امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با EUROCOM Sky X9E آشنا شوید؛ لپتاپی که می‌تواند کامپیو‌تر شما را خجالت زده کند!

#1
کمپانی Eurocom جدید‌ترین لپتاپ را به نام Sky X9E Extreme Edition unlocked با بکارگیری پردازنده Core i7-6700K اینتل و کارت گرافیک GeForce GTX 980 انویدیا در کنار 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 و نمایشگر 17.3 اینچی 4K برای مصارف واقعیت مجازی معرفی کرد. اکنون مشتریان Eurocom یک پلتفرم با عملکرد بسیار بالا و کاملاً قابل ارتقا پذیر مقابل خود دارند که به آن‌ها آزادی عمل برای به سر حد جنون رساندن همه چیز را می‌بخشد.

با EUROCOM Sky X9E آشنا شوید؛ لپتاپی که می‌تواند کامپیو‌تر شما را خجالت زده کند! 1
در ساخت این لپتاپ از پردازنده و کارت گرافیک معمولی PC استفاده شده و از اورکلاکینگ نیز پشتیبانی می‌کند. به لطف برخورداری از سخت افزارهای دسکتاپی قدرتمند، EUROCOM Sky X9E از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند که البته مشخصات آن فرا‌تر از حداقل لازم برای پشتیبانی از این فناوری جدید است. بنابراین گیمر‌ها با تهیه این لپتاپ می‌توانند از بازی‌های 360 درجه از طریق هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift یا HTC Vive لذت ببرند. EUROCOM Sky X9E قدرتمند‌ترین لپتاپ دنیا است. این محصول قدرتمند همچنین کاملاً قابل ارتقا و سفارشی سازی است که انعطاف پذیری هم سطح با کامپیوترهای رومیزی را ارائه می‌کند. به دلیل پلتفرم انتخابی در این لپتاپ، کاربران می‌توانند‌‌ همان پردازنده‌های دسکتاپی و همچنین کارت‌های گرافیک سری GeForce انویدیا را نصب کنند.
با EUROCOM Sky X9E آشنا شوید؛ لپتاپی که می‌تواند کامپیو‌تر شما را خجالت زده کند! 1
برای نمایش خیره کننده‌ترین تصاویر، EUROCOM در این لپتاپ از یک نمایشگر IPS مات با وضوح 4K بهره گرفته که در مجموع دارای تعداد خارق العاده 8، 294، 400 پیکسل است. مطمئناً چنین هیولایی به حافظه ذخیره سازی بسیار پرسرعت‌تر از هارددیسک‌های معمولی نیاز خواهد داشت، از این رو شکاف توسعه M.2 PCIeX4 تبعیه شده امکان بکارگیری پرسرعت‌ترین درایوهای SSD را کاربر می‌بخشد. Sky X9E از پروتکل جدید NVMe برای بهبود عملکرد رسانه‌های ذخیره سازی پشتیبانی می‌کند. 
EUROCOM Sky X9E توان پردازشی گرافیکی خود را از کارت گرافیک دسکتاپی GeForce GTX 980 انویدیا با برخورداری از 2048 هسته CUDA و 8گیگابایت حافظه GDDR5 می‌گیرد. EUROCOM Sky X9E اولین لپتاپ دنیا با پشتیبانی از ارتقای کارت گرافیک آن هم با قابلیت نصب پردازنده های گرافیکی معمولی دسکتاپ است. کارت گرافیک GeForce GTX 980 انویدیا اورکلاک پذیرا است و از این رو گیمر‌ها خود می‌توانند دست بکار شده و محدود‌ها را در هم بکوبند. همچنین دو شکاف MXM در این لپتاپ تعبیه شده که امکان SLI دو کارت گرافیک GeForce GTX 980M و یا نصب یک کارت GeForce GTX 980 را ممکن می‌کند.
با EUROCOM Sky X9E آشنا شوید؛ لپتاپی که می‌تواند کامپیو‌تر شما را خجالت زده کند! 1
این لپتاپ شگفت انگیز نه تنها دارای سوکت کارت گرافیک و پردازنده دسکتاپ است، بلکه از چیپ‎ست Z170 اینتل و سوکت پردازنده LGA 1151 بهره می‌گیرد. بنابراین دست گیمر‌ها در ارتقای پردازنده و کارت گرافیک کاملاً بازخواهد بود. پردازنده Core i7-6700K مورد استفاده در این لپتاپ دارای 4 هسته پردازشی فیزیکی و در مجموع 8 thread با فرکانس پایه 4 گیگاهرتز است که در حالت توربو تا 4.2 گیگاهرتز نیز فرا می‌رود. این پردازنده با بکارگیری فناوری ساخت 14 نانومتری ساخته شده و با پتانسیل اورکلاک بسیار بالایی دارد. 
از دیگر قابلیت‌های قابل توجه این لپتاپ می‌توان بهره گیری از تراشه کنترلر مخصوص گیمینگ آنلاین Killer E2400، سیستم صوتی مخصوص گیمینگ و درگاه USB 3.1 / Thunderbolt 3 را برشمرد. وزن این لپتاپ 4.8 کیلوگرم است. با توجه به پیکربندی‎های سخت افزاری قابل انتخاب از سوی کاربر، قیمت این لپتاپ متفاوت خواهد بود.
منبع: techpowerup و شهرسخت افزار
پاسخ
 سپاس شده توسط Faust ، Fake frnd ، ρυяρℓє_ѕку
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان