امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه انگیزه ورزش کردن را افرایش دهید؟

#1
چگونه انگیزه ورزش کردن را افرایش دهید؟ 1

کنار گذاشتن موانع ذهنی گذشته، می‌تواند در را برای ایده‌های جدید و نگاه‌های تازه باز کند.
نه قرص، نه رژیم و نه جراحی پلاستیک، هیچکدام نمی‌توانند جای تحرک داشتن را بگیرند.

۱- این حقیقت را بپذیرید که باید ورزش کنید


اگر بیشتر وقت‌تان را می‌نشینید و می‌خواهید وزن کم کنید و سالم باشید، ورزش یک ضرورت است. نه قرص، نه رژیم و نه جراحی پلاستیک، هیچکدام نمی‌توانند جای تحرک داشتن را بگیرند. رسیدن به این حقیقت معمولاَ انجامش را کمی راحت‌تر می‌کند و خبر خوش این‌که انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. ورزش حتماً نباید در باشگاه باشد و یا ساعت‌ها وقت ببرد. دانستن این‌که می‌توانید تجربه ورزشی خودتان را خلق کنید، به شما انگیزه داده و به حرکت وا می‌دارد.
۲- سبک زندگی خود را بشناسید
در گذشته ما دلایل زیادی برای حرکت کردن داشتیم. مجبور بودیم خودمان چمن‌ها را بزنیم، ظرف‌ها را با دست بشوییم، مسیر سربالایی رفت و برگشت به مدرسه را با وجود برف فراوان با پای پیاده طی کنیم و … نکته اینجاست که امروزه همه‌چیز عوض شده و ما نمی‌توانیم به گذشته برگردیم.
بیشتر ما قادر نیستیم کامپیوتر، تلویزیون، اتومبیل و گوشی تلفن را کنار بگذاریم. همه این چیزها برای ما مهم و مفید هستند، اما اگر اجازه دهیم بر ما تسلط پیدا کنند، می‌توانند منجر به مشکلاتی برای سلامتی‌مان شوند. آگاهی یافتن از مسئولیت‌مان و همچنین درک نیاز به ایجاد تعادل، ما را یک قدم به ایجاد تغییر در سبک زندگی نزدیک‌تر می‌کند.
چگونه انگیزه ورزش کردن را افرایش دهید؟ 1
۳- از ورزش وسیله‌ای برای خود بسازید
برای بسیاری از افراد، ورزش وسیله‌ای برای رسیدن به هدف است؛ راهی برای کاهش وزن و رسیدن به اندامی متناسب یا حداقل اندامی بهتر از آنچه هم‌اکنون دارند. اهداف مربوط به آینده، مناسب و خوب هستند اما روی دیگر این سکه این است که اگر آن هدف را از دست بدهید، دیگر پایبند ماندن به ورزش بسیار سخت خواهد شد. به‌عبارتی دیگر، باید تمرینات برای شما ارزشمند باشند، چه به هدف‌تان برسید و چه نه.

۴- شیوه ورزشی خودتان را پیدا کنید
معمولاً روند رایج ورزش شامل چیزهایی مانند باشگاه‌ها، دستگاه‌های هوازی و کلاس‌های فیتنس می‌شود. فکر کردن به انجام این کارها نباید باعث شود کنار بکشید. خوشبختانه شما آزاد هستید تا هرگونه فعالیتی را که دوست دارید انجام دهید. اگر از باشگاه خوش‌تان نمی‌آید، مجبور نیستید عضوش شوید تا سالم بمانید.
اگر تکرار را دوست ندارید و کار با دستگاه هم حوصله‌تان را سر می‌برد، می‌توانید فعالیت‌های دیگری مانند بسکتبال انجام دهید. اگر انجام کارهای ساده را می‌پسندید می‌توانید در طول روز پیاده‌روی کنید و یا برای خرید از فروشگاه زمان بیشتری گذاشته و بیشتر بگردید. ببینید چه دوست دارید، مهم انگیزه ورزش کردن است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ☚آیا میدانید و دانستنی های خود را در اینجا قرار دهید☛
Lightbulb چگونه صورت خود را استخونی و زیبا کنیم؟
  چگونه استرس را ازبین ببریم؟
  ساخت پوششی برای نامرئی کردن اجسام کوچک
  فولاد چیست؟ و چگونه ساخته می شود؟
  چگونه در ایران می توان یک مدل موفق شد؟
  غلبه کردن اسرائیل در مشکل کم آبی
  ترفند شرابی کردن مو
  چگونه زبان انگلیسی یاد بگیریم؟
  چگونه مقاله بنویسیم؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان