان ها، بیمارستان ها و ... مورد استفاده قرار داد. هواساز عمل تهویه هوا را در زمستان و تابستان با تنظیم دما گرما و سرما انجام می دهد و در مکان های مرطوب عملکرد بهتری نسبت به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فن کویل داردهواسازهاي فـلو با ظـرفيت هـوادهي از 1000 الـي 60000 فوت مكعب در دقيقه و در انواع يك منطقه اي، چند منطقه اي و به صورت هاي افقي، عمودي و نيمه عمودي و با وضعيت هاي روبـرو زن، بالا زن، پـايين زن قـابل سفـارش مي بـاشد. دستـگاه هواساز مي تواند جهت ايجاد سرمـايش و گرمـايش استفاده شود كه براي سرمايش مي توان از كندانسينگ يونيت و براي ايجاد گرما از آب گرم، بخار يا المنت الكتريكي نيز بهره برد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چیلر تراکمی دارای طیف گسترده ای از مدل ها با ظرفیت های متفاوت همراه با نصب و راه اندازی آسان و ساده می باشد. چیلر تراکمی فلو در 2 نوع كندانسور آبي و هـوايي (يكـپارچه و مجزا) و در ظـرفيت هـاي 3 الي 500 تن تبـريد و در چـهـار تيـپ متناسب با عملكرد انواع مبردها همچون R134a - R22 - R407c (طبق درخواست خريدار) توليد مي شوند. اين چیلرتراکمی از نظر كاربردي در دو نوع چيلر هاي صنعتي و چيلر هاي تهويه مطبوع ساخته مي شوند.

هوای خانه ممکن است مملو از گرد و خاک و شوره حیوانات خانگی گرده گل ها و... باشد و ممکن است شما به این ها آلرژی داشته باشید تنها با داشتن ایرواشردرخانه می توان هوا را تصفیه کرد و براحتی در خانه نفس عمیق کشید و از هوای سالم و مرطوب داخل خانه لذت برد. دستـگاه هواسـازي كه سنجـش سرمـايش در آن از نوع ايـرواشـر ( با سيستم اسپري آب ) مي باشد و جـهت سـالن هـاي مختـلف ( سالن هاي ورزشي، كارخانجات صنايع نساجي و ... ) بكار مي رود، با ظرفيت هاي 2000 الي 100000 فوت مكعب در ساعت.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فن کویل ها بهترین انتخاب برای تهویه هوا با حداقل سروصدا می باشد که کمترین فضا را به خود اختصاص می دهند فن کویل ها را از لحاظ نصب آن ها می توان به فن کویل های زمینی، سقفی و کانالی تقسیم نمود. فن کویلها از یک فن، لوله های گرمایش و سرمایش، فیلتر های قابل تعویض، شیر فلکه، و شیر هواگیری تشکیل شده اند و قابل استفاده در تمام آپارتمان ها بیمارستان ها مراکز خرید رستوران ها و... می باشد. به جهت دو منظوره بودن اين دستگاه كه قابل استفاده در زمستان و تابستان مي باشد يكي از مناسب ترين و پرمصرف ترين دستگاه هاي تـامين كننده سرمايش و گرمـايش مي باشد كه اغـلـب در منازل مسـكوني، بيمارستـان ها، وزارت خـانه ها و... مورد استفـاده قـرار ميگيرد. با ظرفيت هاي 200CFM الي 1200CFM به صـورت دكـوراتيو (زميني، سقفي، ديواري) توليد مي گردد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زنت یک دستگاه سرمایشی گرمایشی ایرانی می باشد که با تلاش آقای مهدی بازرگان تولید شده است. زنت مخفف کلمات زمستانی نیمه تابستانی می باشد این دستگاه را می توان برای هر واحد مسکونی جهت تنظیم سرما، گرما رطوبت مورد استفاده قرار داد کف این دستگاه باید عایق رطوبتی و صوتی استفاده نمود.زنت همانند کولر آبی برای سرمایش عمل می کند و برای ایجاد گرما از کویل های آب گرم و یا کویل های الکتریکی کمک می گیرد. دستگاه زنت فـلو جهت ايجاد گرمايش و سرمايش با هزينه بسيار كم جهت آپارتمان ها، سالن هاي توليد، مساجد و ساختمان هاي اداري و تجاري و ... بكار مي رود، ظرفيت آن متناسب با محل نصب محاسبه مي گردد.

دستگاه زنت که با توجه به اقلیم آب و هوایی ایران ساخته شده است دارای دو بخش مجزا سرمایش و گرمایش می باشد که می تواند رطوبت هوا را نیز تنظیم نمود. بخش گرمایش زنت از یک کویل دو ردیفه و یا چهار ردیفه ساخته شده است و بخش سرمایش زنت از طریق پوشال و آب افشان عمل می نماید و به سیستم لوله کشی آب شهری متصل می باشد. مینی زنت در واقع همان مدل دستگاه زنت می باشد منتها در حجم کمتر که فضای کمتری را نیز به خود اختصاص می دهد هدف از ساخت این دستگاه این می باشد که از آن برای یک واحد ساختمانی مستقل استفاده گردد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اگزوزفن هاي توليدي صنعتي فلو از ظرفيت 1000cfmالي 50000cfm ميباشد و عملكرد آنها بصورت فولي تسمه اي و كوپل مستقيم بر اساس محل نصب متغير است.
پاسخ
آگهی
#2
شرکت صنایع دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بسته بندی نصر گستر اراک (سهامی خاص)با سرمایه گذاری شرکت لبنیات کالبر(سهامی عام) و تعدادی از شرکای ایشان در سال 1380 (2002 میلادی) تشکیل گردیده و با خریدکارخانه ای واقع در شهرک صنعتی اراک فعالیت خود را آغاز کرد.
توانمندیها و ماشین آلات مورد استفاده شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نصر گستر اراک
ماشین لمینت کمبی
دستگاه لمینت با سیلندر روتوگراور ، عمل کوت لاک یا پرایمر بر روی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فویل را انجام می دهد، همچنین این ماشین توانایی دولایه و سه لایه کردن فیلم ها(چسباندن آنها) به یکدیگر را دارد و این عمل با چسب های پایه حلال یا پایه آب یا بدون حلال و آب انجام میگیرد.
در شرایطی که تقریباً تمامی دربهای آلومینیوم مصرفی در صنعت لبنی وارداتی بودند، وجود چنین فضای خالی در بخش لبنیات کشور احساس می گردید، این شرکت با هدف تأمین فویل آلومینیوم و لیوان به جهت بسته بندی محصولات لبنی و همچنین جلوگیری از خروج ارز، عدم وابستگی به تأمین کنندگان خارجی و تسریع در عملیات تولید، فعالیت خود را با خرید ماشین آلات طرح آغاز نمود.
ماشین کوتینگ
توسط این دستگاه عمل کوت لاک بر پشت فویل و عمل کوت پرایمر روی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فویل انجام میگیرد.
ماشین پانچ
دستگاه تمام خودکار پانچ این شرکت دارای عملکرد فنی بالایی می باشد که پانچ دهانۀ دربهای آلومینیوم در سایزهای مختلف را انجام می دهد.
ماشین برش
قابلیت برش و شکاف روی جنس های مختلف مانند: پلی اتیلن، فیلم پلاستیکی، کاغذهای شیمیایی، فویل آلومینیوم تک لایه و چندلایه را دارد. هم اکنون شرکت نصر گستر اراک با بهره گیری از ظرفیت تولید روزانه بیش از 8,000,000 لید آلومینیوم و 5 تن رول فویل و 3 تن BOPP به اندازه ها و اشکال مختلف و همچنین تولید لیوان های PP جهت رفع نیازشرکت های لبنی داخلی و خارجی ، یکی از بزرگترین و معتبرترین کارخانجات فویل آلومینیوم در ایران معرفی می گردد.
ماشین اکسترودر
توسط این دستگاه ، با استفاده از موادگرانول پتروشیمی، ورق لیوان را تولید می نماییم
ماشین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چاپ رول هلیو
در این دستگاه به کمک سیلندرها، طرح مورد نظر را بر روی سطح چاپ منتقل می نماییم؛ سرعت چاپ در آن حداقل 300 متر در دقیقه می باشد.
ماشین چاپ افست خشک بر روی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لیوان پنیر
در این دستگاه از مرکب UV برای چاپ بر روی لیوان استفاده می شود و مرحلۀ خشک کردن رنگ نیز توسط اشعۀ UV صورت می پذیرد.
ماشین چاپ هشت رنگ فلکسو
در این دستگاه با بهره گیری از کلیشه با جنس ژلاتین یا پلاستیک، عمل چاپ بر روی فویل انجام می گیرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور ترکیه
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  40 مورد از کم هزینه ترین لذت های دنیا
  شخصیت شناسی توسط کیک مورد علاقه...
  بلاگر مورد علاقه ات؟؟؟؟
  متن های فوق العاده زیبا در مورد دختر
  IDO چیست؟ هرآنچه لازم است در مورد آن بدانید!
  مکالمه دو پسر ایرانی و انگلیسی در مورد زنان ایران وانگلیس
Eye-blink تکنولوژی باستانی ! (انرژی فراموش شده )
  شخصیت شناسی از روی ادامس مورد علاقه.....
  اخیرا کشف کردن حرف فارسی مورد علاقه ی دخترای ایرانی (پ)و(خ)می باشد. . .
  بستنی مورد علاقه شما شخصیت تان را لو می دهد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان