امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرفصلهای درس مهارتهای زندگی تا ۲ هفته دیگر نهایی می‌شود

#1
سرفصلهای درس مهارتهای زندگی تا ۲ هفته دیگر نهایی می‌شود 1

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران از تشکیل کمیته ای در دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان خبر داد که این کمیته سرفصل و محتوای آموزشی درس مهارتهای زندگی دانشجویی را تعیین می کند.

حمید پیروی در گفتگو با خبرنگارمهردر خصوص سرفصل های واحد درسی مهارت‌های زندگی دانشجویی که به تازگی از سوی وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ شده است گفت: درس مهارت های زندگی  به صورت دو واحد اختیاری از سال ۸۶ براساس مصوبه آموزشی مرکز مشاوره در برخی از دانشکده های دانشگاه تهران ارایه می شد که تا کنون نیز ادامه دارد.
وی افزود: اما اکنون وزارت علوم در بخشنامه ای «تدریس واحد درسی مهارت‌های زندگی دانشجویی» را به  تمام دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و مراكز آموزش عالی وابسته به دستگاه‌های اجرایی درمقطع کاردانی و کارشناسی ابلاغ کرده است.
رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران افزود: براساس ابلاغ بخشنامه وزارت علوم این درس به صورت دو واحد اختیاری در دانشگاه ها اجرا خواهد شد و در دانشگاه هایی که سقف واحد اختیاری وجود ندارد، این درس بدون احتساب در واحدها اضافه می شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه دانشگاه‌ها می توانند از مهرماه سال جاری این درس را ارایه دهند، در حال حاضر یک کمیته در دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان تشکیل شده و مشغول بازنگری سرفصل هایی این درس است.
پیروی افزود: در این کمیته صرفا مهارتهای دهگانه زندگی که مورد نظر سازمان جهانی بهداشت است مد نظر نیست و به سایر ابعاد نیز توجه خواهد شد، مهارت های  تحصیلی و مهارت‌های آموزش پیش از ازدواج ارتباط سالم با جنس مخالف، از دیگر مهارت های مورد نیاز دانشجویی است که به آن توجه خواهد شد.
وی افزود: اکنون از مراکز مشاوره تمام دانشگاه‌ها درخواست شده نقطه نظرات خود را در مورد سرفصل ها ارایه دهند تا سرفصل های مذکور در این کمیته بازنگری شود به احتمال زیاد ۱۰ روز تا دو هفته دیگر سرفصل های پیشنهادی دراین کمیته قطعی می شود.
سرفصلهای درس مهارتهای زندگی تا ۲ هفته دیگر نهایی می‌شود 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سوالات نهایی جامعه شناسی دوازدهم
Science PDF کتاب های دوازدهم انسانی | ویژه امتحان نهایی
Eye-blink بانک سوالات نهایی جغرافیا دوازدهم
  دین و زندگی یازدهم منو درسام خیلی سبز
Book دین و زندگی دهم منو درسام خیلی سبز
  سوالات امتحان نهایی ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
Book ✤ بانک سوالات نهایی زبان انگلیسی
  عربی دوازدهم لقمه نهایی مهروماه
Lightbulb نهایی ۳ سال اخیر دوازدهم انسانی
  لغات احتمالی نهایی ادبیات | درس دوم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان