امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سه‌شنبه، آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

#1
سه‌شنبه، آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 در ساعت 24 سه‌شنبه 18 خرداد ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org از ساعت 14 روز سه‌شنبه 11 خرداد ماه آغاز شده و در ساعت 24 سه‌شنبه 18 خرداد ماه پایان می‌پذیرد.

وی افزود: دفترچه راهنما ثبت‌نام و انتخاب رشته همزمان با آغاز ثبت‌نام روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و پذیرش دانشجو برای 70 رشته مطابق رشته‌های مندرج در جدول اطلاعیه‌ منتشره این سازمان و دفترچه راهنما ثبت‌نام و انتخاب رشته صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد ظرفیت پذیرش آزمون مذکور اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در آزمون مذکور جمعا 233 هزار 641 نفر است.

توکلی ادامه داد: پذیرش دانشجو در 50 رشته از 70 رشته بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون صورت می‌گیرد که اطلاعات آن در دفترچه راهنما ثبت‌نام درج شده است. ظرفیت پذیرش در این 50 رشته 66 هزار و 730 نفر است.

وی با بیان این که پذیرش دانشجو در 20 رشته دیگر از طریق آزمون صورت می‌گیرد، گفت: ظرفیت پذیرش در این 20 رشته 166 هزار و 911 نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد کارت شرکت در آزمون وزمان برگزاری آزمون مذکور نیز گفت: کارت شرکت در آزمون 20 رشته امتحانی از روز سه‌شنبه 19 مرداد ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان هر یک از 20 رشته امتحانی ضرورت دارد تا ساعت 24 پنجشنبه 21 مرداد ماه با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام نمایند. این آزمون در عصر جمعه 22 مرداد ماه برگزار می‌شود .

توکلی در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان نیز گفت: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 16 خرداد ماه 25 هزار و 179 داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام نمودند و به کلیه‌ داوطلبانی که تا کنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند توصیه‌ می‌شود در زمان باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پس ازمطالعه دفترچه راهنما ثبت‌نام در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

انتهای پیام
سه‌شنبه، آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آخرین قبولی پزشکی روزانه و پردیس_ ب تفکیک مناطق
  مهلت انتخاب رشته، فقط تا امشب
  ۱۵۲ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد انتخاب رشته کردند
  نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعلام شد / آغاز انتخاب رشته از ۳۰ خرداد
  ۱۴۰ هزار ظرفیت کاردانی به کارشناسی خالی ماند/ آخرین مهلت ثبت نام
  نتایج اولیه کنکور ارشد سه شنبه اعلام می‌شود/ زمان انتخاب رشته
  مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان تا ۲۷ خرداد تمدید شد
  آخرین مهلت ویرایش و تعیین اولویت های جذب هیأت علمی
  ۸۱ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کردند
  دوره مشاوره در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حذف نمی شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان