امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتخاب فرش و قالی در دکوراسیون منزل اتاق

#1
در این جا به شما آموزش می دهیم که چه فرشی را برای خانه تان انتخاب کنید تا مناسب شما باشد.

در انتخاب فرش خانه ی خود دقت کنید چرا که فرش مناسب می تواند فضای خانه را زیباتر‏، بزرگتر و یا کوچتر نشان می دهد. بسته به فضای خانه فرش روشن یا تیره، با طرح سنتی یا مدرن انتخاب می شود. مثلا فرش هایی که طرح های آنها شلوغ است برای فضا های کوچک مناسب نیست. اما در فضا های بزرگ با وسیله کم در شلوغ به نظر رسیدن فضا کمک می کند. فرشهایی با رنگ های روشن برای خانه هایی که نور کمی دارند بهتر به نظر می رسد. علاوه بر آن فرش های رنگ روشن فضا را بزرگتر نشان می دهد.


نکته ی دیگری که باید به آن توجه شود طرح کفپوش است .وقتی می خواهیم روی کفپوش فرش بیاندازیم، باید نکاتی را در نظر بگیریم که نه کفپوش و نه فرش زیبایی خود را از دست ندهند بلکه بیشتر جلوه کنند.مثلا وقتی کفپوش طرحدار است فرشی که انتخاب می کنیم باید ساده و خلوت باشد. اما اگر کفپوش خانه ساده است، استفاده از فرش های شلوغ مثلا فرش های لچک ترنج فضا را زیباتر می کند. باید دقت کنیم فرشی که انتخاب می کنیم با رنگ کفپوش هماهنگ باشد تا زیبایی هیچکدام پنهان نماند.



مورد دیگری که مطرح است ،برای مکان ها و اتاق های پر رفت و آمد نباید از فرش با رنگ روشن استفاده کرد چرا که این نوع فرش ها در این مکان ها مورد آسیب دیدگی قرار می گیرند وتمیز نمی مانند. شستن زیاد فرش جلوه و زیبایی آن را از بین می برد.این امر که در رنگ فرش و مبل نوعی تضاد به چشم بخورد فضا را زیباتر می کند اما باید دقت کرد این تضاد بین دو رنگ مناسب انتخاب شود تا هارمونی از بین نرود.



برای انتخاب فرش برای اتاق کودک باید رنگ وسایل را در نظر گرفت و کمی با انتخاب فرش برای دیگر فضاها متفاوت است فرش اتاق کودک باید شاد و کاملا راحت و استاندارد باشد تا هم در روحیه کودک تاثیر خوبی بگذارد و هم اگر کودک در هنگام بازی زمین خورد به او آسیبی نرسد رنگ فرش اتاق کودک هم باید بر اساس چیدمان کلی اتاق انتخاب شود. اما طرح و رنگ های شاد و فانتزی برای این مکان ها بیشتر توصیه می شود.


فرش ها در سبک های مختلفی مانند خشتی ،لچک ترنج‏ و… بافته می شوند که هر فرش فضای مناسب خود را می طلبد.این امر تا جایی اهمیت دارد که امروزه فرشی که در اداره ها یا مساجد استفاده می شود کاملا با فرشی که در خانه استفاده می شود متفاوت است. وجود فرش در هر مکانی احساس گرما را منتقل می کند. در دنیای کلاسیک فرش جز جداناپذیر چیدمان خانه ها بودو بیشتر جهت راحتی استفاده می شد تا زیبایی.اما در دکوراسیون مدرن تقریبا این کاربرد بر عکس می شود.


منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کابینت پی وی سی
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music • ꒱ سابلیمینال اتاق زمان ☆ ・ྀ༊ ꒰ •
  انتخاب استند فروشگاهی و تبلیغاتی باکیفیت
  فاکتورهای لازم برای انتخاب اسم برند لباس
Heart انتخاب کادو برای متولدین ماه های مختلف ... بیایی تو ببینی ضرر نمیکنی ...
  نحوه انتخاب موضوع پایان نامه ارشد و دکتری
  درب های کشویی داخل منزل
Shocked ☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠
  اتاق خواب عروس های بلوچی(عکس)
  طراحی داخلی اتاق خواب
  زن در اتاق عمل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان