امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برنامه وزارت علوم برای استقرار دولت الكترونیک

#1
برنامه وزارت علوم برای استقرار دولت الكترونیک 1

مدیركل دفتر تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم گفت: یکی از برنامه های مهم این وزارتخانه در سال جاری استقرار دولت الکترونیک است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی معینی در نشست شورای مدیران وزارت علوم گفت: سیاست های کلی نظام اداری، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و چندین سند اجرایی  صادر شده از سوی دولت، به عنوان اسناد بالادستی  و نقشه راه توسعه دولت الکترونیک مبنای اصلی حرکت در وزارت علوم در مسیر استقرار دولت الكترونیك است.
 وی افزود: هدف اصلی دولت الكترونیك به اشتراك گذاری منابع است كه این منابع شامل تمامی منابعی است كه امكان بازنمائی آنها در فضای سایبر وجود دارد.
مدیركل دفتر تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم تاکید کرد: هدف استقرار دولت الكترونیك، استقرار هوش سازمانی است كه با استقرار آن مدیران آموزش عالی می توانند كنترل هوشمندانه ای بر سازمان تحت نظارت خود داشته باشند.
معینی با بیان اینکه استقرار دولت الكترونیك یك كار همگانی است گفت: ساختار آکادمیک وزارت علوم  ایجاب می کند که ساماندهی استقرار دولت الکترونیک در آن با دقت بیشتری که مشارکت منطقی و تعریف شده همه ذی نفعان را در بر داشته باشد صورت گیرد.
وی تاکید کرد: برای استقرار دولت الکترونیک ابتدا باید خدمات وزارت احصا شود كه این کار در مرحله اول برای خدمات دانشجویی و اعضای هیات علمی انجام و سپس خدمات وزارت علوم و حوزه های جانبی آن رصد و در این راستا برنامه ای ۲۰۰ صفحه ای آماده شده است.
مدیركل دفتر تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم گفت: در حوزه اداری- مالی وزارت علوم  سامانه های سیستم پرسنل، اتوماسیون گردش مكاتبات، سامانه تردد، سامانه تغذیه، سامانه نقلیه، نظام پیشنهادات و سامانه آموزش پرسنل تهیه شده اند و سامانه نگهداری و تعمیرات، طرح و برنامه نیز در دست تهیه اند.
معینی افزود: در حوزه معاونت آموزشی وزارت علوم، ایجاد اتوماسیون فرایندهای معاونت آموزش شامل دفتر گسترش و دفتر برنامه ریزی در حال انجام است كه از محصولات جانبی آن می توان به ایجاد پایگاه داده های دروس، رشته ها و ‌رشته محل ها اشاره كرد.
برنامه وزارت علوم برای استقرار دولت الكترونیک 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Question آزمون شبیه نهایی علوم فنون ادبی (۳) ( طرح سیب تا بیست)
Question سوالات نهایی علوم و فنون ادبی ۳
Exclamation برنامه امتحانات نهایی سال ۱۴۰۳
  کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی خیلی سبز
  آزمون 7 خان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی
  برنامه احتمالی امتحان نهایی ۱۴۰۳
Wink سریال تیر آخر { علوم و فنون ادبی}
Photo ⤹ پلنر برای برنامه ریزی ࿓
  علوم سیاسی........ღ¸.•*` `*•.¸ ღ
  جزوه علوم و فنون ادبی ماز - حمیدرضا تاجیک

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان