امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین و شیک ترین هتل های آنتالیا

#1
بهترین و شیک ترین هتل های آنتالیا
The best hotels in Antalya
تور آنتالیا یکی از تورهای مورد علاقه ایرانیان است . آنتالیا یکی از مهم ترین شهر های توریستی ترکیه است. دلایل مختلفی از جمله قیمت مناسب تور و هتلهای لوکس و مجلل آنتالیا در انتخاب این تور تاثیر گذارند . هتل های آنتالیا بدلیل کیفیت خدمات منحصر بفرد بوده و با هتلهای مجلل آمریکا و اروپا رقابت می نماید.هتل مجلل ساخته شده در سواحل آنتالیا یکی از ویژگیهای بارز آنتالیا محسوب می شود . استان انتالیا ترکیه به طور کلی به ۵ ناحیه تقسیم شود و بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا در این پنج ناحیه پراکنده می باشد .


بهترین و شیک ترین هتل های آنتالیا


1-هتل مردان پالاس آنتالیا (Mardan Palace)

هتل مردان پالاس آنتالیا در سال ۲۰۰۹ در منطقه Lara شهر آنتالیا افتتاح شد. برای ساخت این هتل بیش از ۱٫۴ میلیارد دلار هزینه شده است. این هتل گرانترین و لوکس ترین هتل در منطقه اروپا و مدیترانه محسوب میشود. همچنین استخر این هتل آنتالیا جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم آن با بیش از ۲۴۰۰ ماهی جزء بزرگترین های اروپا محسوب میشوند.این هتل دارای ۵۶۰ اتاق میباشد و برای ساخت ساحل اختصاصی آن بیش از ۹۰۰۰ تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر به کار گرفته شده است. ۱۰۰۰۰ متر مربع طلا ، ۵۰۰۰۰۰ قطعه کریستال و بیش از ۲۳۰۰۰ متر مربع مرمر ایتالیایی در ساخت این بنا به کار گرفته شده است. هتل مران پالاس تا مرکز آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر  فاصله دارد و با ماشین در عرض ۲۰ دقیقه به آنجا خواهید رسید . معماری این هتل برگرفته از سه مکان معروف است : سرای دولماباچه ( در شهر استانبول ) با هنر دوره عثمانی ساخته شده از طلا ، پل گالاتا برگرفته از طرح داوینچی و برج مایدن . آبنماهای منحصر به فرد ، قطار در داخل محوطه هتل ، استخرهای رویایی ، رستوران های مجلل و همه آنچه که از این مکان رویایی در نظر شماست از مردان پالاس یک قصر با شکوه ساخته است .

2– هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا (Rixos Premium Belek)

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا ، در ۵۰ کیلومتری شهر آنتالیا و ۴۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است . هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا (واقع در منطقه بلک) عضو مجموعه هتل های زنجیره ای Rixos و یکی از معروف ترین و بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا میباشد . هتل مجلل ریکسوس پرمیوم دارای پارک آبی مجزا و نمایش اختصاصی دلفین است و با دارا بودن بیش از ۹۰۰ نفر پرسنل و ۶۴۰ اتاق متنوع تمامی نیازهای شما را فراهم می آورد . هتل ریکسوس پرمیوم یک هتل ۵ ستاره سوپر لوکس در شهر بلک در نزدیکی آنتالیا می باشد . هتل با قرار گرفتن در منطقه به وسعت ۴۰۵۰۰۰ متر مربع مملو از درختان سرو و ساحلی بطول یک کیلومتر ، مرکز خرید و خیابانهای داخل آن و نهایتا امکانات موجود ، هتل را به مانند یک شهر کاملا اختصاصی تبدیل کرده است . هتل ریکسوس پرمیوم در آنتالیا ساحل اختصاصی شنی و دارای پلاژ اختصاصی نیز می باشد و تا لب آب ۲۰۰ متر فاصله دارد .

۳ – هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا (Rixos Sungate)

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا در دهکده زیبای بلدیبی و در سواحل بسیار زیبای مدیترانه بطول یک کیلومتر و در زمینی به مساحت  ۲۵۰ هزار متر مربع واقع گردیده است . با این وسعت ، مجتمع هتل Rixos Sungate می تواند تا ۳۰۰۰ میهمان را در ۱۱۰۷ اتاق با امکانات درجه یک که راضی کننده سخت ترین سلیقه ها ست ، پذیرا باشد . دهکده بلدیبی یکی از مناطق پر طرفدار کمر برای تابستان می باشد. موقعیت و امکانات هتل آن را مقصدی مناسب در میان هتل های آنتالیا  برای زوجهای جوان و خانواده ها کرده است . شهر کمر ۱۰ کلیومتر ، آنتالیا ۳۵ کلیومتر و فرودگاه ۴۵ کلیومتر با هتل فاصله دارد.همچنین سالن هایی مخصوص اجتماعات و دیدارهای رسمی و کاری تعبیه شده و آماده ی سرویس دهی می باشند.

۴ – هتل الا کوالیتی بلک آنتالیا (Ela Quality)

hotel-clipart-284×300-qpr هتل الا کوالیتی بلک آنتالیا ، هتلی ۵ ستاره و اقامتگاهی منحصر به فرد است که داری ۱۱۰۰۰۰متر مربع مساحت بوده و در اسکله بلک واقع شده است . ساحل ماسه ای و پلاژ اختصاصی هتل تا لب دریا تنها ۱۰۰ متر فاصله داشته و به تمام امکانات و تفریحات ساحلی کامل مجهز می باشد . مکانی که هتل الاکوالیتی در آن واقع شده از طبیعت و آب و هوای سواحل مدیترانه برخوردار بوده و بسیار زیبا و چشم نواز است . امکاناتی گسترده و نیروهای خدماتی ورزیده نیز نقش پر رنگی در موفقیت این هتل مجهز داشته و باعث شهرت آن شده اند . فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵کیلومتر و تا مرکز بلک ۱۰ دقیقه است . در ضمن  پذیرایی در هتل به صورت یو -آل ( صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام و استفاده از کلیه نوشیدنی ها نامحدود و رایگان ) انجام می پذیرد . تمام این عوامل سبب شده تا گردشگران از نقاط مختلف دنیا  هتل ۵ ستاره  الا کوالیتی آنتالیا را به عنوان مقصد رویایی خود انتخاب نمایند . و در آخر هتل ۵ ستاره الاکوالیتی بلک اقامتی سرشار از نشاط و تجربه های شیرین را برای میهمانان تور آنتالیا به همراه دارد .

۵ – هتل وو کرملین پالاس آنتالیا (Wow Kremlin Palace)

هتل WOW Kremlin Palace ، با مساحتی به بزرگی ۷۵۰۰۰ متر مربع ، با علایق تمام میهمانان سازگار میباشد. گروه تدارکات حرفه ای هتل ، در طی روز ، به برگزاری بازی بیلیارد و نمایش های فوق العاده شبانه می پردازند. باشگاه کودکان هتل نیز با فراهم آوردن محیطی امن ، تعطیلات کودکان و نوجوانان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.با اقامت در هتل بین اللملی ۵ ستاره و مجلل WOW Kremlin Palace و بهره مندی از امکانات آن از جمله استخر بزرگ آب گرم ، سالن ورزش ، فعالیت ها و تفریحات منتوع ، از تعطیلات خود لذت ببرید. حتما به استخرهای آب گرم هتل سربزنید تا رفع خستگی کرده و حس طراوت و شادابی جوانی را در خود زنده کنید . سونا و حمام ترکی و بهره مندی از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه ای هتل را فراموش نکنید.این هتل از سه ساختمان که در سبک روسی ساخته شده اند تشکیل شده است. انتخاب هتل Wow Kremlin Palace برای کسانی که دوست دارند تفریحات متنوعی را در حال و هوای روسی تجربه کنند مناسب است .
تبلیغات خلاف قوانین است 
آگهی
#2
بسته شد / لطفا عکس قرار بدید !
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین مکان برای سفر داخلی در تابستان
  بهترین زمان برای سفر به تایلند
Rainbow بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام است؟
  صومعه ی سوملا در ترابزون ترکیه یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین صومعه های دنیای مسیحیت
  توصیه‌هایی برای یک سفر خوب به آنتالیا و کوش‌آداسی
Shocked شهر قدیمی آنتالیا کالیچی
Photo معرفی بهترین هتل های دبی
  آرام ترین و آرامش بخش ترین مکان های گردشگری
  بهترین مکان ها برای چتربازی در جهان
  سفر به ترکیه و بهترین مکان های دیدنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان