امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیگیری اخبار داغ و دست اول روز با اپلیکیشن خبرخوان اندرویدی Quote

#1
پیگیری اخبار داغ و دست اول روز با اپلیکیشن خبرخوان اندرویدی Quote 1


استفاده از فیدخوان های RSS برای دنبال کردن اخبار روز مزایای بسیاری به همراه دارد: هم می توانید سریع تر از باز کردن سایت های منبع با مرورگر خبرها را بخوانید، هم صدها منبع خبری را از یک جا دنبال کنید و هم اینکه به متن اخبار در حالت آفلاین هم دسترسی داشته باشید.

این سه دلیل و ده ها موضوع دیگر باعث شده تا اهمیت فیدخوان های خبر برای بعضی افراد از نان شب هم واجب تر باشد، خصوصا کسانی که به دلیل مشغله کاری نمی توانند زمان زیادی را به دنبال کردن خبرها از منابع مختلف اختصاص بدهند.

اپلیکیشن Quote که امروز معرفی می کنیم، با پشتیبانی کامل از زبان فارسی یکی از فیدخوان های بسیار خوبی است که در پلتفرم اندروید می توانید به سراغش بروید. این اپلیکیشن در اصل برای خواندن و همگام سازی فید حساب های کاربری Feedly و Inoreader به طور همزمان طراحی شده، اما منابع خبری دلخواه را هم می توان به طور دستی به آن اضافه کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیگیری اخبار داغ و دست اول روز با اپلیکیشن خبرخوان اندرویدی Quote 1

با Quote می توانید در فید خبری هر تعداد سایتی که دوست دارید مشترک شوید. با انجام این کار، هر بار که به اینترنت متصل شوید فید شما در Quote با جدیدترین اخبار وبسایت های مشترک شده به روز رسانی و برای مطالعه در حالت آفلاین کَش می شود. حالا هر خبری را که بخوانید، به طور خودکار به دسته Read منتقل شده و مواردی که نخوانده اید در قسمت ناخوانده یا Unread باقی می مانند.

به همین مشکل می توانید مطمئن باشید که هیچ خبر مهمی را از قلم نخواهید انداخت. Quote برای مطالعه بهتر، امکان تغییر قلم و اندازه نوشته ها را نیز به شما داده. حتی برای آن که در شرایط نوری مختلف چشمتان آسیب کمتری ببیند، می توانید تم کلی اپ را به سیاه یا سفید تغییر دهید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیگیری اخبار داغ و دست اول روز با اپلیکیشن خبرخوان اندرویدی Quote 1

برای مواقعی که به اینترنت خوب دسترسی ندارید،  Quote بهترین وسیله برای دنبال کردن خبرهاست. برای مصرف کمتر دیتا و بارگذاری سریع متن، می توانید جلوی نمایش تصاویر خبر را در آن بگیرید یا تنظیمات اپ را طوری تعریف کنید که فقط در صورت اتصال به اینترنت وای فای عکس های حجیم را بارگذاری کند.

اما از میان تمام قابلیت هایی که گفتیم، این ژست های حرکتی و جابجایی آسان Quote هستند که آن را به خبرخوانی فوق العاده تبدیل می کنند. برای نشانه گذاری هر خبر به عنوان خوانده شده، یک سوایپ به راست کافیست. اگر به چپ سوایپ کنید هم صفحه خبر بسته می شود. همچنین با یک ضربه روی خبر به حالت تمام صفحه وارد می شوید، و با دو ضربه وارد حالت Readability برای مطالعه بهتر خواهید شد.

کپی کردن متن و اشتراک گذاری اخبار هم با Quote کار آسانی است. فقط کافیست انگشتتان را چند ثانیه روی متن نگه دارید تا گزینه های انجام این کار برایتان نمایان شوند. در مجموع Quote با امکانات خوبی که در اختیار کاربرانش قرار داده یکی از خبرخوان های بسیار کارآمدی است که می توانید در موبایل های اندرویدی تان داشته باشید. این اپلیکیشن رایگان است و می توانید همین حالا با مراجعه گوگل پلی آن را در موبایل یا تبلت خود نصب کنید.


پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
آگهی
#2
عالی بود لایییییک
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Big Grin دانلود بامیلو Bamilo 2.12.3 اپلیکیشن موبایل فروشگاه اینترنتی بامیلو اندروید !
  چطوری برنامه اندرویدی بسازیم؟
  انواع اپلیکیشن موبایل کدام ها هستند؟
  کاهش استرس با اپلیکیشن Mindset
Thumbs Up دانلود Digikala 1.8.3 – اپلیکیشن رسمی دیجی کالا اندروید !
Heart دانلود Talking Tom & Ben News 2.2 بازی اخبار تام سخنگو و بن اندروید !
  برنامه اندرویدی فلشخور
  برنامه اندرویدی پیدا کردن اسم و ادرس مزاحم از طریق شماره موبایل [نسخه کرک شده]
  دریافت رایگان جم یا هر چیز پولی در بازی اندرویدی
  معرفی اپلیکیشن و بازی (6)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان