امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رونالدو: تقصیر خودم است که مردم را بدعادت کرده‌ام

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رونالدو: تقصیر خودم است که مردم را بدعادت کرده‌ام 1

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال‌مادرید، قبل از مصاف تیمش با رم در کنفرانسی خبری شرکت کرد و در مورد مسائل مختلفی از ضربه پنالتی عجیب مسی در بازی با سلتاویگو گرفته تا حضور زیدان روی نیمکت مربیگری تیمش به اظهارنظر پرداخت.

اين اولين بار از اكتبر سال 2013 به بعد بود كه كريس در كنفرانسي خبري حضور يافت و به همين خاطر درتك‌تك پاسخ‌هايش، پيغام‌هاي شفافي را مطرح كرد‌؛ البته در جريان اين كنفرانس سؤالي مطرح شد كه كريس را دلخور كرد. سؤالي در مورد ناكامي كريس در گلزني در بازي‌هاي خارج از خانه در طول اين فصل، باعث ناراحتي كريس شد و او اين‌گونه پاسخگوي اين سؤال شد: «از زماني كه من در اسپانيا حضور دارم تا حالا، يك بازيكن را به من بگوييد كه در خارج از خانه، بيشتر از من گل زده باشد‌؛ چنين بازيكني نداريم.»و حق هم با كريس است. او از زمان انتقالش به لاليگا، در تمامي تورنمنت‌ها، 153 گل خارج از خانه زده، بيش از هر بازيكن ديگري، در صورتي كه از آن زمان تاكنون مسي 137 گل خارج از خانه زده. اين گزيده‌اي از كنفرانس مطبوعاتي جنجالي كريس است:

پنالتي مسي مقابل سلتاويگو
خيلي مختصر و مفيد حرفم را مي‌زنم. مي‌دانم كه چرا مسي اين كار را كرد‌؛ بيشتر از اين چيزي نمي‌گويم. حالا هرچه مي‌خواهيد، خودتان برداشت كنيد.

ترديدها در مورد عملكرد او
اين طبيعي است. ديدگاه من اين است. وقتي يك بچه را بدعادت كني و همه چيز در اختيارش بگذاري و ناگهان دست از اين كار بكشي، او زير گريه مي‌زند. من هم مردم را بدعادت كرده‌ام. اميدوارم كه تا پايان فصل اوضاع به همين ترتيب پيش برود.

دوستي و رفاقت مثلث MSN به آنها در مسير سبقت از BBC كمك كرده؟
اين را جايي خوانده‌‌ايد يا به شما گفته‌اند؟ بگذاريد چيزي را براي‌تان تعريف كنم. در منچستريونايتد ما قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شديم، در صورتي كه من آن زمان با اسكولز، گيگز و فرديناند، حرفي به جز «صبح به‌خير» گفتن نداشتم ولي در آن زمان تيم فوق‌‌العاده‌اي داشتيم. نيازي نيست كه من با بن‌زما شام بخورم يا او را به خانه‌ام دعوت كنم. مهم‌ترين نكته، اتفاقاتي است كه در زمين رخ مي‌دهد‌؛ من به بوسه و بغل كردن نيازي ندارم.

ناكامي در گلزني در خارج از خانه از ماه نوامبر به بعد
از زماني كه من به اسپانيا آمدم، از يك بازيكن نام ببريد كه بيشتر از من در خارج از خانه گلزني كرده باشد. چنين چيزي وجود ندارد.

واكنش ريو فرديناند به اظهارات رونالدو
شلوار جين تنگ مي‌پوشيد مسخره‌‌اش مي‌كرديم!
اظهارات كريستيانو رونالدو مبني بر اينكه در طول سال 2008 كه در منچستريونايتد بوده است و با اين تيم فاتح ليگ قهرمانان اروپا شد، با هيچ كدام از هم‌تيمي‌هايش در يونايتد صحبت نمي‌كرده، واكنش ريو فرديناند را در پي داشته است. كريستيانو رونالدو گفته است در طول اين مسابقات با هم‌تيمي‌هايش حرف نمي‌زده: «در يونايتد من قهرمان اروپا شدم و در طول آن بازي‌ها با فرديناند، گيگز يا پل اسكولز اصلاً صحبت نمي‌كردم. به همديگر سلامي مي‌كرديم و هر كس سراغ كار خودش مي‌رفت.

آيا واقعاً مهم است كه شما در تيم‌تان دوستاني داشته باشيد؟ اين نظر شماست.» فرديناند كه كارشناس تلويزيوني ديدار چلسي و پاري‌سن‌ژرمن بود، در برنامه زنده به اين مسئله واكنش نشان داده است: «او- كريستيانو - ديگر از من خوشش نمي‌آيد! اتاقش چسبيده به اتاق من بود. باوركردني نيست!» گري لينكر، مجري برنامه، به فرديناند گفته است شايد بايد براي او غذا درست مي‌كرده اما فرديناند گفت: «او از غذاهايي كه من درست مي‌كردم، خوشش نمي‌آمد! راستش را بخواهيد من در رختكن منچستريونايتد عادت داشتم رونالدو را مسخره كنم و فكر مي‌كنم كه او به همين دليل از من دلخور است. او معمولاً با شلوارهاي جين تنگ به رختكن مي‌آمد و ما هم او را به خاطر تيپش مي‌كشتيم. البته كه او از اين رفتار ما خوشش نمي‌آمد.»
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  اظهارات جالب شجاع خلیل زاده؛ همین مردم صد تومان می‌دهند تا خانه بخرم
  علی قربانی روبروی کریس رونالدو (عکس)
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان