امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مصاحبه مخفیانه شان پن با سلطان مواد مخدر کار دستش داد + عکس

#1
شان پن بازیگر سرشناس آمریکایی مخفيانه با ال چاپو بزرگ‌ترین قاچاقچی موادمخدر مکزیک مصاحبه و آن را در مجله رولينگ استونز منتشر كرد.


شان پن بازیگر سرشناس آمریکایی مخفیانه با ال چاپو بزرگ‌ترین قاچاقچی موادمخدر مکزیک مصاحبه و آن را در مجله رولینگ استونز منتشر کرد.

خواکین گوزمان که به عنوان ال چاپو شناخته می‌شود، چهره‌ای است که تا پیش از دستگیری مجدد، زندگی مخفیانه‌ای داشت و پلیس به شدت در جستجوی او بود، با این حال او که بارها از زندان گریخته، با شان پن دیدار و گفتگو کرده بود.

این مصاحبه در حالی صورت گرفته که ال چاپو تحت تعقیب‌ترین فراری دنیا بود و پلیس مکزیک به شدت در جستجوی وی بود. در همین فاصله او با ستاره هالیوود یعنی شان پن دیدار کرد.

این مصاحبه که نخستین مصاحبه این قاچاقچی مواد مخدر است، یک روز پس از دستگیری مجدد این قاچاقچی مواد مخدر مکزیکی منتشر شد. او جمعه صبح دوباره دستگیر شد و شنبه مصاحبه وی با شان پن در این مجله پرمخاطب به چاپ رسید.

ال چاپو در این مصاحبه به پن گفته است: من هرویین، متامفتامین، کوکایین و ماریجوانا را بیش از هر کس دیگری در جهان حمل و نقل کرده‌ام و از ناوگان زیردریایی‌ها، هواپیماها، کامیون‌ها و کشتی های خودم برای این کار استفاده کرده ام.



مصاحبه مخفیانه شان پن با سلطان مواد مخدر کار دستش داد + عکس 1

به گزارش مهر به نقل از واشنگتن پست، این مکزیکی تابستان پیش با حفر یک تونل از زندان فوق امنیتی فرار کرد و این بار در حالی دستگیر شد که تلاش می کرد فیلم زندگی‌ خودش را بسازد.

به گفته آسوشیتدپرس، در کنفرانس مقامات مکزیکی گفته شده دیدار با پن به مقامات مکزیکی کمک کرد تا سرانجام جای گوزمان را پیدا کنند اما روشن نیست که پن در این زمینه کمکی کرده است یا خیر.

این مصاحبه اکتبر انجام شد و پن تلاش کرده تا با یک گزارش طولانی نشان دهد چه حرف‌هایی بین آنها رد و بدل شده است. در این دیدار کیت دل کاستیو بازیگر تلویزیون نیز پن را همراهی می کرد و ترتیب دهنده این دیدار بود.

در حالی که پن اجازه نداشت از قلم و کاغذ برای نوشتن استفاده کند، اما رولینگ استونز یک فیلم ویدیویی دو دقیقه‌ای از این مصاحبه اختصاصی را نیز در سایت خود قرار داده است.

پن در این مقاله ضمن این که گفته به داشتن چنین رازی افتخار نمی کند، اما افزوده است ریتم خاص خودش را دارد و افزوده است این فرد دست به آدم‌ربایی و قتل نمی‌زند. او افزوده است از زمانی که اسامه بن لادن دستگیر شد، دنبال کردن یک فرد فراری اینقدر توجه مردم را جلب نکرده بود.

البته این اتفاقات برای شان پن گران تمام شده و وی تحت بازجویی نیز قرار گرفته است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  |مصاحبه عجیب و غریب با آرش معیریان / نه کارگردانم نه استاد دانشگاه|
  معرفی فیلم مصاحبه با خون آشام
  فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی
  توضیحات جدید جانی دپ درباره قطع کردن انگشت دستش توسط امبر هرد!
  برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد
Video مصاحبه بردی کوربت درباره فیلم Vox Lux
  مصاحبه ای جذاب و خواندنی با جکی چان / در فیلمهایی بازی نمیکنم که خانواده ها نتوانند ب
  مصاحبه پدرو آلمودوار با محوریت فیلم Pain and Glory
  مصاحبه رابرت اگرز حول محور فیلم The Lighthouse
  عکس از مریم اوزرلی (خرم سلطان) با دخترش

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان