امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«پسران بد» دستگیر شدند/ از ربودن دختران تا تیراندازی به سمت کارآگاهان پلیس+تصاویر

#1
افرادی که در قالب یک باند اقدام به زورگیری و ربودن دختران می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌در ساعت یک بامداد مورخه 07/11/1394 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره "سرقت به عنف خودرو" به کلانتری 118 ستارخان اعلام شد ؛ با حضور مأمورین کلانتری ، خانم جوانی به مأمورین اعلام کرد که توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو ماکسیما سفید رنگ مورد ربایش قرار گرفته و نهایتا سارقین پس از سرقت خودرو و دیگر اموال مالباخته متواری شدند .

پرونده در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت به عنف همراه با آدم ربایی" و به دستور قاضی شاهنگیان ، بازپرس شعبه چهاردهم دادسرای ناحیه 2 تهران،پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته :
مالباخته پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در مورخه 06/11/1394 ، به منزل یکی از دوستانم در بلوار فردوس – نبش خیابان ابراهیمی شمالی رفته و خودرو تویوتا لندکروز مشکی خود را در داخل کوچه پارک کرده بودم ؛... ؛ قصد سوار شدن به ماشین را داشتم که ناگهان فرد ناشناسی از پشت سر ، سوار ماشین شد و دهان مرا گرفت . نفر دوم ، از سمت در راننده سوار ماشین شد و چاقو را زیر گلویم گذاشت ؛ با جیغ و فریاد تلاش کردم تا در ماشین را باز نگه دارم اما نفر سومی با قدی بلند ، کنار ماشین آمد و در را بست ؛ همان لحظه دیدم که ماکسیمای سفید رنگی کنار ماشین من ایستاده است" .

زن جوان در ادامه اظهارات به کارآگاهان گفت : "با تهدید چاقو و ضرب و شتم شدید مرا به صندلی عقب برده و پارچه ای مشکی روی سرم کشیدند ؛ دستهایم را بستند و فرد دیگری پشت فرمان نشست و شروع به حرکت کرد . بهمراه خود مقداری طلا داشتم که قصد داشتم برای تعمیر به طلاسازی ببرم اما سارقین آنها را بهمراه مدارک شناسایی ، دو عدد گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی 12 میلیون تومان ، پول و چندین فقره چک حامل به مبلغ 60 میلیون تومان از من گرفتند ؛ نهایتا در داخل کوچه ای فرعی در منطقه ستارخان مرا از ماشین پیاده کرده و خودشان با تویوتا از محل متواری شدند . همان لحظه دوان دوان خودم را به خانه ای رساندم که آقایی داشت وارد آن می شد ؛ این آقا و خانواده اش پس از اطلاع از موضوع سرقت ، به من کمک کرده و به خانواده ام و همچنین 110 زنگ زده و موضوع را به آنها اطلاع دادند " .

کشف خودرو تویوتا :
با ثبت مشخصات خودرو تویوتا لندکروز به شماره انتظامی ایران 11/*** ي 13 در سیستم جامع پلیس ، مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در ساعت 14:00 مورخه 20/11/1394 ، در حین گشت زنی در محدوده پاسگاه نعمت آباد – کوی باقری به یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز مشکی پارک شده در محل مشکوک شدند ؛ در بررسی ارکان هویتی خودرو ( مشخصات خودرو ) مأمورین اطلاع پیدا کردند که خودرو دارای سابقه سرقت بوده و دستور توقیف آن از سوی اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شده است .

دستگیری اولین متهم :
با اعلام خبر کشف خودرو مسروقه ، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به محل کشف خودرو مراجعه و در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی یک شعبه بانک خصوصی و چند واحد تجاری در محدوده کشف خودرو شدند.

با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته این مراکز ، کارآگاهان موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو ماکسیما سفید رنگ به شماره انتظامی ... شدند که راننده تویوتا لندکروز پس از پارک خودرو در خیابان ، سوار آن شده و محل را ترک کرده بود .

سرانجام با اقدامات پلیسی ، جوانی 23 ساله بنام "سعید . ع" در خیابان سپاه شناسایی و در مورخه 06/12/1394 دستگیر شد ؛ متهم تلاش کرده بود تا با ایجاد درگیری فیزیکی از محل متواری شود که توسط کارآگاهان دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

اعترافات سعید :
"سعید . ع" پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی و مواجه حضوری با شاکی پرونده ، به عنوان یکی از سارقین مورد شناسایی قرار گرفت ؛ سعید که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، صراحتا به مشارکت در سرقت اعتراف و عنوان کرد که سرقت را به بهمراه یکی از دوستانش بنام "حمید . ح" و یکی از دوستان حمید انجام داده است .

سعید در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " روز سرقت در حوالی میدان صنعت در حال پرسه زنی و چرخیدن بودیم که یک دستگاه تویوتا لندکروز مشکی با یک راننده خانم جوان را شناسایی کردیم ؛ پشت سر ماشین بودیم که راننده تویوتا در بلوار فردوس توقف کرد و داخل یک مجتمع مسکونی شد ؛ حدود دو ساعت منتظر ماندیم تا مجددا زن جوان از مجتمع مسکونی خارج و به سمت تویوتا مراجعه کرد ؛ همان زمان بود که به سراغ زن جوان و ماشنی وی رفتیم [ و با تهدید چاقو اقدام به سوار کردن او کرده و از محل متواری شدیم ] " . 

دستگیری دو متهم دیگر پرونده :
با شناسایی مخفیگاه حمید در خیابان منوچهری ، کارآگاهان اداره یازدهم در ساعت 14:30 مورخه 06/12/1394 به مخفیگاه حمید مراجعه کردند ؛ در زمان ورود به مخفیگاه حمید ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم سوم پرونده بنام مهران . ح نیز در همان محل حضور دارد .

هر دو متهم اقدام به ایجاد درگیری شدید با کارآگاهان کردند ؛ در حین درگیری ، حمید در همان محل دستگیر اما مهران موفق به فرار شد ؛ تیمی از کارآگاهان برای دستگیری مهران ، به تعقیب او رفته اما ناگهان متهم اقدام به شلیک تیر به سمت آنها می کند .

با توجه به مسلح بودن متهم به اسلحه کمری و استفاده از آن ، کارآگاهان نیز اقدام به استفاده از سلاح می کنند ؛ در حین درگیری مسلحانه، مهران تلاش می کند تا ضمن متوقف کردن یک دستگاه خودرو پراید عبوری و گروگان گرفتن راننده پراید از محل متواری شود که کارآگاهان با شلیک گلوله به سمت لاستیک های خودرو مانع از حرکت پراید شده و همزمان متهم را نیز مورد اصابت چندین گلوله قرار می دهند و ضمن نجات جان راننده پراید ، مهران را دستگیر و جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل می کنند ؛ در بازرسی از خشاب اسلحه کمری بدست آمده از متهم چند ین فشنگ جنگی نیز کشف شد .

اعتراف به سرقت به شیوه تصادف ساختگی :
همزمان با انتقال "مهران . ح" به بیمارستان ، "حمیدرضا . ت" ( 25 ساله ) به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و در همان تحقیقات اولیه صراحتا به سرقت تویوتا لندکروز اعتراف کرد ؛ وی در اعترافاتش عنوان کرد که حدود دو ماه پیش نیز در یک تصادف ساختگی و با همدستی دوستانش ( مهران و سعید ) یک دستگاه خودرو سوناتا را در خیابان ستاری از یک راننده خانم سرقت کرده اند .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : تحقیقات از دو متهم پرونده ( سعید و حمید ) در مراحل اولیه قرار داشته و متهم سوم پرونده نیز به محض پایان اقدامات درمانی ، جهت تحقیقات به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل می شود .

سرهنگ آریا حاجی زاده در پایان این خبر عنوان داشت : "از سوی بازپرس محترم پرونده قرار قانونی برای هر سه متهم پرونده صادر و تحقیقات جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهمین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد ، بویژه توسط سرنشیان یک دستکاه خودرو ماکسیما سفید رنگ مورد سرقت ، تهدید و ... قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند " .
 

«پسران بد» دستگیر شدند/ از ربودن دختران تا تیراندازی به سمت کارآگاهان پلیس+تصاویر 1

 

«پسران بد» دستگیر شدند/ از ربودن دختران تا تیراندازی به سمت کارآگاهان پلیس+تصاویر 1

 

«پسران بد» دستگیر شدند/ از ربودن دختران تا تیراندازی به سمت کارآگاهان پلیس+تصاویر 1

 

«پسران بد» دستگیر شدند/ از ربودن دختران تا تیراندازی به سمت کارآگاهان پلیس+تصاویر 1

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پس از اینستاگرام و واتساپ گوگل پلی و اپ استور نیز فیلتر شدند !
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
Earth ایجاد مزاحمت پسران اروپایی برای دختران با پایانی تلخ +ویدیو
  مرد گرگ نما در خیابان بدست پلیس دستگیر شد ( عکس )
  دختران بی حجاب در سواحل شمال ایران (عکس)>_<
  چینی ها در لامپ خوری هم بهترین شدند!
  دعوت دختران به خانه های خالی
  اتو کردن سینه دختران در یک قبیله!! (عکس)
  عوامل اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی در ایلام دستگیر شدند.
Heart تظاهرات ماموران پلیس، دولت فرانسه را به واکنش واداشت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان