امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راز زن بدون سر در خیابان 17 شهریور برملا شد!+تصاویر

#1
پسر جوانی که دست به قتل خاله‌اش در زیرمین یکی از خانه‌های قدیمی خیابان 17 شهرویر کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 09:00 مورخه 21 دی ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع جنایتی در زیر زمین یک ساختمان مسکونی ( محل زندگی مقتوله و پسرش ) در میدان امام حسین – خیابان اقبالی – خیابان ثارالله، به کلانتری 128 تهران نو اعلام شد. 
با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد مقتوله بنام "سوسن . ب" ( 36ساله ) بر اثر ضربات جسم تیز به ناحیه گردن به قتل رسيده و فرزند وي بنام "شايان . ع"  ( 8 ساله ) نيز بر اثر ضربات مشابه به ناحیه گردن مجروح گردیده که بلافاصله جهت اقدامات درمانی به بيمارستان منتقل می شود . 
راز زن بدون سر در خیابان 17 شهریور برملا شد!+تصاویر 1

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
تحقیقات اولیه از محل جنایت : 
در تحقیقات اولیه از محل جنایت مشخص شد که مقتوله بهمراه فرزند ( شایان ) و خواهرزاده اش بنام "شهاب . ت" (20 ساله) از حدود یک هفته پیش به تهران آمده ؛ از چند روز گذشته به صورت موقت در محل جنایت اقامت پیدا کرده بودند تا محل مناسبی برای زندگی ، از سوی بنگاه املاک برای آنها پیدا شود . 
اظهارات شاگرد بنگاه املاک : 
شاگرد بنگاه مسکن که نسبت به اسکان موقت مقتوله و همراهانش در زیرزمین محل سکونتش اقدام کرده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "حدود 10 روز پیش مقتوله بهمراه پسر و خواهرزاده اش به بنگاه مراجعه کرد اما با توجه به پول ودیعه اندکی که داشت از من خواست تا محل مناسبی را با حداقل کرایه برای آنها پیدا کنم ؛ آنها مکانی را برای زندگی نداشتند و به همین علت به آنها اجازه دادم تا به صورت موقت در زیر زمین خانه مان زندگی کنند تا بتوانم برای آنها مکان مناسبی را پیدا کنم " . 
شاگرد بنگاه املاک در خصوص نحوه کشف جسد مقتوله به کارآگاهان گفت : "پس از چند روز پیگیری ، سرانجام توانستم مکان مناسبی را برای مقتوله پیدا کنم ؛ ساعت 08:00 مورخه 21/10/1394 برای دادن خبر پیدا شدن خانه به پشت در اتاقی آمدم که مقتوله بهمراه پسر و خواهرزاده اش در طی آن چند روز آنجا بودند ؛ چندین بار مقتوله ، پسرش و نهایتا خواهرزاده اش را صدا کردم اما صدایی نیامد ! این در حالی بود که کفش های مقتوله مقابل در ورودی قرار داشت ؛ آرام آرام در حالیکه همچنان مقتوله و پسرش را صدا می کردم وارد اتاق شدم که ناگهان چشمم به پتویی افتاد که بر روی مقتوله و پسرش قرار داشت .
ابتدا تصور کردم که آنها در حال استراحت هستند اما با کمی دقت متوجه خون آلود بودن پتو شدم ؛ پتو را که کنار زدم متوجه شدم که مقتوله از ناحیه گردن دچار جراحت های شدیدی شده ! شایان نیز همانند مادرش از ناحیه گلو دچار جراحت شدیدی شده بود اما او هنوز بیهوش نشده بود و تنها توانست یک جمله بگوید : "عمو ، شهاب مادرم را کشت" و پس از آن بیهوش شد . من نیز با دیدن این صحنه بلافاصله با شماره 110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس خبر دادم " . 
دستگیری متهم : 
با شناسایی خواهرزاده مقتوله به عنوان عامل جنایت ، بلافاصله اقدامات پلیسی جهت دستگیری وی آغاز شد ؛ در همان تحقیقات مقدماتی مشخص شد که شهاب پس از ارتکاب جنایت ، تهران را به مقصد شهریار ترک ، یک روز را در منزل یکی از بستگان گذرانده و از آنجا به محل سکونت خانواده اش در شهرستان بیران شهر رفته اما پس از اطلاع از خبر زنده بودن پسرخاله اش ( پسر مقتوله )مجددا متواری شده است . 
سرانجام با انجام اقدامات گسترده پلیسی و همچنین آموزش خانواده متهم ، سرانجام متهم در مورخه 03/11/1394 در خیابان 15 خرداد دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . 
راز زن بدون سر در خیابان 17 شهریور برملا شد!+تصاویر 1

اظهارات اولیه ی متهم : 
متهم در اظهارات اولیه مدعی شد که پیش از ارتکاب جنایت شیشه مصرف کرده و در زمان ارتکاب جنایت ، در حالت طبیعی قرار نداشته است ؛ وی در اظهاراتش عنوان داشت : " برادر کوچکترم در حدود 20 روز پیش از جنایت در یک حادثه تصادف رانندگی فوت کرد و از آنزمان من شروع به مصرف شیشه کردم . شب جنایت ، پس از مصرف شیشه به خانه آمدم ؛ داخل اتاق دو نفر را به شکل حیوان !!!!!! دیدم که از خود صدای عجیبی در می آوردند ! وقتی به بالای سر آنها رسیدم ، ناگهان آنها به سمت من حمله ور شدند ؛ من نیز با چاقوی [ همراه خود ] به سمت آنها ضرباتی پرتاب کردم . زمانیکه به حال طبیعی خود بازگشتم متوجه شدم که خاله و پسرخاله ام را کشته ام که بلافاصله پس از پوشاندن بدن آنها از محل متواری شدم".
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در حال حاضر تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در حال تکمیل تحقیقات و انجام اقدامات پلیسی جهت شناسایی انگیزه واقعی جنایت هستند ؛ متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت و جهت انجام در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

پاسخ
 سپاس شده توسط reza3212 ، نیلوفر 2000 ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ . ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
بی رحم ... :4fv:
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مرد گرگ نما در خیابان بدست پلیس دستگیر شد ( عکس )
  تاریخ برگزاری کنکور بدون تغییر ماند!
  عوامل اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی در ایلام دستگیر شدند.
Heart تصور اینکه بدون مبارزه شوروی علیه نازیسم، چه بر سر جهان می‌آمد، ممکن نیست
  آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریور/آماده‌سازی طرح الزام استفاده از ماسک در ا
  رئیس جمهور مکزیک نیروهای مسلح را به خیابان‌ها آورد
Heart فعال سیاسی اصولگرا: دولت پیشنهاد بودجه بدون نفت را تحت تاثیر گروه‌های فشار قبول نکر
  لخت شدن دختر در خیابان و انجام چالش آب یخ + عکس
  تسهیلات با تضامین ساده و بدون پیچیدگی‌های اداری ارائه شود
  تحلیل‌گر اسراییلی: ایران بازیگر قهاری است و بدون قاسم سلیمانی هم در منطقه نفوذ دارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان