امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتقام تلگرامی دختر دبیرستانی از همکلاسی‌اش!

#1
وقتی بین ۲ دختر دبیرستانی اختلاف افتاد و دوستی‌شان تبدیل به دشمنی شد، یکی از آنها نقشه شومی کشید.

او صفحه‌اي در تلگرام راه‌اندازي كرد و با انتشار عكس‌هاي خصوصي دوستش دست به انتقام‌جويي زد. شروع اين ماجرا به چند هفته پيش برمي‌گردد. وقتي دختر نوجواني اهل استان گلستان متوجه تماس‌هاي عجيبي با تلفن همراهش شد. تماس‌گيرندگان پسراني بودند كه مي‌گفتند عكس‌ها و شماره تلفن او را در يك صفحه تلگرامي ديده‌اند و درخواست‌هاي شومي داشتند.

وقتي تماس‌ها زياد شد، دختر نوجوان به تكاپو افتاد و با جست‌وجو در صفحات تلگرامي متوجه شد كه فرد ناشناسي عكس‌هاي كاملا خصوصي‌اش را به همراه شماره تلفن وي و مطالبي مستهجن منتشر كرده است. دختر نوجوان شوكه شده بود و اين اتفاق تأثير بدي در روحيه‌اش گذاشت.

تا جايي كه افسرده شده بود و حتي نمي‌توانست روي درس‌هايش تمركز كند. در نهايت او تصميم گرفت با مراجعه به پليس فتا از كسي كه چنين صفحه‌اي را راه‌انداخته بود شكايت كند. با شكايت او، تيمي از كارشناسان پليس وارد عمل شدند و در تحقيقات تخصصي متوجه شدند كسي كه اين صفحه‌ را راه‌اندازي كرده يك دختر دبيرستاني است.

او كه نسترن نام دارد دستگير شد و به اداره پليس انتقال يافت. شاكي اما وقتي چشمش به وي افتاد شوكه شد. چرا كه متهم كسي نبود جز همكلاسي او. متهم در بازجويي‌ها اعتراف كرد كه مدت‌ها قبل او و شاكي دو دوست صميمي‌ بودند تا جايي كه عكس‌هاي خصوصي‌شان را هم در اختيار همديگر قرار مي‌دادند اما رابطه آنها از چند هفته قبل بهم‌خورد و دوستي‌شان تبديل به دشمني شد. به همين دليل وي تصميم گرفت از دوستش انتقام بگيرد و با راه‌اندازي صفحه‌اي در تلگرام، عكس‌هاي خصوصي و شماره تلفن او را منتشر كرد.

سرهنگ رجبلي، رئيس پليس فتا استان گلستان با بيان اين خبر گفت: پس از دستگيري متهم و اعترافات او، براي وي قرار قانوني صادر شد و پرونده در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت. وي به شهروندان مخصوصا دختران نوجوان و جوان توصيه كرد تحت هيچ شرايطي عكس‌‌ها و تصاوير خصوصي‌ خود را در اختيار ديگران قرار ندهند چرا كه هميشه ممكن است از اين تصاوير عليه خودشان استفاده شود.

پاسخ
 سپاس شده توسط ترنج 15 ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ .
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked خواستگاری بیش از 200 نفر از این دختر زیبا!
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  مادری که دختر 11 ساله اش را اجاره می دهد
  چشمهای خاص دختر ایلامی زیبا ( عکس)
  عروس شدن یک دختر کم سن و سال(عکس)
  دختر پشمالو معروف به دختر‌ گربه ای (عکس)
  عاقبت عکس گرفتن از روح دختر بچه (عکس)
  دختر 12 ساله بعد از مرگ زنده شد (عکس)
  دوستی عجیب یک دختر 10 ساله با گرگ ها! +عکس
  این دختر فقط 2 ساعت در روز بیدار است! (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان