امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معجزه آلوئه ورا برای سلامتی و درخشش پوست

#1
معجزه آلوئه ورا برای سلامتی و درخشش پوست

تحقیقات حاکی از آن است که استفاده از آلوئه ورا می‌تواند در مدتی بسیار کوتاه تاثیرات معجزه‌آسایی برای حفظ سلامت و طراوت پوست داشته باشد.
معجزه آلوئه ورا برای سلامتی و درخشش پوست 1به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از دیرباز، آلوئه ورا به علت داشتن خواص دارویی و زیبایی بسیار معروف بوده است. بسیاری افراد برای حفظ طراوت و شفافیت پوست خود از کرم‌ها و لوسیون‌های بسیار گران استفاده می‌کنند و گاهی نیز نتیجه مناسبی نیز نمی‌گیرند و حتی از اثرات جانبی آن مواد رنج می‌برند. این در حالی است که آلوئه ورا می‌تواند قطعی‌ترین و تضمین‌شده‌ترین درمان طبیعی برای حفظ سلامتی و درخشش پوست باشد.

برای این کار کافی است صورتتان را به خوبی با آب بشویید و خشک کنید. یک عدد برگ آلوئه ورا بردارید و آن را از وسط نصف کنید و بخشی از آن را بردارید، سعی کنید بیشتر از مقدار مصرفی خود برندارید. به کمک یک چاقو لبه‌های آن را از دو طرف ببرید و سعی کنید که داخل برگ را باز کنید و کمی پوست رویی آن را بکنید.

سپس به کمک دستتان آن را باز کنید. اگر به راحتی باز نشد، می‌توانید از چاقو کمک بگیرید. به وسیله یک قاشق، مایع موجود در وسط آن را دربیاورید و نگذارید که هیچ مقداری از آن هدر رود. آن مایع جمع‌آوری‌شده را به کمک انگشتانتان روی پوست صورتتان بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه در آن حالت بماند. سپس با آب ولرم صورتتان را بشویید و از نتایج حیرت‌آور آن لذت ببرید.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان