امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آیا سونی در حال ساخت گوشی به نام اکسپریا E5 است؟

#1
آیا سونی در حال ساخت گوشی به نام اکسپریا E5 است؟ 1
اوایل این ماه بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سونی تنها قصد دارد بر روی سری اکسپریا X تمرکز کرده و ساخت مدل‌های دیگر را کنار بگذارد. حال به‌‌تازگی گزارش‌هایی به دستمان رسیده مبنی بر اینکه سونی در حال ساخت گوشی به نام اکسپریا E5 است.



همان‌طور که در مقدمه گفتیم سونی اعلام کرده که قصد دارد تا دو سال تمرکز خود را به ساخت سری اکسپریا X معطوف کند. از نظر تئوری، چنین اقدامی به این معنا است که احتمالا شاهد مدل‌هایی از سری گوشی‌های اکسپریا C، اکسپریا M و اکسپریا E نخواهیم بود؛ اما افشا شدن خبری از گوشی اکسپریا E5 تمام این معادله‌ها را به هم زده است.

آیا سونی در حال ساخت گوشی به نام اکسپریا E5 است؟ 1
در ماه گذشته دو گوشی که هنوز معرفی نشده‌اند در بنچمارک GFXBench رویت شدند. این دو محصول سونی که با شماره مدل‌های سونی F3216 و F3311 لیست شده بودند از یک صفحه‌ی 4.6 اینچی بهره خواهند برد؛ البته رزولوشن F3216 گویا 1080×1920 پیکسل خواهد بود، همچنین از تراشه‌ی مدیاتک هلیو پی 10 بهره برده و تراشه‌ی 8 هسته‌ای آن نیز با فرکانس 1.9 گیگاهرتز کار خواهد کرد. در کنار این پردازنده، پردازنده‌ی گرافیکی Mali T860 قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که در عقب محصول معرفی نشده‌ی سونی، یک دوربین 21 مگاپیکسلی قرار دارد و اگر قصد گرفتن تصاویر سلفی با این گوشی را داشته باشید این وظیفه بر عهده‌ی یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلوی این موبایل خواهد افتاد.

در طرف دیگر، گوشی با شماره مدل F3311 قرار دارد که گفته شد از صفحه‌ی 4.6 اینچی بهره برده و رزولوشن آن 720×1280 پیکسل خواهد بود. یک تراشه‌ی مدیاتک 6735 در زیر قاب این گوشی به همراه 1.5 گیگابایت رم قرار گرفته و قرار است از ترکیب دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی در عقب و جلوی آن استفاده شود.

حال به نظر می‌رسد که اکسپریا E5 در واقع یکی از این دو گوشی باشد که در روسیه رویت شده است. آنچه حدس زده می‌شود این است که F3311 در واقع گوشی اکسپریا E5 بوده و احتمالا F3216 نیز از مدل‌های اکسپریا کامپکت خواهد بود. حال، تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که چه زمانی شاهد رونمایی و عرضه‌ی گوشی اکسپریا ای 5 (Xperia E5) خواهیم بود.
آیا سونی در حال ساخت گوشی به نام اکسپریا E5 است؟ 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان