امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نمونه هایی از میز مدیریت

#1
نمونه هایی از میز مدیریت 1

نمونه هایی از میز مدیریت 1

نمونه هایی از میز مدیریت 1

نمونه هایی از میز مدیریت 1

نمونه هایی از میز مدیریت 1


منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مبلمان اداری
پاسخ
آگهی
#2
انواع مبلمان اداری و اقلام اصلی آن
اگر همين الان در اينترنت کلمه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مبلمان اداری را سرچ کنيد مطمئنا مجموعه ای از صفحات را خواهيد ديد که يکسری از آنها عکس محصول را نشان مي دهد و يکسری ديگر توضيحاتی در مورد خود محصول می باشد که اکثر اين توضيحات حول محور توضيحاتی تکراری که بعنوان مثال : چوپ ميز مديريت از چوب ترک است ، چرخ صندلي آلماني است و از اين دست توضيحات ، اما امروز در اين مطلب مي خواهيم نکاتی را در مورد اقلام اصلی مبلمان اداری ارائه کنيم که کمتر در صفحات اينترنتی خواهيد ديد و بجای گفتن جزئيات محصول از فوايد و سود مشتريان از خريد اين محصولات صحبت کنيم شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کنم.

تجربیات افراد در مورد میز های اداری
مطمئنا اين تجربه شخصی براي اکثرا افراد پيش آمده که وقتی به وارد يک فضاي اداری مي شويم  مبلمان اداري آن محيط اگر جذاب و شيک باشد باعث مي شود در آن محيط احساس راحتی کنيم و يا حتي زير زبان زمزمه کنيم که (عجب جاييه) و حتی برعکس اگر اقلام اداری قديمی و زننده باشد ميل چندانی برای ماندن در آنجا نداشته باشيم پس اگر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ميزهای اداری بدرستی انتخاب شوند طرح و مدل آن ها به نوعی تضمين آرامش و زيبايی و کارآيی دکوراسيون اداری شرکت است هدف از گفتن اين تجربيات شخصی اين بود که مبلمان اداری مثل: ميز مديريت ، ميز کارشناسی ، ميز کارمندی ، ميز کامپيوتر و حتی ميز جلو مبلی چقدر می تواند برای استفاده کنندگان اين ميز های اداری و حتی مشتريانی که در مقابل اين ميز می نشینند تاثیر گذار می باشد.


اصلی ترین قلم مبلمان اداری
اگر از افرادی که در صنعت مبلمان اداری مشغول به کار هستند پرس و جو کنيد حتما ميزان اهميت صندلی هايی که قرار است ساعت ها از عمر گرانبهاي خود را بر روی آنها و پشت ميز کار خود سپری کنيد براي شما باز گو مي کنند چرا که اگر صندلی اداری به درست ترین شکل ممکن برای شما انتخاب نشود و حس راحتی را به شما ندهد علاوه بر صدمه به سلامتی شما در روحیات شما نیز تاثیر گذار است و به صورت غیر مستقیم بر کار شما نیز موثر است ،پس بيش از اينکه قيمت اين نوع قلم اداری مثل : صندلی مديريتی ، صندلی کنفرانسی ، صندلی کارمندی ، صندلی کارشناسی برايتان اولويت داشته باشد به سلامتی خود و ثانيه هايی که قرار است روی اين صندلی هايی بگذرانيد اهميت بدهيد.




کتابخانه ها و فایل ها مکانی امن برای اسناد مهم شما
مطمئنا برای همه ما این موضوع پیش آمده  که روی میز اداری که ساعت ها پشت آن وقت می گذرانیم کلی اسناد مدارک اضافه وجود دارد که واقعا جای آن ها روی میز نیس چه بسا که اگر از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد اصلا آنها را نباید دم دست گذاشت.بزارید موضوع را طوری دیگر برای شما بیان کنم در فضاهای محدود و کوچک اداری همیشه مشکل نگهداری، مرتب سازی، دسته بندی و نظم بخشی به وسایل وجود دارد و آشفتگی بیش ازحد، موجب بد جلوه کردن محیط در ذهن مراجعه کنندگان و بی نظمی در کار می شود کتابخانه ها و فایل ها با دارا بودن ارتفاع و ابعاد مناسب وسیله مناسبی جهت استفاده در فضاهای کاری و بایگانی هستند. همچنین وجود بخش های مختلف مثل قفل،کشو و ... خیال کاربر را از بابت داشتن کتابخانه و فایلینگ نسبتا امن آسوده می کند و در نهایت این محصولات مثل:کتابخانه مدیریتی،کتابخانه کارمندی،فایل های چهار کشو،سه کشو و دو کشو جزء لاینفک فضاهای اداری می باشند.به فکر نظم ادارت خود باشید.




پارتیشن اداری ایجاد کننده حریم شخصی در فضای اداری
(سرت تو کاره خودت باشه!)

یک قانون نانوشته ای که در زندگی اجتماعی همه افراد می باشد حریم شخصی است که هر انسان در ناخودآگاه خود نیاز دارد این حریم شخصی در هر حالتی چه در خانه چه در مسیر رفتن به سرکار چه در مترو چه حتی در محل کار. متاسفانه فضا های اداری کوچک و محدود باعث می شود مکان افراد بدون حد مرز به هم دیگر نزدیک شود خب چگونه می توان این مشکل را رفع کرد حداقل کاری که در فضای های ادرای می توان انجام داد این است که این فضا ها را از طریق پارتیشن اداری دو جداره و تک جداره تقسیم بندی کرد علاوه بر آن امروزه شرکتهای بزرگ و کوچک توجه ویژه ای به دکوراسیون داخلی خود، فضای موجود اداری و پارتیشن اداری دارند، اصلی ترین عنصر پارتیشن بندی اداری، دکوراسیون اداری و طراحی مناسب فضای اداری پارتیشن اداری است، طراحان ما با بررسی فضای موجود شما و با تکیه بر تجربه و توانایی خود همراه با تکیه بر سیستم مدولار خود برای پارتیشن بندی انواع فضاها، بهترین پیشنهادها و طرح ها را به شما خواهد داد.پس با ما در ارتباط باشید.





راحت بشین و راحت کار کن
همانطور که می دانید امروزه افراد بیشتر ساعت های روزانه شان را در محیط کارشان سپری می کنند و از این رو می توان محیط اداره و یا شرکت را جزء خانه دوم هر کسی تلقی کرد از این رو باید دکوراسیون های اداری به گونه ای طراحی شوند که افراد در محیط اداره و یا شرکت احساس راحتی و آرامش بیشتری کنند. یکی از مهم ترین عوامل که می تواند راحتی و آسایش را برای کارکنان یک اداره فراهم آورد مدل مبل راحتی اداری است که هر چقدر میزان کیفیت و کارآیی مبل بیشتر باشد کارمندان در محیط اداره احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهند کرد علاوه بر راحتی و کیفیت مبلمان اداری باید به رنگ و طرح آن ها نیز توجه داشته باشید. بهتر است رنگ مبل اداری را به گونه ای انتخاب کنید که با سایر رنگ های موجود در دکوراسیون داخلی اداری مطابقت و همخوانی داشته باشد پس دوباره این موضوع را تکرار می کنم راحت بشین و راحت کار کن.


نتیجه گیری ;
بعد از گفتن این موارد به این موضوع می رسیم که حالا باید از کجا؟چه جوری؟ و به چه قیمت و کیفیتی این محصولات رو پیدا کنیم.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مبلمان اداری برند برتر با سابقه بیش از 10 سال در زمینه طراحی تولید مبلمان اداری می کوشد تا با تلفیق هنر و تجسم بصری محیطی شاد و دلنشین را در فضای اداری شما دوستان عزیز به ارمغان بیاورد.برند برتر در حال حاضر فضایی به وسعت 2000 متر مربع کارخانه تولیدی با بهره گیری از پیشرفت ترین فن آوری و توان تولید منحصر به فرد در زمینه طراحی،ساخت،مبلمان اداری گستره محصولات خود را از انواع میز های اداری،صندلی اداری،کتابخانه ها،انواع،پارتیشن را ارائه نموده است.در صنعت مبلمان اداری یکی از مشکلات بعد از خرید مشتریان نحوه ارسال به محل کار یا زندگی مشتریان می باشد که مبلمان اداری برند برتر با آگاهی از این موضوع و مرتفع کردن این مشکل تدبیری اندیشیده است که برای سهولت در تحویل محصول ارسال کاملا رایگان برای تمامی مشتریان عزیز در نظر گرفته است.
(13-01-2016، 10:50)novin11 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نمونه هایی از میز مدیریت 1

نمونه هایی از میز مدیریت 1

نمونه هایی از میز مدیریت 1

نمونه هایی از میز مدیریت 1

نمونه هایی از میز مدیریت 1


منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مبلمان اداری
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خفن ترین فیلم ترسناک هایی که دیدید و پیشنهاد میدید ؟؟؟؟؟
  5 تا از خفن ترین فیلم هایی که تا الان تو عمرتون دیدین
  کار هایی که نباید انجام بدیم !!!‍!
  فناوری‌هایی که به کمک نابینایان می‌آید
Rainbow پاسخ هایی علمی به سؤالاتی که همیشه ذهن تان را مشغول کرده اند
  لباس‌های بچگانه چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟
  قانون هایی که نیوتن فراموش کرد آن ها را ثبت کند
  نمونه های جدید گردنبند نقره فیروزه 2020
  ویدیوی اثبات ربتایل(خزندگان فضایی) بودن سلبریتی هایی همچون تیلور سوییفت ، ریحاناو....
  رنگ و مش پرنیا چه ویژگی هایی دارد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان