امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تبلت جدید انویدیا شیلد به‌زودی از راه می‌رسد

#1
تبلت جدید انویدیا شیلد به‌زودی از راه می‌رسد 1
در گذشته نه‌چندان دور، چیپست‌های انویدیا (NVIDIA) در محصولات سازندگان مختلف به کار گرفته می‌شدند. اما طی سال‌های اخیر، برند‌های مختلف به سمت تراشه‌های اسنپدراگون SoC کوالکام رفته‌اند و دیگر از چیپ تگرا SoC انویدیا استقبال مناسبی نمی‌شود. به همین دلیل کمپانی انویدیا سعی کرده است با ساخت محصولات مختلف نظیر تبلت انویدیا شیلد درآمد خود را در سطح مناسب نگه دارد.



همانطور که گفتیم، با توجه به عدم استقبال سازندگان از قطعات سخت‌افزاری انویدیا، این کمپانی محصولات مختلف و اختصاصی خود را روانه بازار گرفته است. امروز نیز در فرم جدید FCC از محصول جدید این کمپانی اطلاعاتی در فضای وب منتشر شده است.

روز گذشته، سرویس FCC پرونده اخذ گواهی برای تبلت جدید انویدیا با شماره مدل P2290W را منتشر کرد؛ محصولی که از رادیو در بخش اتصالات بلوتوث و وای‌فای بهره می‌برد.

مشاهده یک فرم جدید از سرویس FCC ذهن ما را به سمت سخت‌افزار جدید و بهتر در این تبلت می‌برد. اما چطور می‌توان در این زمینه مطمئن شد؟ شاید این محصول به نسبت نسخه قبلی خود، تنها در برخی قسمت‌ها بهبود یافته بوده و هدف اصلی آن بازار میان‌رده‌ها باشد؟

نسل دوم انویدیا شیلد ، قدرتمند یا مقرون به صرفه؟

درست است که کمپانی انویدیا در این زمینه سکوت کرده و اطلاعات خاصی را لو نداده، اما مشخصات محدود منتشر شده در پرونده FCC سرنخ مناسبی جهت اطمینان از مشخصات مختلف دستگاه است. بزرگ‌ترین سرنخ ما در این پرونده، ابعاد تبلت هستند که با 218 میلی‌متر عرض و 123 میلی‌متر بلندی درج شده‌اند. نسل کنونی تبلت انویدیا با نام شیلد کا 1 (NVIDIA Shield) با ابعاد 221 در 126 میلی‌متر در دسترس است. علاوه بر این، ضخامت محصول نیز در گزارش FCC از 9.2 میلی‌متر به 8 میلی‌متر کاهش را شامل می‌شود. همچنین تبلت جدید انویدیا با 350 گرم وزن به نسبت تبلت انویدیا شیلد کا 1، با 356 گرم سبک‌تر شده است.

با این حال حتی مشخص شدن تمامی ابعاد و وزن محصول به ما در شناسایی قطعات داخلی تبلت کمک چندانی نمی‌کند. سال گذشته شایعاتی از بهره‌گیری تبلت جدید شیلد انویدیا از تراشه قدرتمند تگرا ایکس وان SoC با پردازنده گرافیکی 256 هسته Maxwell (جهت ارائه تجربه گرافیکی فوق‌العاده بالا) در فضای وب منتشر شد. شایعات پیرامون تاریخ رونمایی و عرضه این تبلت نادرست بودند و حالا شاید انویدیا بخواهد این محصول را در سال جاری روانه بازار کند. اگر شماره نهایی مدل این تبلت همان P2290W باقی بماند، احتمالا به زودی شاهد رونمایی از تبلت جدید انویدیا شیلد خواهیم بود.
تبلت جدید انویدیا شیلد به‌زودی از راه می‌رسد 1


پاسخ
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد اپل همراه با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی کمتر عرضه می‌‌شوند
  تبلت های جدید و متفاوت از سامسونگ
  آموزش روت و نصب ریکاوری تبلت با استفاده از Odin
  آموزش تعمیر تبلت
  تصاویر بزرگترین تبلت دنیا
  تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد
  آپدیت اندروید مارشمالو برای تبلت ال جی جی پد ایکس 10.1 منتشر شد
  تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد
  تبلت ASUS ZenPad Z8 با نمایشگر 7.9 اینچی 2K معرفی شد
  تبلت سرفیس پرو ۵ با نمایشگر اولترا اچ دی 4K شهریور امسال عرضه می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان