امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

The Roll_ عکسهای شما را تحلیل و مرتب میکند!

#1
برای شما هم پیش آمده که میان عکس‌های گوشی‌تان بگردید و عکس موردنظرتان را پیدا نکنید؟ ما روزانه چندین عکس می‌گیریم که همه در بخش گالری موبایلمان ریخته می‌شوند و نهایتا براساس تاریخ و مکان گرفته شدن عکس دسته‌بندی می‌شوند. با این ترتیب، اصلا عجیب نیست که عکس‌ها گم‌وگور شوند!

 
The Roll_ عکسهای شما را تحلیل و مرتب میکند! 1

 
The Roll اپلیکیشنی است مخصوص آی‌اواس که کارش مرتب‌کردن عکس‌های شماست. این اپلیکیشن به‌طور خودکار عکس‌های شما را برچسب‌گذاری می‌کند، درنتیجه می‌توانید با جست‌وجوی موضوعی عکس‌هایتان را راحت‌تر پیدا کنید. The Roll همچنین عکس‌های شما را بر اساس مراسم مختلفی که در آنها گرفته شده‌اند هم دسته‌بندی می‌کند و عکس‌های کم‌وبیش یکسان را نیز شناسایی می‌کند و کنار هم قرار می‌دهد.

The Roll_ عکسهای شما را تحلیل و مرتب میکند! 1

اگر تا اینجا به نظرتان The Roll اپلیکیشنی معمولی آمده، دیگر ویژگی آن شاید نظرتان را عوض کند. این اپلیکیشن با بررسی میلیون‌ها الگوریتم از بهترین عکس‌های جهان به الگوریتمی رسیده که بهترین عکس‌های شما را پیدا می‌کند و عکس‌هایتان را بر این اساس هم دسته‌بندی می‌کند.

با The Roll گالری عکس باهوش‌تری خواهید داشت و از شر اسکرول‌کردن برای یافتن عکس دلخواهتان خلاص می‌شوید؛ عکس‌ها مرتب و دسته‌بندی‌شده در اختیار شما خواهند بود.




اپ استور : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.gsm.ir/download/redirect/?cid=31716&url=https://itunes.apple.com/us/app/roll-automatically-organize/id1051300668?mt=8
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان