امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی آئودی A4 آلرود مدل ۲۰۱۷

#1
اگر می‌خواهید از تمامی مزایای خودروهای کراس اوور در غالب یک خودروی سواری بهره‌مند باشید بهترین انتخاب آئودی A4 آلرود جدید است. نسل دوم این خودرو با پیشرانه‌های جدید و تعلیق تجدیدنظر شده عرضه‌شده است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی آئودی A4 آلرود مدل ۲۰۱۷ 1

البته A4 آلرود همانند گذشته درواقع همان A4 آوانت با پکیج آفرود است اما برای کسانی که به دنبال خودرویی سواری هستند اما می‌خواهند گاهی اوقات در جاده‌های ناهموار هم رانندگی کنند، A4 آلرود گزینهٔ وسوسه‌انگیزی محسوب می‌شود.

ابعاد A4 آلرود تقریباً مشابه A4 آوانت است و فقط کمی در طول و ارتفاع رشد داشته است به‌نحوی‌که با طولی برابر با ۴٫۷۵ متر و ارتفاع ۱٫۴۹ متر، ۳ سانتیمتر طول و ۶ سانتیمتر ارتفاع بیشتری نسبت به مدل آوانت دارد. درحالی‌که عرض و فاصلهٔ طولی آن با A4 آوانت یکسان است.

آئودی A4 آلرود دارای صندوق باری به حجم ۵۰۴ لیتر است که در صورت خواباندن صندلی‌های عقب این میزان تا ۱۵۰۹ لیتر افزایش میابد. درِ صندوق به‌صورت برقی باز و بسته می‌شود و مجهز به سنسور تشخیص پا در زیر سپر هم هست که با بردن پا به زیر سپر، درِ صندوق به‌صورت خودکار باز می‌شود.

طراحی داخلی آلرود کاملاً شبیه به برادران سدان و استیشن خود است و به‌صورت استاندارد مجهز به یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی با سامانه MMI آئودی است درحالی‌که گزینه‌های نمایشگر بزرگ‌تر ۸٫۳ اینچی، سامانه نمایشگر سربالا و صفحه‌نمایش بزرگ ۱۲٫۳ اینچی هم برای آن قابل سفارش است. سرنشینان عقبی نیز می‌توانند از تبلت آئودی برای سرگرمی استفاده کنند. سیستم صوتی با ۱۹ بلندگو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک لوکس و سامانه نور داخلی نیز به‌صورت آپشن قابل سفارش هستند. این خودرو به‌صورت استاندارد به اینترنت ۴G LTE مجهز است و گوشی‌های هوشمند IOS و اندروید نیز قابلیت اتصال به خودرو را دارند.

آئودی تاکنون پیشرانه‌های A4 آلرود که در ایالات‌متحده عرضه می‌شوند را اعلام نکرده است و به همین دلیل ما فعلاً به معرفی پیشرانه‌های عرضه‌شده در اروپا می‌پردازیم. البته بدیهی است که این خودرو همانند گذشته مجهز به سامانه AWD کواترو برای افزایش توانایی‌های آفرود شده است. بعلاوه این خودرو توانایی یدک کشی تا ۲۱۰۰ کیلوگرم را نیز داراست.

این خودرو با طیف وسیعی از موتورها که شامل یک نمونهٔ بنزینی TFSI و پنج نمونهٔ دیزل TDI می‌شود عرضه خواهد شد؛ اما متأسفانه با توجه به افکار عموی منفی کنونی در رابطه با موتورهای دیزل گروه فولکس‌واگن (و همین‌طور آئودی)، به‌احتمال‌قوی A4 آلرود در ایالات‌متحده فقط با پیشرانه بنزینی TFSI عرضه خواهد شد. البته این بدان معنا نیست که موتور بنزینی بد است و پیشرانه TFSI آن موتوری قوی و کارآمد محسوب می‌شود اما نکته منفی اینجاست که قوی‌ترین موتورهای A4 آلرود از نوع دیزل هستند.

موتور بنزینی TFSI این خودرو ۴ سیلندر ۲ لیتری با ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور است که ۳۲ اسب بخار قدرت و ۲۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به قبل تولید می‌کند. انتقال این نیرو توسط گیربکس ۷ سرعته S-Tronic صورت می‌گیرد که شتاب صفرتا ۹۶ کیلومتری برابر با ۶٫۱ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۴۶ کیلومتر را به همراه مصرف سوخت ترکیبی ۶٫۳۶ لیتر در صد کیلومتر برای A4 آلرود به ارمغان می‌آورد.

پیشرانه‌های دیزل TDI هم مانند موتور TFSI بنزینی قوی و کارآمد هستند. در ابتدا این خودرو با دو موتور دیزل و هر یک با دو سطح قدرت عرضه می‌شود. موتور اول ۲ لیتری چهار سیلندر با ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است. همین موتور با قدرت ۱۹۰ اسب بخار هم قابل سفارش است. نمونهٔ ۱۹۰ اسبی، A4 آلرود را در ۷٫۸ ثانیه به ۹۶ کیلومتر در ساعت رسانده و حداکثر سرعت ۲۲۰ کیلومتر رأی برای آن فراهم می‌کند. مصرف سوخت این مدل که با گیربکس ۷ سرعته S Tronic عرضه می‌شود به‌طور میانگین ۴٫۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

پیشرانه بعدی ۳ لیتری ۶ سیلندر با ۲۱۸ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است. نوع دیگری از این موتور نیز با قدرت ۲۷۲ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر نیز قابل سفارش است. این موتور که قوی‌ترین موتور A4 آلرود محسوب می‌شود فقط در ۵٫۵ ثانیه آن را از صفر به‌سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رساند درحالی‌که به‌صورت میانگین ۵٫۳۵ لیتر گازوئیل در هر صدر کیلومتر مصرف می‌کند.

البته طبق اعلام آئودی در آینده پیشرانه دیزل ۲ لیتری دیگری با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور هم به لیست سفارشات افزوده خواهد شد.

آئودی از همان سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده‌ای که در مدل‌های A4 و Q7 بکار برده است در A4 آلرود هم استفاده کرده است. تعدادی از این سیستم‌ها عبارت‌اند از: کروز کنترل تطبیقی که با کنترل دریچه گاز و ترمز قادر به هدایت خودرو تا سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت است، سامانه کمک پارک، سیستم اجتناب از برخورد و کنترل ثبات و پایداری الکترونیکی. همچنین سامانه کنترل تریلر نیز گزینهٔ جدیدی است که در A4 آلرود ۲۰۱۷ نصب‌شده است و می‌توان با کمک آن از طریق سامانهٔ MMI تریلر را به‌راحتی کنترل و هدایت کرد.

فروش آئودی آلرود A4 جدید از تابستان امسال در اروپا باقیمت پایهٔ ۴۴٫۷۵۰ یورو (۴۸٫۶۹۰ دلار) آغاز می‌شود اما هنوز مدل‌های مخصوص ایالات‌متحده قیمت‌گذاری نشده‌اند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی آئودی A4 آلرود مدل ۲۰۱۷ 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی آئودی A4 آلرود مدل ۲۰۱۷ 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی آئودی A4 آلرود مدل ۲۰۱۷ 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی آئودی A4 آلرود مدل ۲۰۱۷ 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی آئودی A4 آلرود مدل ۲۰۱۷ 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی دو خودرو محصول جدید توسط MG
  خودرو بی ام و آلپینا B8 گرن کوپه مدل 2022 معرفی شد
  معرفی نسخه مسابقه ای ابر خودروی 720s
  معرفی پیکاپ جدید پژو لندترک
  هیوندای بایون 2021 معرفی شد
  معرفی 2 خودرو محبوب در بازار ایران
  معرفی 3 شاسی بلند خانوادگی و زیبا
  نسل آیندهٔ آئودی A8
  خودرو آئودی E-TRON ایمن‌ترین اتومبیل الکتریکی جهان +تصاویر
  مرسدس بنز AMG G63 با تیونینگ منصوری معرفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان