امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر

#1
تغییرات در دروازه دو تیم بزرگ پایتخت و باز شدن دروازه این تیم‌ها باعث شد تا پرسپولیس و استقلال در صدر جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ نماینده‌ای نداشته باشند.


جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر 1







به گزارش "ورزش سه"، خروج 5 دروازه‌بان از لیست تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات باعث شد تا 25 دروازه‌بان با یکدیگر به رقابت بپردازند و در این میان تنها 4 تیم دروازه‌بان اول خود را هنوز تغییر ندادند.

در صدر این جدول، رشید مظاهری با عملکرد خوب خود در بازی قبلی ذوبی‌ها به دروازه‌بان برزیلی خوزستانی‌ها نزدیک شده بود اما با دوگلی که از پرسپولیسی‌ها دریافت کرد فاصله را به حالت قبل برگرداند.  

اول – فرناندو خسوس؛ کماکان روی قله

جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر 1

گلر برزیلی آبی پوشان خوزستانی بعد از سه دیداری که دروازه خود را بازشده دید در بازی اخیر این تیم در مقابل سایپا بازهم کلین شیت کرد تا همچنان در صدر جدول بماند. خسوس که تنها 8 بار اسیر مهاجمان حریف شده است با 12 بار بسته نگه‌داشتن دروازه خود سرآمد همه دروازه‌بان‌های لیگ برتر در کلین است، او دو بار نیز برای مهاجمان این تیم پاس گل ارسال کرده است و به‌طور میانگین هر 213.7 دقیقه یک‌بار دروازه خود را بازشده دیده است.

دوم – محمدرشید مظاهری؛ منهای دو دیدار

جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر 1

دروازه‌بان ذوبی‌ها با عملکرد خود در بازی‌های اخیر این تیم توانسته بود خود را به دروازه‌بان برزیلی خوزستانی‌ها برساند اما دو گلی که او در بازی برابر سرخ پوشان پایتخت دریافت کرد باعث شد عدد 12 را مقابل نام خود ببیند، بازی این دروازه‌بان در برابر سرخ‌های تهران و تبریز 6 گل را در کارنامه او ثبت کرد که از نظر آماری به ضرر رشید تمام شد، البته مظاهری در بازی برابر پرسپولیسی‌ها چند بار با سیوهای خود توانست دروازه این تیم را نجات دهد که مهار ضربه پنالتی کامیابی نیا که سومین پنالتی دفع شده توسط وی در لیگ پانزدهم محسوب می‌شود. مظاهری به‌طور میانگین هر 142.5 دقیقه یک‌بار دروازه خود را بازشده می‌بیند.

سوم – حامد فلاح زاده؛ این روزها روی نیمکت

جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر 1

دروازه سایپایی‌ها درصورتی‌که در بازی اخیر این تیم نیز به میدان نرود به دلیل عدم حضور در 60 درصد بازی‌های این تیم، از لیست اصلی خارج خواهد شد، فلاح زاده که در بازی‌های اخیر سایپا به میدان نمی‌رود در 10 دیداری که درون دروازه نارنجی پوشان ایستاد 6 بار دروازه خود را بازشده دید و در 5 دیدار نیز به کلین شیت پرداخت. او از نظر میانگین زمانی، هر 150 دقیقه یک‌بار دروازه خود را بازشده می‌بیند.

چهارم – محسن فروزان؛ بازگشت به اوج

جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر 1

دروازه‌بان سابق سیاه‌جامگان که از ابتدای فصل تاکنون در دو تیم به بازی پرداخته است، پس از جدایی از جمع سیاه‌جامگان در دو بازی اخیر برای راه آهنی‌ها به میدان رفت و با کلین شیتی که در این بازی‌ها برای این تیم کرد توانست علاوه بر بالا بردن جایگاه خود در جدول دروازه‌بان لیگ برتر، به کمک تیم جدیدش هم بیاید. فروزان در 12 دیداری که برای دو تیم به میدان رفت 10 بار دروازه خود را بازشده دید، او در 4 دیدار دروازه خود را بسته نگه داشت و سه بار هم به مهار ضربه پنالتی حریفان خودپرداخت، فروزان از نظر میانگین زمانی، هر 108 دقیقه یک‌بار دروازه خود را بازشده می‌بیند.

هنوز همان 4 دروازه‌بان
پس از برگزاری بازی‌های هفته نوزدهم هنوز هم 4 تیم هستند که ترکیب دروازه‌بان‌های اول خود را تغییر ندادند، استقلال خوزستان با خسوس، ذوب‌آهن با مظاهری، تراکتورسازی با اخباری و صبا با لک تمام بازی‌های خود در میدان حضور یافتند و این 4 نفر تنها دروازه‌بان‌هایی هستند که در تمام 1710 دقیقه‌ای که از لیگ پانزدهم گذشته است درون دروازه تیم‌هایشان حضور داشتند.

بازگشت به‌عنوان نفر اول
علی‌رضا بیرانوند و داود نوشی صوفیانی دروازه‌بان‌هایی هستند که با حضور در بازی‌های اخیر تیم‌هایشان بازهم به ترکیب اولیه بازگشتند، صوفیانی پس از دو بازی ابتدایی تیم گسترش جای خود را به گئورگیف داد تا اینکه در دو بازی اخیر این تیم پس از تعطیلات بازهم با اعتماد کمالوند درون دروازه ایستاد و بیرانوند نیز پس از حواشی ماه‌های اخیر خود درحالی‌که همگان تصور دور شدن او را از این تیم داشتند بازهم به‌عنوان دروازه‌بان اول نفتی‌ها پا به میدان گذاشت.

توضیح جدول
دروازه‌بان‌هایی که در بیش از 60 درصد بازی‌های تیمشان به میدان رفته‌اند در جدول اصلی قرارگرفته‌اند، دروازه‌بان‌ها بابت هر کلین شیت نیم امتیاز مثبت و برای مهار هر ضربه پنالتی نیز یک امتیاز مثبت. بابت هر گل خورده نیم امتیاز منفی دریافت می‌کنند. در میان دروازه‌بان‌های لیگ برتر خسوس از یک نظر با بقیه متفاوت است، او تاکنون دو پاس گل ارسال کرده است که بابت آن دو امتیاز دریافت کرده است.



جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر 1
جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  سهمیه سه شطرنجباز ایران در جمع ۱۰۰ نفر برتر جهان
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود
  پاس گل قایدی، بهترین پاس گل هفته
  قایدی، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الاهلی
Big Grin دروازه‌ای که 10 سانتی متر بزرگ‌تر بود! (عکس)
  آزمون بهترین بازیکن زنیت شد
  چه خبر از نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان